כללי, קידום אתרים, קידום בגוגל

שירות חדש ב AdWords יאפשר לתת הצעת מחיר גם לשיחת טלפון

גוגל הודיעה על שירות חדש שינתן במסגרת AdWords. במסגרת השירות המדובר ניתן יהיה מעתה לתת הצעת מחיר לשיחות טלפון בשיטת Cost per phone call) CPP) , בנוסף לקליקים. השירות החדש יאפשר למפרסמים להציג את מספר הטלפון של העסק או השירות אותו הם מספקים במודעה עצמה ולשלם לגוגל בהתאם למספר השיחות הנעשות דרך המודעה. המפרסמים יוכלו לקבוע את ערכה של כל שיחה עבורם ולתת לה מחיר שונה ממחיר של הקלקה על המודעה. האלגוריתם שיקבע את מיקום המודעה יהיה זהה לאלגוריתם הרגיל ויתבסס על הצעת מחיר לכל שיחה וציון האיכות שלה. השירות החדש של גוגל יחסוך הרבה כאב ראש למפרסמים שכן ניתן יהיה עכשיו לשפר את ציון האיכות גם על ידי הצגת מספר הטלפון במודעה. עד עתה חששו מפרסמים רבים כי הצגת מספר טלפון במודעה עצמה ימנע מגולשים להקליק עליה וכך יפגע בציון האיכות שלה.

אודות אקטיביטק

מידע אודות הכותב קידום אתרים - באתר אקטיביטק חדשות קידום אתרים https://www.actvtec.co.il

תגיות: ,

אין תגובות עדיין.

הוסף את תגובתך

(חובה)