כללי, קידום אתרים, קידום בגוגל

נתונים חדשים מגלים שגוגל פלוס נכשלת במבחן התוצאה

הרשת החברתית גוגל פלוס אינה מצליחה להוכיח את עצמה במבחן התוצאה. הרשת שבתחילת דרכה נראתה כמאיימת על ההגמוניה של פייסבוק מראה אמנם נתוני צמיחה מרשימים מבחינת כמות האנשים הרשומים אליה אך נכשלת מבחינת זמן ההשארות של הגולשים. סקר חדש של comScore מגלה כי הזמן הממוצע של כל גולש בגוגל פלוס אינו עולה על 3 דקות בחודש. הנתון הזה מראה כי לעומת פייסבוק, בה הגולש הממוצע מבלה 405 דקות בחודש, גוגל פלוס נכשלת במבחן התוצאה. בעלי החברה לעומת זאת מדווחים על עליה משמעותית בכמות האנשים הנרשמים לאתר ואף דווח כי עד ינואר השנה עלה מספר המשתמשים ל 90 מיליון. נתון זה מנופח ולא מייצג את המציאות שכן גוגל פותחת באופן אוטומטי חשבון בגוגל פלוס לכל מי שנרשם לשירותי גוגל. כך כל מי שפותח חשבון ג'ימייל יצורף וטומטית לרשת החברתית. כך מגדילה גוגל את מספר המשתמשים באופן מלאכותי.

אודות אקטיביטק

מידע אודות הכותב קידום אתרים - באתר אקטיביטק חדשות קידום אתרים https://www.actvtec.co.il

תגיות:

אין תגובות עדיין.

הוסף את תגובתך

(חובה)