כללי, קידום אתרים, קידום בגוגל

טעויות רבות התגלו ב"גרף הידע" של גוגל

גרף הידע של גוגל, שהושק לפני מעט יותר מחודש, מתגלה כרווי בטעויות ואי דיוקים. מחקר שנערך גילה שבחיפוש אחר מותגים ידועים ישנה טעות בכ 20% מתוצאות החיפוש שמציג גרף הידע של גוגל, כלומר 1 מכל חמישה חיפושים מציג מידע שגוי או לא עדכני על אותה שאילתת חיפוש.
תוצאות חיפוש הנוגעות לאנשים מפורסמים נותנות תוצאות מדויקות יותר, כשטעות התגלתה ב 4% בלבד מתוצאות החיפוש.
חשוב לזכור שגרף הידע הוא אפשרות חדשה שהושקה על ידי גוגל ומשנה את אופן תצוגת תוצאות החיפוש. המטרה היא להציג תשובה לשאלה במקום לקשר לאתרים בהם ניתן למצוא את המידע. המידע עצמו מגיע מאתרים אותם גוגל סורק ולא נשמר בשרתים של מנוע החיפוש. יחד עם זאת, המטרה של שיטת תצוגה חדשה זו היא להציג מידע נכון ומעודכן לגבי שאילתות חיפוש של משתמשי גוגל, לכן ראוי שיתבצע תיקון של אותן טעויות על מנת לשפר את חווית השימוש של הגולש הממוצע.

אודות אקטיביטק

מידע אודות הכותב קידום אתרים - באתר אקטיביטק חדשות קידום אתרים https://www.actvtec.co.il

תגיות:

אין תגובות עדיין.

הוסף את תגובתך

(חובה)