ממשק חדש של האדוורדס יוצא לדרך בימים הקרובים

השבוע השיקה גוגל את ממשק האדוורדס החדש שלה תחת הסיסמא "פשוט יותר, יפה יותר". בימים הקרובים יחול השינוי על כל חשבונות האדוורדס ברחבי העולם.
הממשק החדש נועד להיות נוח יותר ואינטואיטיבי למשתמש. בכיר בגוגל צוטט השבוע כשאמר שעם השנים הממשק של האדוורדס השתנה והפך לקשה יותר להבנה לחלק מהמשתמשים.
השינוי העיקרי שנעשה הוא בהגדרת סוג מסע הפרסום. בממשק החדש ישנה הפרדה ברורה יותר בין סוגי מסעות הפרסום וכך לדוגמה מפרסם שיבחר בקמפיין ברשת החיפוש בלבד לא ייחשף לאפשרויות הקשורות לפרסום ברשת המדיה.
הממשק הנוכחי נועד לאפשר למשתמש הממוצע להתאים את את השימוש באדוורדס לצרכיו ולמסע הפרסום האינדיווידואלי אותו הוא מנהל, במקום לחשוף אותו לכל מגוון האפשרויות הקיים, דבר שבמקרים רבים יוצר מבוכה ובלבול.
בנוסף לכך, גולשים רבים מדווחים על שינוי בדף החיפוש של גוגל. נראה כי נוסף תפריט עליון אשר אליו הועברו האפשרויות מהתפריט הצידי. ספקולציות ברשת מדברות על כך שיתכן שיחד עם הממשק החדש של האדוורדס נראה שינויים גם בתצוגת המודעות ואולי אף במיקומן.
תגיות: adwords, google