כללי, קידום אתרים, קידום בגוגל

סקר חדש מראה – קידום אתרים במגמת עליה

קידום אתרים ממשיך להיות הכלי היעיל ביותר לייצור לידים באינטרנט, כך לפי סקר ענק שנעשה בארצות הברית. על פי ממצאי הסקר, היעילות של פרסום באינטרנט (PPC) נמצאת במגמת ירידה בעוד שהיעילות של SEO ליצור לידים השתפרה משמעותית. עוד מסקנה של הסקר היא שאפילו לפרסום ברשתות חברתיות יש ערך מוסף גדול יותר מ PPC.

 
הסקר שנערך בארצות הברית בדק בקרב מעל ל 500 חברות את מסעות הפרסום שלהם ומידת היעילות של כל מסע פרסום ביצירת לידים. בין החברות שנסקרו ישנן חברות ענק שמעסיקות מעל 1,000 עובדים וישנן חברות קטנות יותר שמעסיקות עשרות בודדות של עובדים. החברות חולקו לשתי קטגוריות, אחת של עסקים שפונים לעסקים אחרים (Business to business) ואחת של עסקים הפונים ללקוחות (Business to Costumer).

 
מבין כל החברות שנבדקו נמצא ש 59 % מבין החברות הפונות לעסקים ו 49% מהחברות הפונות ללקוחות דיווחו שקידום אתרים יצר עבורם את כמות הלידים הגדולה ביותר. בשני המקרים המספרים משמעותית גדולים יותר מאשר בנוגע לפרסום באינטרנט וברשתות חברתיות. מבין החברות שפונות לעסקים 20% בלבד דיווחו שפרסום באינטרנט הוא זה שיצר את מירב הלידים בעוד ש 21% דיווחו שדווקא פרסום ברשתות חברתיות הועיל להן יותר. מבין החברות שפונות ללקוחות המספרים קצת שונים. 26% דיווחו שפרסום באינטרנט השיג להם את רוב הלידים בעוד ב25% דיווחו על פרסום ברשתות חברתיות.

 
מדובר בסקר שמתבצע זו שנה שנייה ברציפות. בסקר הנוכחי ישנה מגמת שיפור משמעותית ביעילות של קידום האתרים ובמקביל ישנה ירידה חדה בהצלחה של פרסום באינטרנט. מה זה מעיד על עתיד לבוא? יכול להיות שהשינויים שהתרחשו בשנה האחרונה כמו עדכוני פינגווין ופנדה, דווקא הועילו לקידום אתרים? נשמח לשמוע את דעתכם בנושא.

 

אודות אקטיביטק

מידע אודות הכותב קידום אתרים - באתר אקטיביטק חדשות קידום אתרים https://www.actvtec.co.il

אין תגובות עדיין.

הוסף את תגובתך

(חובה)