• פרסום תוכן שיווקי באתרים מובילים בישראל

  • בניית קישורים חזקים

  • תוכן חכם וחשיפה מקסימלית


המשך

Menu
077-3451111
מחקרים קובעים חד משמעית: פרסום תוכן שיווקי איכותי מגדיל הכנסות

במחקר שנערך על השפעת התוכן השיווקי, נמצא כי 77% מהצרכנים שנחשפו לתוכן שיווקי ומבינים כי מטרת התוכן השיווקי היא למכור להם משהו, עדיין מקבלים זאת, כל עוד המידע הניתן להם נתפס בעיניהם כאמין ובעל ערך [Jefferson & Tanton, 2015].

מבדיקה שערכו בחברת 'יפעת מחקרי מדיה', עולה כי בקרב צרכני אמצעי התקשורת, כ 70% מודעים לכך שהם נחשפים לתוכן שיווקי. רק 10% מציינים כי יפסיקו לצרוך כלי תקשורת המפרסם תוכן שיווקי, בעוד שקצת יותר מ 50% מציינים כי התוכן השיווקי אינו מפריע להם.

תוכן איכותי ממצב חברה ו/או מותג ברמה גבוהה יותר, יוצר קהל לקוחות נאמן, מקרב בין הארגון לבין הצרכנים, ובסופו של דבר מתורגם כל זאת לרווחיות גבוהה יותר לחברה המשווקת.

 החבילות  


חבילת סופר פרימיום

 
SEO EFFECTS-EXTRA
  • 25
  • 50
  • 5
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 29900 ש"ח

חבילת פרימיום

 
SEO EFFECTS-BIG
  • 15
  • 30
  • 3
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 11990 ש"ח

חבילה מורחבת

 
SEO EFFECTS-Medium
  • 10
  • 20
  • 2
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 6990 ש"ח

חבילת בסיס

 
SEO-small
  • 5
  • 10
  • 1
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 2990 ש"ח
  • מספר כתבות
  • מספר קישורים יוצאים
  • משך בניית הקישורים בחודשים
  • אתרים:
  • thepulse.co.il
  • shoresh.org.il
  • inn.co.il
  • jerusalemnet.co.il
  • mivzaklive.co.il
  • experts.walla.co.il
  • holesinthenet.co.il
  • 20il.co.il
  • ashdodnet.com
  • ashkelonim.co.il
  • 0404.co.il
  • krayot.com
  • news1.co.il
  • bhol.co.il
  • makorrishon.co.il
  • actualic.co.il
  • bizzness.net
  • mynetjerusalem.co.il
  • bizportal.co.il
  • homeless.co.il
  • 13tv.co.il
  • magazine.yad2.co.il
  • maariv.co.il
  • calcalist.co.il
  • israelnationalnews.com
  • מחיר לפני מע"מ

צריכים חבילה מיוחדת של תוכן שיווקי
המותאמת לצרכים של העסק המיוחד שלכם?


צרו קשר ונכין עבורכם חבילה מותאמת אישית של תוכן שיווקי.

צרו קשר
 שאלות ותשובות תוכן שיווקי 

מדוע כדאי לפרסם תוכן שיווקי?

יש לא מעט סיבות אבל בקצרה:
  • להעלות את ערך המותג ולהגדיל משמעותית את החשיפה אליו, גם בקרב אנשים שלא היו מעוניינים לקרוא אודותיו.
  • קישורים חיצוניים חזקים מעלים את דירוג האתר בגוגל וכך זוכה האתר לחשיפה הרבה יותר גדולה בגוגל.

האם קישורים מהווים גורם עד כדי כך משמעותי בקידום?

כל חברת קידום אתרים משקיעה בלקוחותיה זמן בלתי מבוטל בהרחבת והעצמת פרופיל הקישורים החיצוניים. מדובר בפרמטר חשוב (כנראה החשוב ביותר) ובעל השפעה עצומה, שבכל פעם מוכיח את עצמו מחדש.

כיצד האסטרטגיה עובדת?

  • יצירת תוכן בעל ערך ורלוונטי.
  • הפצת תוכן זה באופן מחושב בפלטפורמות חזקות וסמכותיות, המגיעות לקהל היעד הרלוונטי.
  • לאחר צריכת התוכן הקוראים הופכים בהדרגה לצרכנים רווחיים לעסק.

היכן יפורסמו הכתבות?

באתרים המצויינים בכל חבילה. כל האתרים הם אתרים ידועים עם גולשים אמיתיים (לא אתרי תמיכה קיקיוניים) בעלי סמכות גבוהה מבחינת גוגל.

מי כותב את התכנים?

אנו עובדים עם מספר גדול של כותבי תוכן, חלקם היו עיתונאים בעבר. כל כתבה עוברת בדיקת איכות לפני שהיא מפורסמת, והלקוח יכול לבצע בה שינויים.

ניתן כמובן, להעביר אלינו תכנים שנכתבו ע"י הלקוח עצמו.בהחלט. צרו קשר עם מנהל הפרויקטים שלכם ונעדכן את החבילות שלכם בתום החודש.

האם התכנים מקורים?

כן. התכנים חייבים להיות מקוריים מבחינת הניסוח והכתיבה (גוגל יודע לזהות תוכן מועתק) ולעבור את מבחן ה- Copyscape. כמו כן, תוכן שיווקי באתרי אינטרנט, בניגוד לתוכן שמטרתו קידום אתרים, נועד בראש ובראשונה לקוראים ולא למנועי חיפוש. סוג כזה של תוכן שיווקי אינו נכתב סביב מילות מפתח ספציפיות אלא נועד להעביר מסר, להעניק מידע ובמישרין או לרוב בעקיפין גם לשווק מוצר או שרות.

האם ניתן לשנות את החבילה?

ניתן לפנות אלינו במייל או בטלפון ואנו נבחן בחיוב אפשרות לחבילה מתאימה יותר.

אני רוצה לרכוש חבילת תוכן שיווקי. מה הפרוצדורה?

  • מילוי טופס הזמנה
  • תשלום עבור החבילה (בהעברה בנקאית / כרטיס אשראי)
  • כתיבת הכתבות + אישור הלקוח.
  • פרסום הכתבות באתרי היעד.

כמה קישורים ניתן להכניס בכל כתבה?

עד שני קישורים חיצוניים מכל כתבה.

מה לגבי תמונות?

רצוי לצרף תמונה לכל כתבה. על התמונה להיות ברשיון בלבד, כזו שנרכשה באתר תמונות או תמונה פרטית שאינה מפרה זכויות יוצרים, כולל קרדיט לצלם ואישור במייל לפרסום התמונה. התמונות תשולבנה בכתבה, בהתאם להחלטת עורך האתר.

האם ניתן להכניס פיקסל בכתבה?

לא

האם ניתן להכניס טופס לידים בכתבה?

לא

מהו בכלל תוכן שיווקי ובמה הוא שונה מתוכן עיתונאי?

תוכן שיווקי, תוכן מקודם או תוכן ממומן (בעיתונים נקרא לעיתים גם כתבה שיווקית, כתבה פרסומית, כתבת תדמית או כתבה ב-"שיתוף עם") הוא תוכן המופיע במדיה והוא דומה בסגנונו וצורתו לתוכן מערכתי שנכתב ע"י עיתונאי, אך בפועל מהווה תוכן ממומן (פרסום). להבדיל מפרסומות סמוית, שבהן הצרכן של אמצעי התקשורת אינו מקבל מידע על כך שמוצגת בפניו פרסומת, ולכן סביר כי אינו מודע לכך, תוכן ממומן (תוכן שיווקי) מסומן בגלוי ככזה, אם כי לעיתים הסימון מוצנע וקורה גם שלא שמים לב אליו. דוגמה: ציון הסימן "(מ)" - לאמור מודעה או "בשיתוף", בשולי התוכן השיווקי. במדינות שונות, בהן ישראל, קיימת רגולציה המחייבת סימון ברור של תוכן ממומן.
חוק הגנת הצרכן אוסר פרסומת "סמויה" או "מוסווית" – כלומר פרסומת אשר אינה "לובשת" צורה של פרסומת ולכן אדם רגיל וסביר לא יבין שלפניו "דבר המפרסם".

העיקרון המרכזי העומד בבסיס השימוש בתוכן שיווקי הוא הענקת ערך מוסף ואמיתי לקורא או לצופה, אשר מחשיב את פלטפורמת התוכן שבה הוא משתמש כמקצועית ואמינה, ולכן מעדיף אותה על פני המתחרים. משום כך, קל יותר לשווק דרך פלטפורמות אלה תכנים שונים, אשר ייעודם הוא למעשה פרסומי, ולהפיץ אותם בקרב קהל יעד רלוונטי.
שיווק מבוסס תוכן מאופיין לרוב ברלוונטיות לזמן בו הוא נוצר, ובהתאמה למדיה בה הוא מתפרסם.

כיצד ניתן להגביר את החשיפה של התוכן השיווקי?

אאוטבריין וטאבולה הן שתי פלטפורמות (שלאחרונה התאחדו) המציעות פרסום מבוסס תוכן. הפרסום מופיע לרוב באתרי חדשות ומזמין את הקוראים להיכנס ולקרוא עוד באותו הנושא. כאשר חלק מהכתבות הן אורגניות וחלקן ממומן. כלומר כל לחיצה עליהן מזכה את בעל האתר בסכום כסף.
כדאי גם לשתף את הכתבות המפורסמות במדיה החברתית ו/או לדוור אותן ללקוחות החברה ולמתעניינים..

 

יתרונות בקידום והפצת תוכן


קידום באתרים פופלריים

קידום תוכן באתרים בעלי תנועת גולשים גדולה 

מתאים למגוון עסקים

ניתן לקדם תוכן במגוון נושאים: צרכנות, לימודים, תיירות ועוד 

מגוון אמצעי גלישה

קידום תכנים במחשבים, ניידים וטאבלטים לחשיפה מקסימלית 

עלויות נמוכות

עלויות הקלקה (P.P.C) נמוכות ביחס לקמפיינים אחרים 

מיקוד מתקדם

יצירת התאמה בין מילות מפתח של התוכן לבין נושא האתר 

 המלצות שלנו לתוכן שיווקי


המלצה לגבי הקישורים מהכתבות:

גיוון בטקסט העוגן (Anchor) – חשוב לגוון בטקסט שאיתו מקשרים לעמוד המקודם. רבים ממקדמי האתרים נוטים לחמוד בקישורי טקסט עוגן בהתאמה מדויקת (כנראה מידי), אבל בטווח הארוך הסיכון הוא שפרופיל הקישורים יתפס כפחות טבעי ויסכן את האתר.

קצב בניית הקישורים צריך להיות פרופורציונאלי לאתר האינטרנט אותו מקדמים. לפיכך אנו ממליצים על כ- 5 כתבות בחודש לאתק קטן-בינוני, עם לא יותר מ-2 קישורי טקסט עוגן בכל כתבה.

שירות בניית קישורים הוא מצויין עבור מקדמי אתרים ובעלי עסקים שרוצים לקדם את האתר שלהם במנועי החיפוש.

 

 ממה כדאי להימנע בתוכן שיווקי?

המספרים שלנו

- 12 שנות ניסיון
- 272 לקוחות
- 58 מיליון חשיפות לחודש
- 631 פרוייקטים
google tag

היכן אנחנו נמצאים


  תובל 13 ר"ג
  077-345-1111

אקטיביטק בע"מ

שיווק דיגיטלי
כתובת: תובל 13, רמת גן.
מיקוד: 5252228

טלפון: 077-3451111
פקס: 077-2070085
מייל: info@actvtec.co.il

הרשמה לניוזלטר

2020 © כל הזכויות שמורות לאקטיביטק בע"מ

actv-logo

צור קשר