תוספי אדוורדס חדשים ימדדו את הצלחתו של המיתוג באינטרנט

לאחרונה הודיעה גוגל על תוסף חדש שנועד למותגים המפרסמים באדוורדס. התוסף יספק למותגים מדדים שימושיים שיאפשרו להם לכמת את היתרונות של מסעות פרסום המקוונים שלהם. גוגל מקווה כי התוכנית החדשה תצליח לפתות משווקים לשנות את תקציב הפרסום שלהם ולהקדיש סכום משמעותי יותר לפרסום מקוון מאשר שיטות הפרסום המסורתיות בתחום. למרות שלגוגל ישנו נתח שוק עצום בעולם הפרסום הנמדד בכ 38 מיליארד דולר, אין הם מצליחים להביא את המותגים הגדולים לפרסם אצלם. נכון להיום מותגים אלה מוציאים קרוב ל 200 מיליארד בשנה רק על פרסום בטלוויזיה.
התוספים החדשים מיועדים למדוד את הצלחתו של המותג. הם עושים זאת על ידי מדידת הזמן שהגולש נחשף למודעה, האם צפה בה ובכמה ממנה צפה. כמו כן ניתן יהיה למדוד רייטינג של קמפיין מסוים בזמן אמת ולהכניס בו שינויים מידיים.
סגן נשיא גוגל לענייני פרסום מסר כי:
"אנו חושבים כי דור חדש של פתרונות מדידה יעזור מותגים לכמת את היתרונות של השקעה באינטרנט יעזור לממן את הדור הבא של תוכן מקוון ושירותים. זהו מאמץ חדש להמציא כלי המדידה באינטרנט עבור משווקים של המותגים, כדי לסייע להפוך את מדידת המיתוג באינטרנט לבר מדידה באופן מיידי. "
תגיות: adwords, google