כללי, קידום אתרים

עדכון חשוב במדיניות האכיפה של ה sitelinks

לאחרונה הרחיבו בגוגל את ה sitelinks ב AdWords והודיעו על מדיניות אכיפה חדשה בנוגע למודעות שכוללות את ה sitelinks בתוכן.

sitelinks הם קישורים שמעניקים ערך מוסף למודעות ולמסעות פרסום שונים. הם מציגים קישורים לדפים ספציפיים בתוך האתר ומאפשרים ללקוחות להגיע ישירות לדפים אותם חיפשו במקום לנווט לשם בעצמם דרך דף נחיתה כללי. כמו כן, sitelinks מגדילים את הנפח של המודעה ומבליטים אותה וויזואלית.

המדיניות הנוכחית של גוגל דורשת שכל sitelink במודעה יקשר לדף נחיתה אחר ושלכל דף נחיתה יהיה תוכן ייחודי משלו. בפועל, הרבה מהמודעות שמכילות sitelinks מקשרות לאותו דף נחיתה או לדפי נחיתה עם כתובת שונה אבל תוכן זהה.

כדי לבטל את התופעה הזו החליטו בגוגל להודיע על שינוי במדיניות האכיפה. מהחודש הקרוב מודעות חדשות או מודעות ששונו לאחרונה לא יציגו sitelinks אם הם לא יעמדו בדרישות. מסעות פרסום ישנים יותר ימשיכו לפעול כסדרם למשך מספר חודשים, כדי לתת זמן למפרסמים לתקן את הבעיות.

כך אפשר באופן פשוט יחסית לתקן את הבעיות, אם יש כאלה, דרך ממשק ה AdWords:

1. היכנס אל ממשק AdWords ולחץ על הכרטיסייה "תוספים למודעה".
2. בחר "תוספי Sitelink" מהתפריט הנפתח.
3. מיין את תוספי Sitelink לפי הופעות או קליקים על ידי לחיצה על כותרת העמודה.
4. לחץ על כל Sitelink במסע הפרסום העליון ועקוב אחריו עד לדף הנחיתה שלו (אין חיוב על קליקים אלה).
5. תקן כל כפילות שתמצא בכל מסע פרסום, על ידי ריחוף מעל אזור התוסף ולחיצה על סמל העיפרון.

אודות אקטיביטק

מידע אודות הכותב קידום אתרים - באתר אקטיביטק חדשות קידום אתרים https://www.actvtec.co.il

תגיות:

אין תגובות עדיין.

הוסף את תגובתך

(חובה)