כללי, קידום אתרים, קידום בגוגל

גוגל מתחילה לאסוף מידע מכל שירותיה כדי ליצור פרופיל משתמש לכל לקוחותיה

מוקדם יותר היום הודיעה גוגל על שינוי במדיניות הפרטיות שלה שתכנס לתוקפה החל מה-1.3. במסגרת השינוי תאחד גוגל את כ 70 מסמכי פרטיות, השייכים לכלל המוצרים הנלווים של החברה, למסמך אחד מקיף. המדיניות החדשה היא תוצאה של שינוי כללי יותר במדיניות של גוגל במסגרתה החברה מעתה תאסוף מידע על המשתמשים בכל שירותיה ותשתמש בנתונים על מנת להתאים את חוויית הגלישה לכל משתמש. לדוגמה, גולש אשר השתמש במנוע החיפוש על מנת לחפש מידע על קבוצת כדורסל מסוימת, יראה המלצות על תכנים הקשורים לשאלה גם כשיכנס ליוטיוב ולאתרים אחרים של גוגל. גוגל תשתמש במידע כדי להתאים לכל גולש את תוצאות מנוע החיפוש, המודעות הממומנות ואת יתר המוצרים של גוגל. כמו כן גוגל תחל לאסוף מידע גם מטלפונים בעלי מערכת הפעלה של אנדרואיד ולשייך את המידע לחשבונות גוגל של אותו מנוי. השינוי הנוכחי מהווה קידום לעולם הפרסום באינטרנט. המודעות הפרסומיות והבאנרים יהיו מעתה מותאמים יותר לגולשים ולתחומי העניין שלהם. כך שהעלייה ברלוונטיות של המודעות תפחית, ככל הנראה, את תופעת עיוורון הבאנרים ותגביר את ההתעניינות במדיה האינטרנטית כאמצעי פרסום לגיטימי.

אודות אקטיביטק

מידע אודות הכותב קידום אתרים - באתר אקטיביטק חדשות קידום אתרים https://www.actvtec.co.il

תגיות:

אין תגובות עדיין.

הוסף את תגובתך

(חובה)