בקרוב: לנהל את ההתכתבויות שלכם בפייסבוק, אינסטגרם ומסנג'ר ממקום אחד
מנהלי דפים רבים מנהלים במקביל דף פייסבוק וחשבון אינסטגרם, וכאשר כמות התנועה עולה בדפים, קשה לעקוב אחרי שני החשבונות במקביל: לקוחות שואלים שאלות דרך המסנג'ר, לקוחות אחרים שואלים שאלות על גבי חשבון האינסטגרם ולקוחות אחרים מעדיפים לשאול את השאלות בפומבי על דף הפייסבוק שלכם. המעקב הופך להיות קשה יותר ויותר וקל לפספס הודעות מלקוחות כך. למזלנו, פייסבוק קשובה לצרכינו ובקרוב מאוד תשיק עדכון מיוחד לאפליקציית הPage Manager שלה למובייל, ולשאר הפלטפורמות בהמשך, שהולך לעזור לכם לעקוב אחרי החשבונות שלכם במקום אחד ויחיד.
הInbox החדש
אם אתם מתקשרים רבות עם הלקוחות שלכם באמצעות פייסבוק, מסנג'ר ואינסטגרם, באמצעת הInbox החדש תוכלו לתקשר עם הלקוחות שלכם דרך אפליקציה אחת, כך שלא תפספו אף הודעה חשובה.
בInbox החדש תוכלו להגיב לתגובות בפייסבוק, פוסטים על הקיר שלכם, ביקורות, הודעות ותגובות באינסטגרם ישירות מהאפליקציה בלחיצת כפתור.
בתיבת הדואר הנכנס החדשה תוכלו בקלות לראות פרטים על המשתמשים שפונים אליכם, לשייך אליהם תגיות שיעזור לכם לנהל את ההתכתבויות ביעילות, ואף לראות את הזמן המקומי בו נמצא המשתמש (ובכך למנוע שליחת הודעות בשעות עבודה שלכם, שהן שעות שינה של לקוחות מארצות הברית למשל).
העדכון החדש ישוחרר בהדרגה לכל המשתמשים בשבועות הקרובים. בשלב הראשון לאפליקציית המובייל בלבד, אך בקרוב תשוחרר גם לעוד פלטפורמות. אם חשבונות האינסטגרם והפייסבוק שלכם כבר מקושרים, תקבלו את העדכון אוטומטית ותתחילו לראות את התגובות מהאינסטגרם שלכם באפליקציית הPage manager. כמעט כולם יכולים למצוא את היתרון העצום בתיבת הודעות מאוחדת, שעומדת להפוך את הפרסום באינסטגרם, הפרסום בפייסבוק והתקשורת עם הלקוחות בכלל, להרבה יותר נגישה ונוחה לניהול.