כללי

גוגל עדכנה את רכיב ה – sitelinks בתוצאות החיפוש

גוגל הודיעה השבוע על השקת הפורמט החדש של sitelinks אשר נראה בולט בהרבה מהגרסה הישנה על תוצאות החיפוש.

למי שלא יודע, sitelinks הם בעצם שתי שורות של לינקים המופיעים מתחת לתוצאות מסוימות בתוצאות החיפוש.

אותם לינקס מתפקדים כקישורים לעמודים פנימיים באתר מסויים ומטרתם להקל על תהליך החיפוש של הגולש ולאפשר להגיע לאותם עמודים כבר

דרך תוצאות החיפוש. מיקום הקישורים והופעתם מתחת לתוצאת החיפוש נקבעת לפי מבנה הקישורים הפנימי באתר אשר משקף בדרך כלל את מדרג חשיבות העמודים באתר.

אז מהם השינויים שבוצעו בגרסה החדשה?

גודל – הקישורים יהיו גדולים יותר, מלווים בקישור ( כתובת URL) ובתיאור קצר של העמוד הפנימי.

גמישות – אם עד עתה לכל אתר היו מספר sitelinks קבועים אשר לעיתים הופיעו ולעיתים לא, כיום אמורים הקישורים להשתנות בהתאם לשאילתת החיפוש.

שליטה – מעתה תוכלו לשלוט בדירוג הפנימי ( או יותר נכון להגיש בקשה לשינוי ) של ה – sitelinks דרך ממשק ה – webmastertools של גוגל.

גיוון – כאשר מוצגים ה sitelinks שאר תוצאות החיפוש עבור השאילתה יציגו איזכורים של שאילתת החיפוש בדומיינים אחרים.


אודות חדשות קידום אתרים

אקטיביטק בע"מ מתמחה במתן פתרונות כוללים בכל תחומי השיווק באינטרנט, אסטרטגיה שיווקית, קידום אתרים, שיווק במנועי חיפוש, פרסום בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים ובניית קמפיינים שיווקיים ייחודיים לאינטרנט.
http://www.actvtec.co.il

תגובה אחת ל- “גוגל עדכנה את רכיב ה – sitelinks בתוצאות החיפוש”

  1. בתאריך 17 באוגוסט 2011 at 17:04 זיו responded with... #

    מישהו צריך למצוא שם עברי ל sitelinks. יש למישהו רעיונות?

הוסף את תגובתך

(חובה)