גוגל אנליטיקס עובר שדרוג משמעותי – אילו תכונות חדשות יופיעו בו?

Google Analytics עבר לאחרונה עדכון ושדרוג, והוא כולל מעכשיו כמה תכונות חדשות. תכונות אלה הופכות את המשימה של מעקב אחר סטטיסטיקה באתר ובקמפיינים פרסומיים לקלה מתמיד. השינויים שנעשו הופכים את נגישה לדוחות מרכזיים נוחה יותר, הם גם מאפשרים לשלב נתוני המרה לתוך היישומים שלך.
אז מה בעצם חדש?
נתונים בזמן אמת שמאפשרים קבלת מידע על מסעות פרסום מיד עם השקתם.
בדוחות הניתנים בזמן אמת, ניתן ללחוץ על רכיב דף (Page Element) כדי לקבל נגזרת של נתונים לפי דרישות שונות כגון מדינה או אמצעי פרסום. פילוח הנתונים שלך בזמן אמת יכול לעזור לך להציג את הביצועים של קמפיין PPC מבחינה גיאוגרפית, צעד שיכול להתגלות כיעיל מאוד באזורים מטרופולינים גדולים.
עוד תוספת באנליטיקס היא קיצורי דרך שיאפשרו לכם לחסוך זמן בניסיון למצוא דיווחים חשובים. קיצורי דרך יעזרו לכם לקבל את התצוגה המדויקת שאתם רוצים של נתוני אנליטיקס בזמן שיא. במקום לעבור תהליך יומי שכולל מעבר בין תפריטים ואפשרויות שונות בניסיון להגיע לדו"ח שאתם צריכים תוכלו להשתמש בקיצורי דרך ולעשות את זה פעם אחת.
תכונה חדשה נוספת היא יצוא וניתוח קל של נתונים המגיעים ממשפכים רב ערוציים.
השתמשו ב API כדי להשיג את המדדים המגיעים מהמשפכים. תוכלו לשלב נתונים של נתיבי המרה ביישומים שלכם. שימושים עיקריים לכך כוללים שילוב נתוני נתיב המרה עם מקורות מידע אחרים – כמו נתוני עלות – כדי ליצור הדמיות חדשות, כמו גם באמצעות שימוש בנתוני נתיב המרה כדי ליצור אוטומציה של תהליכים כגון הצעות מחיר.