Menu
077-3451111

לימדו את המערכת!

הממשק של Google AdWords מציע הרבה פונקציות חשובות לניהול יעיל של הקמפיין ולכן חשוב מאוד לנסות ולהכיר אותן גם אם לא תעשו בהן שימוש כבר בהתחלה. לפני שאתם מתחילים להשקיע זמן, מאמץ וכסף בניהול קמפיין הפרסום שלכם מומלץ להיכנס לכתובת הבאה: http://adwords.google.co.il/support ולעבור על כל תכניות הלימוד שמערכת Google AdWords מציעה.

 

תכננו מסעות פרסום שונים לקהלי יעד שונים

בצעו פילוח של קהל היעד שלכם ע"פ מבנה האתר, והתאימו את מסע הפרסום באופן ממוקד לכל קבוצה וקבוצה.

הארגון של חשבון
Google עוזר לכם לערוך שינויים במהירות, למקד את המודעות שלכם ביעילות, ובסופו של דבר לעמוד ביעדי פרסום רבים יותר. באמצעות יצירת מסעות פרסום הבנויים היטב לפי נושא או מוצר, אתם מקבלים חשבון מאורגן וקל לניהול, בנוסף לקבוצה של מודעות ומילות מפתח הקשורות אלו לאלו, וכך אתם יכולים לשפר את ציון האיכות שלכם. ציון איכות גבוה יותר יאפשר לכם לקבל תמורה גבוהה יותר לכספכם.

חשבון הבנוי היטב מכיל מסעות פרסום נפרדים לכל אחד מקווי המוצרים שלכם, לנושאים כלליים או לסוגי השירותים שאתם מציעים. לאחר מכן, כל אחד ממסעות פרסום אלו מכיל קבוצות מודעות הקשורות לנושא יחיד אשר מתמקדות במוצר, בשירות או בנושא ספציפי אחד. כל קבוצת מודעות צריכה לכלול רשימות של מילות מפתח ספציפיות, הקשורות ישירות לטקסטים של המודעות המשויכות להן.

ככלל, מבנה יעיל של מסע פרסום ישקף את המבנה של האתר שלכם. יצירת מסעות פרסום וקבוצות מודעות הסובבים סביב נושא או מוצר ספציפי תאפשר לכם ליצור רשימות של מילות מפתח הקשורות באופן ישיר לטקסט של המודעה התואמת, ומודעות המקשרות ישירות לדף המוצר באתר שלכם.



ניתן לשנות פורמט זה כך שיתאים לעסק ולהיקף הפרסום שלכם. לדוגמה, אם אתם מוכרים מיטות מסוגים רבים, תוכלו ליצור את מסע הפרסום "מיטות" ולהקצות לו קבוצות מודעות המחולקות לנושאים, כגון "מיטות זוגיות," "מיטות ילדים" ו-"מיטות נפתחות". לחילופין, אם אתם מוכרים מוצר או שירות אחד, תוכלו ליצור מסע פרסום במבנה פשוט ולהתמקד במוצר או בשירות זה. לדוגמה, אם אתם מוכרים מנורות בלבד, תוכלו ליצור כמה קבוצות מודעות לפי נושאים תיאוריים, כגון "אהילים" ו-"מנורות מודרניות".
אם העסק שלכם פועל בכמה אזורים, מומלץ ליצור מסע פרסום נפרד עבור כל מיקום. לדוגמה, אם יש לכם חנות בצרפת וחנות באיטליה, הגדירו שני מסעות פרסום נפרדים ומקדו כל אחד מהם למיקום אחד. עליכם לתרגם כל מסע פרסום לשפת המקום ולהדגיש את השירותים או המוצרים הזמינים באותה ארץ.

 

הגדירו את המטרות ואת תת המטרות של מסעות הפרסום

בעזרת מטרות מוגדרות תוכלו לבנות לעצמכם אסטרטגיה יעילה להשגת היעדים שלכם, לעקוב אחר ביצועי מסע הפרסום ולבצע שינויים בזמן אמת כדי להגיע לתוצאות אליהן אתם שואפים.

 

אמצו את המוטו "רלוונטיות במקום הראשון"

שיפור ברלוונטיות למחפש יוביל, בדרך כלל, לשיפור בכמות הקליקים ויחס ההמרה. הרלוונטיות מתייחסת לתועלת שמביא המידע למשתמש (כגון מודעה, מילת מפתח או דף כניסה). הרלוונטיות, או איכות המודעה, באה לידי ביטוי בציון האיכות של מילות המפתח. תכליתה של מערכת AdWords הוא להתאים במידה הרבה ביותר את צורכי המשתמשים למודעות הרלוונטיות. הדבר מבטיח חוויית משתמש חיובית, אשר תגרום למשתמשים ללחוץ על מודעות AdWords לעתים מזומנות יותר, תוך שמירה על הערך הפרסומי שהתוכנית מספקת למפרסמים.

 

מסע פרסום נכון משתפר כל הזמן ולאורך זמן

ברוב המקרים מסע הפרסום אינו משיג את היעדים שהצבתם כבר בימים הראשונים, לכן נצלו זמן זה לבנייה נכונה ושיפור של הקמפיין.

 

הימנעו מניחושים והיצמדו לנתונים סטטיסטיים

המערכת של Google מספקת מידע רב על תנועת גולשים לפי מילות מפתח והערכת העלויות של אותם ביטויי חיפוש, וזאת על-מנת שתוכלו לקבל החלטות מושכלות בעת בחירת מילות המפתח ותפיקו את מלוא התועלת מתקציב הפרסום שבידכם.

 

תזמנו את הצגת המודעות שלכם לשעות החיפוש הפעילות של קהל היעד שלכם

תזמון הצגת המודעות מאפשר לכם לציין שעות מסוימות או ימים מסוימים במהלך השבוע שבהם אתם מעוניינים להציג את מודעות AdWords שלכם. לדוגמה, תוכלו לתזמן את הצגת המודעות שלכם לימי חול בלבד, או מדי יום בין השעות 15:00-18:00. בעזרת תזמון הצגת המודעות, ניתן להפעיל מסע פרסום להצגה במשך כל היום, בכל יום, או אף למשך 15 דקות בשבוע בלבד. תזמון הצגת המודעות כולל גם הגדרה מתקדמת המאפשרת לכם לשנות את תמחור המודעות שלכם במהלך פרקי זמן מסוימים. לדוגמה, אם המודעות שלכם מניבות את התוצאות הטובות ביותר בין השעות 11:00-8:00 בבוקר, תוכלו להציע מחיר גבוה יותר עבור הופעות או קליקים בפרק זמן זה.
 

 

שלמו במטבע המקומי

אם אתם משלמים מחשבון בנק שקלי שלמו גם ל-Google באמצעות כרטיס אשראי בשקלים ולא בדולרים או ביורו על-מנת לחסוך את עמלות המרת המטבע הנגבות ע"י הבנקים.

 

הגדירו את אופן הצגת המודעה כך שתוצג באופן הרגיל ולא באופן המואץ

"הצג מודעות בצורה אחידה לאורך זמן". אין צורך לנצל את התקציב היומי בשלב מוקדם של היום. לעיתים התקציבים של המתחרים שלכם מסתימים בשעה מוקדמת ואז עלויות ההקלקה יורדות.

 

בצעו מעקב יומיומי אחר ביצועי מסע הפרסום

בהתחלה הקדישו זמן רב לניתוח החשבון. עם הזמן הורידו במקצת את תדירות הביקורים בחשבון.

 

מקדו לשפות ולמיקומים הנכונים

עבור כל מסע פרסום תוכלו לבחור למקד את המודעות שלכם לשפות ולמיקומים ספציפיים (וכן לבחור בתקציב שלכם ובהגדרות אחרות). הקפידו למקד רק לשפות ולמיקומים הרלוונטיים לעסק שלכם. אם ברצונכם למקד לישראל, מקדו לישראל ובשפות בחרו: עברית, אנגלית, רוסית וערבית.

 

תמחרו את מסע הפרסום באופן נפרד עבור סמארטפונים ומכשירים ניידים

נקטו אסטרטגיה שונה והתאימו את הצעות המחיר עבור מכשירים ניידים. מרבית מסעות הפירסום יחייבו הפחתה בהצעת המחיר לטלפונים ניידים. עבור דפי נחיתה ואתרים שאינם מותאמים לסמארטפונים יש לבצע הפחתה מקסימלית בהצעות המחיר.

 

השתמשו ב"מתכנן מילות המפתח" של Google      

שימוש בכלי "מתכנן מילות המפתח" נועד על מנת למצוא רעיונות למילות מפתח.

 

מודעות לסמארטפונים יכולות להכיל גם תוספי שיחות הנקראים Click-to-call

בזמן הצגת המודעה במכשיר הסלולרי יופיע לחצן "התקשר". כאשר המודעה מוצגת בניידים, ניתן לבחור לקבל קליקים על שיחות בלבד (ולא על כותרת המודעה).

 

השתמשו ב-Sitelinks

פונקציה זו מאפשרת לכם להוסיף קישורים נוספים למודעה. הוספת Sitelinks תאפשר לכם לכלול קישורים לדפים נוספים באתר שלכם, מעבר לדף הנחיתה העיקרי. התכונה 'Sitelinks לאתר' זמינה עבור מודעות העומדות בדרישות האיכות של Google, מעלה את הערך של מודעות AdWords שלכם על ידי הצגת קישורים ממוקדים ורלוונטיים נוספים בפני משתמשים ששאילתות החיפוש שלהם הפעילו את מודעתכם. שימו לב שכשעובדים עם sitelinks חשוב כי כל קישור יפנה לדף נחיתה אחר. גוגל מקפידים על נוהל זה, ולרוב לא יאפשרו הצגת sitelinks שיפנו לאותו דף נחיתה.
 
 

 

אקטיביטק בע"מ

שיווק דיגיטלי
כתובת: רחובות הנהר 9, רמת גן 
מיקוד: 5253105

טלפון: 077-3451111
פקס: 077-2070085
מייל: info@actvtec.co.il

הרשמה לניוזלטר

2025 © כל הזכויות שמורות לאקטיביטק בע"מ

actv-logo

צור קשר