מערכת אדוורדס תפסיק להציג מודעות פלאש בכרום, החל מה-1 לספטמבר
לפני מספר חודשים, כרום הציגה את Chrome Plugin Power Saver במטרה שדפי הנחיתה יעלו מהר יותר. לצורך כך היא תביא להפסקה של plugins מסויימים, כולל מודעות פלאש. השינוי הזה ייכנס לפועל בספטמבר השנה בצורה אוטומטית וישפיע על רוב מודעות הפלאש בכרום. פה תוכלו לקרוא עוד קצת על התהליך.
איך זה ישפיע עליכם?
בעקבות השינוי, מערכת אדוורדס תפסיק להגיש מודעות פלאש בכרום, החל מה-1 לספטמבר.
על מנת שהמודעות שלכם ימשיכו לרוץ, אנחנו ממליצים להמיר את המודעות שלכם לפורמט של HTML5 במקום פלאש לפני ספטמבר.
מה צריך לעשות עם כל סוג של מודעות:
1. מודעות תמונה רגילות:
- המודעות ימשיכו לרוץ רגיל בספטמבר חוץ מבכרום 45+. אנחנו ממליצים להשתמש ב- Google Web Designer בשביל לבנות את המודעות הפורמט של HTML5.
- אם אתם מתכננים לבנות מודעות HTML5 מחוץ ל-Google Web Designer, נפתחת בטא שמאפשרת העלאת HTML5 לאדוורדס. תגידו לנו אם אתם מעוניינים.
- אם אין לכם דרך לבנות מודעות ב-HTML5, יש לנו כלי באדוורדס שיסרוק את האתר שלכם ויציע רעיונות. פה יש מידע על הכלי.
2. מודעות דינמיות:
- אם יש לכם מודעות דינמיות שמבוססות על פלאש, הן ימשיכו לרוץ רגיל בספטמבר חוץ מבכרום 45+. אנחנו ממליצים להשתמש לבחור layouts של HTML5. פה יש מידע נוסף על עריכת המודעות הדינמיות. אם הפורמט של המודעות לא יהיה HTML5, המודעות לא יוצגו ב- Chrome 45+.
- אם אתם מעוניינים, נפתחת בטא שמאפשרת העלאת HTML5 לאדוורדס. תגידו לנו אם אתם מעוניינים.
3. מודעות LightBox:
מודעות אלו שמבוססות על פלאש יושהו באופן אוטומטי לאחר השינוי, על מנת לזרז את זמן עליית הדפים בכרום. קיימות לכם האפשרויות הבאות על מנת שהמודעות ימשיכו לרוץ:
- ליצור Ready Lightbox ads: אפשר ליצור מודעות HTML5 מתוך תבניות מוכנות בתוך הממשק של אדוורדס. תוכלו להתשמש ב-Lightbox Builder tool ולראות איך בונים את המודעות פה.
- בסטודיו של דאבל קליק, אפשר ליצור HTML5 Custom Lightbox ads. מודעות שמוגשות בקמפיינים של (DoubleClick Campaign Manager (DCM מוטמעות גם באדוורדס. אתם יכולים להסתכל ב-gallery על סוגי המודעות, ללמוד מה-video tutorial וה-HTML5 build guide שמכיל טיפים ליצירת המודעות. אנחנו גם מציעים pre-designed HTML5 Studio Layouts.
- בנוסף, יש לנו מקור פנימי שיכול לבנות HTML5 Lightbox campaigns כל עוד הקמפיין עומד רף מסויים של סכום יומי. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים.
4. YouTube Masthead: מודעות אלו שמבוססות על פלאש יושהו אוטומטית בשינוי של ספטמבר. בשביל לא לפגוע בתפקוד של הקמפיינים, אנחנו ממליצים לבחור באחת מהאפשרויות הבאות:
- Video Masthead: ישנה אפשרות ליצור Masthead בצורה הפשוטה ביותר שמצריכה רק סרטון ביו טיוב בשביל להתחיל. מדובר ה-Video Masthead ידידותי ב-HTML5 ולא יושפע מהשינוי בכרום. אתם יכולים ליצור ולבחון את ה-Video Masthead עם הסרטונים שלכם ב-Video Masthead Preview Site.
- Rich Media Mastheads:
- יש לנו תבניות מוגנות שאפשר להשתמש וליצור HTML5 Rich Media Mastheads תוך דקות. כרגע יש 2 סוגים של תבניות מוכנות: Featured Video ו-Interactive Hot Spots. תבניות נוספות יוספו בחודשים בקרובים. תולו לראות את הסוגים השונים של ה-Layouts Mastheads פה.
- Google Web Designer הוא כלי שמאפשר ליצור תוכן אינטראקטיבי בפורמט של
HTML5, כולל תוכן של YouTube ו-Mastheads. יש בכלי מספר תבניות שאפשר להשתמש בהן בקלות, או ליצור מודעות מאפס, לקריאייטיבים מורכבים יותר. פה תוכלו למצוא מידע נוסף. - אפשר ליצור HTML5 Rich Media Mastheads בכל עורך HTML5 קיים. פה יש הדרכה בנושא.
תגיות: פרסום בגוגל פרסום באדוורדס