חדש מ-Google: דינמיות גם בתוספים
בהתחלה היו לנו "מודעות דינמיות", אחר-כך הגיע "שיווק מחדש דינמי", כעת Google החלו להריץ את תוספי Sitelink הדינמיים.
איך זה נראה? אז בגדול, כמו Sitelinks אחרים שיצרתם – פשוט מתחת למודעה.
מי מייצר את ה-sitelink הדינמי ואיך הם עובדים? התוספים ייוצרו באופן אוטומטי ע"י Google והם יכוונו את הלקוחות הפוטנציאלים לעמודים רלבנטיים עבורם וזאת בהסתמך על חיפושיהם האחרונים.
מה הכוונה ברלבנטי? אז בוא ניקח כדוגמה אדם המחפש רכב מדגם מאזדה 3. אם אנחנו מפרסמים סוכנות רכב יד שניה, אז תוסף ה-Sitelink הדינמי של Google יזהה באופן אוטומטי שהחיפושים האחרונים שלך נעשו במטרה למצוא דגם ספציפי זה ולכן מתחת למודעה עבור סוכנות הרכב שלך יופיע sitelink שיכוון את הגולש לעמוד המאזדה.
מתי זה יפעל? מתי לא? ומה קורה עם ה-sitelinks שיצרתי בעצמי?
עבור כל קמפיין שמכוון ל"רשת החיפוש בלבד" או "רשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה" ניתן להפעיל את התוסף הדינמי החדש. בקמפיינים בהם יש כבר Sitelinks שיצרתם הם אלו שיופיעו, "למעט מקרים בהם התוספים הדינמיים יכולים לתת תוצאות טובות יותר".
טוב, אז המשפט האחרון קצת בעייתי – איך Google קובעים זאת בוודאות? ומה קורה אם ממש לא בא לי לכוון את הלקוחות לדף מסוים, כי הוא לא נותן לי החזר ROI?
התשובה נורא פשוטה: אתם לא חייבים. אבל מי שממש רוצה לנסות את ה-feature החדש יכול לעשות זאת באמצעות מילוי הטופס הבא:
https://support.google.com/adwords/contact/dynamic_sitelinks
בדוגמה של Google שבתמונה מופיע Sitelink ללקוח המחפש נסיעת מבחן לרכב לפני שהוא קונה אותו:
תגיות: adwords, google, קידום אתרים