כללי, קידום אתרים, קידום בגוגל

מודעות ממוקדות יותר – חלק מהחידושים שנכנסו לאחרונה לאדוורדס

אפשרות חדשה שהוצגה בגוגל אדוורדס תאפשר למפרסמים למקד את המודעות שלהם עד לרמת דיוק של מיקוד. האפשרות החדשה נועדה לאפשר למפרסמים למקד את מסעות הפרסום שלהם לקהל יעד ממוקד גיאוגרפית ולהציע את השירות הרלוונטי ביותר לאותו אזור. אפשרות מעניינת נוספת שנוספה היא האפשרות ליצור מודעות דינמיות ולהתאים אותן לאזורים ספציפיים. לדוגמה, מפרסם שמעוניין ליצור מודעה דינאמית ולהתאימה למיקום בו נמצא הגולש, ולא רק למילת החיפוש שהוזנה, יוכל מעתה ליצור מודעה דינאמית שתתאים עצמה לאזור הגיאוגרפי של המחפש. כחלק מהשירות יוכלו המפרסמים להזין עד אלף מיקודים שונים אליהם הם ירצו לכוון את מסע הפרסום. כמו כן ניתן יהיה לקבל דוחות שיציגו את ביצועי הקמפיין לפי אותם מיקודים אשר הוזנו על ידם.
השינוי המדובר ישפיע רבות על אופן הצגת המודעות הממומנות בגוגל. לדוגמה, עד כה מי שחיפש בגוגל "טיסות ללונדון" לא היה מקבל מודעות שמכוונות גיאוגרפית לתל אביב מכיוון שהמילה "תל אביב" לא הוזנה כשאילתת שחיפוש. למפרסמים כעת יש אפשרות לבחור שמודעה תוצג לאנשים באזור מסוים ללא קשר למה שהוזן כשאילתת חיפוש.
שינויים אלה הם חלק מרכזי מהשינוי שמובילה גוגל באדוורדס שבמרכזו עומד הרצון ליצור פרסום שיהיה ממוקד יותר ורלוונטי יותר. עד כה ההתמקדות הייתה במלל ובמתן מודעות המתאימות לשאילתת חיפוש, עתה הבינו בגוגל בעקבות פניות של גולשים ומפרסמים שלגיאוגרפיה יש משקל חשוב בעניין. לכן יש התמקדות רבה כרגע בשיפור המיקוד הגיאוגרפי של המודעות במטרה לפרסם מודעות רלוונטיות ככל האפשר גם על פי חלוקה לאזורי מגורים.

אודות אקטיביטק

מידע אודות הכותב קידום אתרים - באתר אקטיביטק חדשות קידום אתרים https://www.actvtec.co.il

תגיות:

אין תגובות עדיין.

הוסף את תגובתך

(חובה)