שימו דגש על המרגש!

איך תוכלו לשפר את תוצאות הקמפיינים שלכם בממשק ה- AdWords באמצעות שימוש ברגשות! כל מי שעוסק בתחום ה-PPC יודע שלפעמים העיסוק ביצירת מודעות ב-AdWords עשוי להיות קצת משעמם ואף סיזיפי במידה מסוימת, שלא לדבר על שלל ה"טיפים המקצועיים" שאתם מקבלים מהעמיתים בזמן יצירת מודעות אלה ("תוסיף 'במבצע', הם ימותו על …

טיפים: על תחרות מילות מפתח

לפני התמקדות במילת מפתח חדשה, חובה להעריך את הקושי של השוק. זה נעשה על ידי ניתוח תחרות מילות מפתח, כלומר המדד של כמה קשה יהיה לדרג עבור מילת מפתח מסוימת. התחרות על מילת מפתח יכולה להשתנות בהתאם למידת הפופולריות של מילת המפתח והתחרות בתעשייה. המחקר יעריך כמה זמן ומאמץ דרוש …

המדריך השלם להשגת לידים באירועים

לפניכם הטיפים המובילים שיעזרו לסוכנות שלכם לאתר לקוחות באירועים וליצור איתם קשר. שיווק באירועים הוא פיתוח תערוכה, תצוגה או מצגת, במטרה לקדם מוצר, שירות, סיבה או ארגון הממנפים את המעורבות האישית של הלקוחות  הפוטנציאלים. אירועים אלה יכולים להתרחש באופן מקוון או לא מקוון. קידום פעילויות אלה יכול להתרחש באמצעות טכניקות …

הטרנדים הגדולים של 2017 ב-Facebook

משנה לשנה, הפרסום בפייסבוק הופך להיות פלטפורמה שמהווה תחרות אמיתית לפרסום בGoogle. החודש פתחנו את שנת 2017 ואם עוד לא התאפסתם על הטרנדים החמים ביותר של השנה, זאת כנראה ההזדמנות האחרונה שלכם לא להשאר מאחור. ממציאות מדומה ועד לדגש ענק על מובייל. אלה הטרנדים שלדעתנו, הולכים לעשות את שנת 2017: …

האם בקרוב נוכל לפרסם גם בין Stories באינסטגרם?

אינסטגרם הודיעה השבוע שלמעלה מ150 מיליון אנשים משתמשים באופציה החדשה, Stories, על בסיס יומיומי. כעת החברה רוצה להפיק ממנה רווחים, וזאת בעזרת פרסומות על מסך מלא. בדומה לפרסומות בסנאפצ'ט, אינסטגרם תוסיף פרסומות של 5-15 שניות בין "סיפור" ל"סיפור", כאשר המשתמש צופה ביותר מסרטון אחד ברצף. הפרסומות הללו ירוצו באופן אוטומטי …

דיווח: פייסבוק בוחנת הצגת פרסומות באמצע סרטוני וידאו

חדשות מצוינות למפרסמים ויוצרי תוכן וידאו, חדשות פחות מוצלחות למשתמשים: על פי דיווחים ברשת, חברת Facebook עומדת להתחיל ניסוי של הוספת סרטוני מפרסמים במהלך הצפייה בסרטוני וידאו בפלטפורמה שלהם. פייסבוק מתכננת לחלוק את הרווחים ממכירת הפרסומות, בדומה לYoutube, עם מפיצי התוכן, כאשר המפיצים יקבלו 55 אחוזים מהרווחים.

בקרוב: Google לא תאפשר ליצור מודעות טקסט ברשת המדיה

גוגל מודיעה בתדהמה: החל מה-31 לינואר 2017 לא תוכלו יותר ליצור או לערוך הודעות טקסט ברשת המדיה. כן, שמעתם נכון. הפורמט הפשוט והאהוב כל כך על מפרסמים הולך בקרוב מאוד להעלם. Google ממליצה ליצור מודעות רספונסיביות (Responsive Ads), שלטענתה הן דרך יותר טובה להגיע לאנשים ברשת המדיה של גוגל כיוון …

משפך פייסבוק – איך להשיג לקוחות חדשים ולהפוך אותם ללקוחות ממירים

אם הייתם רוצים להציג ולמכור את המוצר/שירות שלכם לקהל חדש לחלוטין, לפני קצת יותר משש שנים, הייתם משלמים הון עתק ו"יורים לכל הכיוונים". היום אתם ודאי יודעים שדרך פרסום באינטרנט אתם יכולים גם למצוא את הקהל החדש שלכם, גם לגרום לו להתעניין במוצר וגם בסופו של דבר, לגרום לו לרכוש …

חדש מגוגל אדוורדס (Google AdWords) – תוספי הודעות (SMS)

החידושים בתחום הפרסום באינטרנט לא עוצרים לרגע ובגוגל ממשיכים לחדש לנו בתחום תוספי המודעות והפעם עם תוסף הודעות למודעות החיפוש בגוגל אדוורדס. התוסף נוסף לאחרונה לכלל החשבונות והוא זמין כעת לשימוש במודעות החיפוש. מה מטרת תוסף ההודעות? המטרה היא לאפשר למשתמשים לשלוח הודעת טקסט למפרסם כבר בפרטי המודעה. תוספי ההודעה …

איך תשיקו קמפיין יחסי ציבור בינלאומי בפחות מחמש מאות דולר עם UrlProfiler

פוסט אורח מאתר אריאל הוכשטדט אני רוצה לספר לכם איך בעלות כוללת של 450$ השקנו קמפיין יח"צ בין-לאומי, תוך שימוש אך ורק בכלי שנקראURL Profiler ופרילנסר אשר שלח הודעות דוא"ל והועסק כעצמאי. התוצאות הדהימו אותנו, בלשון המעטה. עד שגילינו את URL Profiler היינו צריכים לבצע משימות רבות באופן ידני: לחלץ …