פייסבוק התגלתה כמממנת מסע ההכתמה של גוגל
לפני מספר ימים נחשף כי פייסבוק ולא מיקרוסופט היא החברה שעומדת מאחורי מסע ההכתמה האחרון נגד המותג והתדמית Google.
לכאורה, פייסבוק שכרה שירותי חברת יחסי ציבור לחקור כיצד גוגל משתמשים במידע שלהם בחיפוש החברתי של גוגל ויוזמות חברתיות אחרות. נאמר גם כי הם יצרו מסע פירסום שמטרתו הייתה להראות את גוגל באור שלילי.
דני סאליבן כתב פוסט מדהים בנושא. הוא מצא שגוגל לא עושים שום דבר רע, ולאחר מכן מצא איך פייסבוק מנעו מגוגל לאנדקס את התוכן.
הוא מסכם:
'בסופו של דבר, המהלך של פייסבוק מדהים. פייסבוק מעודדת את המשתמשים לשתף את כולם ובכך לשחרר את הנושא לאינטרנט. בגלל שגוגל לא רוצה לשחק לפי החוקים של פייסבוק ולקצור את כל המידע המפורסם, נראה כאילו הם קוראים "פאול".
אם פייסבוק האמת היו מודאגים מהנושא, לכל הפחות, הם היו סוגרים את כל החיפושים הציבוריים שמפורסמים בגוגל. זה לא עומד לקרות, בגלל שיש יותר מידי באינטרנט של פייסבוק.'
סטיבן לוי, כתב ידוע, מוסיף כי לא רק שפייסבוק נראים ממש רע, אבל הדבר גם מוביל לחשיפת פייסבוק לבעיות הפרטיות.
הכל נראה רע. הדבר משאיר כתם שחור על פייסבוק. במקרה הזה גוגל ניצחה.
אמת, שיריבו בניהם.
קשה לי להאמין שפייסבוק יממנו דבר כזה
כך כך, סתם דבילי המלחמה הזו, גוגל תוכן ופייסבוק חברתי
ותו לא
פייסבוק נדחקים לפינה ולא יודעים מה לעשות כבר.
כה זה שחברה שאמורה להיות על הטופ מתגלה כלא רווחית בעליל.