הטבלה הבאה משקפת את המלצותינו לפרסום עסקים באינטרנט בהתאם לתקציב הפרסום, אך לצורך
הסבר מעמיק, מפורט וספציפי עבורך, מומלץ ליצור עמנו קשר בטלפון הבא: 077-345-1111
| תקציב פרסום חודשי | תקציב פרסום שנתי | מה ניתן לעשות? |
למי לפנות?
|
|
ללא תקציב בכלל
|
1) פתיחת דף עסקי בפייסבוק, כתיבת פוסטים, שיתוף מידע וידע בקבוצות רלוונטיות.
2) פתיחת דף עסקי בGOOGLE+.
3) רישום האתר באינדקסים.
|
לעצמך ולזמן הפנוי שיש לך.
טיפ להעזר במדריכים חינמים ברשת (לוודא שהם מעודכנים) הרבה סבלות. |
|
| 50 ₪ - 500 ₪ | 600 ₪ - 6000 ₪ | פרסום האתר בפורטל רלוונטי. לדוגמא: עבור צימר - פורטלים לצימרים. עבור אדריכל - פורטלים לעיצוב או בעלי מקצוע בתחום הבניין. עבור עו"ד – פורטל לעורכי דין וכו' כמובן כדאי להוסיף את כל האמור ב"ללא תקציב בכלל" |
יש לפנות ישירות לפורטלים הרלוונטיים ולקבל הצעת מחיר עבור פרסום באתר.
טיפ כדאי להתמקח - ניתן להוריד לא מעט במחיר בפורטלים השונים. העלות השולית שלהם היא אפס הם כבר בנו את הפורטל. |
|
500 ₪ - 1000 ₪
פרסום ללא אתר אינטרנט קיים
|
6000 ₪ - 12,000 ₪ |
מומלץ להשקיע חלק מן התקציב בבניית אתר אינטרנט מושקע
ואיכותי או דף נחיתה (בהתאם לתחום העיסוק והמתחרים בו). יש גם לשמור חלק מן התקציב לרכישת כתובת אתר (Domain) ואחסונו. עלות דומין כ-70 ש"ח בשנה. עלות אחסון איכותי כ 500 ש"ח בשנה. בתחומים מסוימים (בהם התחרות נמוכה) ניתן אף לפתוח, באופן עצמאי מסע פרסום מוגבל תקציב ולהעסק בנציגי גוגל. |
יש לפנות לחברות לבניית אתרים או לפרילנסרים או לנסות לבנות את האתר לבד ב WIX.
טיפ לא לבחור בחברות שמציעות אתרים בחינם ( הזול עולה ביותר) תנו העדפה לפלטפורמה של קוד פתוח ( כגון וורדפרס או ג'ומלה) |
| 500 ₪ - 1000 ₪ פרסום כאשר קיים אתר אינטרנט |
6000 ₪ - 12,000 ₪ |
חלק מהתקציב: שיפור האתר באמצעות החברה שבנתה אותו.
חלק מהתקציב: פרסום ב-sGoogle-Ad. |
לשיפור האתר מומלץ לפנות לחברת הבניה. לפרסום ב-Google AdWords קיימים שני אפיקים, בהם ניתן לבחור, בהתאם לגובה התקציב, רמת הידע (והזמן הפנוי) בתחום: 1. פנייה למוקד התמיכה של Google בטלפון: 1-809-344-171 לצורך פתיחת חשבון, לאחר מכן ניתן לקרוא בעיון וליישם את הטיפים בחוברת הבאה: 150 טיפים לפרסום בגוגל. |
| 1000 ₪ - 2000 ₪ קיים אתר אינטרנט |
12,000 ₪ - 24,000 ₪ |
חלק מהתקציב: שיפור האתר באמצעות החברה שבנתה אותו.
לפני שדואגים להביא גולשים לאתר ( פעולה שעולה כסף) כדאי לדאוג לאתר טוב. אתר שממיר. קראו את הטיפים בקישור הבא ובקשו מחברת בניית האתרים שלכם ליישם אותם. חלק מהתקציב: פרסום ב-Google AdWords. |
לשיפור האתר מומלץ לפנות לחברה שבנתה עבורכם את האתר. במידה שהמחירים גבוהים ניתן גם לפנות לפרילנסר לביצוע השינויים. לפרסום ב-Google Ads קיימים שלושה אפיקים, בהם ניתן לבחור, בהתאם לגובה התקציב, רמת הידע (והזמן הפנוי) בתחום: 1. פנייה למוקד התמיכה של Google בטלפון: 1-809-344-171 לצורך פתיחת חשבון, לאחר מכן ניתן לקרוא בעיון וליישם את הטיפים בחוברת הבאה: 150 טיפים לפרסום בגוגל. 2. הדרכה אישית באקטיביטק ופתיחת מסע פרסום ראשון בעזרת יועצי החברה. טל': 03-6331692 טיפ חברות ניהול קמפיינים ( חברות פרסום בגוגל) גובות בדרך כלל כ-800 ש"ח דמי ניהול חודשיים. חברות מובילות גובות אף יותר. בתקציבים נמוכים אין בררה אלא לנהל את הקמפיין לבד |
| 2000 ₪ - 3000 ₪ | 24,000 ₪ - 36,000 ₪ |
חלק מהתקציב: שיפור האתר באמצעות החברה שבנתה אותו או פרילנסר ( ראה המלצות בסעיף הקודם)
יתרת התקציב: פרסום ב-Google AdWords. |
לשיפור האתר מומלץ לפנות לחברת הבניה.
מומלץ לפנות לחברה המתמחה בפרסום ב-Google AdWords אקטיביטק - 077-3451111 - This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. טלפון ישיר: 03-6331688 |
| 3000 ₪ - 8000 ₪ | 36,000 ₪ - 96,000 ₪ |
התקציב מאפשר בחירה בין מספר אפיקי שיווק דיגיטלי ורצוי כי יתבצע ע"י חברה שזו התמחותה.
מומלץ להתייעץ עם אדם מומחה לבחור מבין האפשרויות הבאים לאחר הבנת המשמעות:
|
מומלץ לפנות לחברה המתמחה בבשיווק דיגיטלי
אקטיביטק - 077-3451111 - This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. טלפון ישיר: 03-6331685 לפני הבחירה באפיקי השיווק הדיגיטלי השונים, מומלץ להתייעץ עם החברה
או עם מומחה אוביקטיבי בתחום. |
| 8000 ₪ ומעלה | 100,000 ₪ ומעלה |
התקציב מאפשר שילובים שונים של האלמנטים הבאים:
לקריאה נוספת על שיווק דיגיטלי בשנת 2020
|
צור עמנו קשר ואנו נכין לך תוכנית שיווקית לאינטרנט תוך ארבעה
ימי עבודה, בהתאם למודל השרותים שלנו. טלפון ישיר: 03-6331682 (זיו) |




