אלגוריתם חדש של גוגל ישפר את איכות המודעות באדוורדס

אלגוריתם חדש של גוגל אמור לשפר את מדד האיכות של האדוורדס. האלגוריתם המדובר ייתן משקל רב יותר לאיכות של דף הנחיתה בקביעת מדד האיכות של האתר באדוורדס. בפועל האלגוריתם יבחן את מידת הרלוונטיות של דף הנחיתה למילת החיפוש וכך ייתן מדד איכות גבוה יותר לאתרים שדף הנחיתה שלהם קשור ישירות למילות החיפוש של הגולש.
דובר מטעם גוגל מסר כי הסיבה לשחרור האלגוריתם היא הרצון של החברה לשפר את חוויית המשתמש. לדבריו ישנם מקרים רבים בהם ישנם אתרים איכותיים מאוד המדורגים נמוך יותר מאתרים הדומים להם שעמוד הנחיתה שלהם איכותי בהרבה מזה של האתרים המדורגים מעליהם. על מנת לשפר את חווית המשתמש הוחלט לשים דגש רב יותר על דף הנחיתה על מנת שהאתרים שיגיעו למקומות גבוהים יותר יהיו כאלה שיעניקו חווית משתמש טובה יותר.דף נחיתה היה תמיד גורם באדוורדס אך עד כה היה יותר גורם שלילי, גוגל היו פוסלים או דוחים קמפיינים פרסומיים של אתרים אשר דף הנחיתה שלהם היה גרוע או מטעה.
השינוי הנוכחי יקנה לדף הנחיתה דירוג שיכול לשפר את מדד האיכות של האתר כך שאתרים עם דף נחיתה איכותי, הקשור ישירות למילת החיפוש יקבלו דחיפה משמעותית והמדרג שלהם בתוצאות החיפוש ישופר. אלגוריתם זה נוסה במשך תקופה ארוכה באמריקה הלטינית טרם יצא לשאר העולם. מדובר בהמשך של הקו שגוגל מובילה שמטרתו לשפר את איכות התוכן ואת הרלוונטיות של תוצאות החיפוש למה שהמשתמש באמת רוצה למצוא
תגיות: adwords, google