כללי, קידום אתרים, קידום בגוגל

בינג מחליפה את יאהו כמנוע החיפוש השני הנפוץ ביותר

סקר של אתר ComScore  האמריקאי מצביע על יציבות בשוק מנועי החיפוש האמריקאי. על פי הסקר גוגל מובילה על יתר מנועי החיפוש בפער ניכר מבחינת כמות המשתמשים. הנתון המעניין ביותר שעולה מהסקר הוא שלראשונה בינג עוקפת את יאהו והופכת למנוע החיפוש השני מבחינת היקף שימוש בשוק האמריקאי. מבחינת מספרים גוגל שולטת בכ 66% מהשוק. נתח השוק של בינג הוא 15% ויאהו נותרו עם 14% בלבד. מדובר כמובן במספרים של השוק האמריקאי בלבד שכן באירופה ובשאר העולם נתח השוק של גוגל הוא גדול בהרבה ומתקרב לרמה של 90%. שוק מנועי החיפוש בארצות הברית מגוון יותר כשגם למייקרוסופט ויאהו ישנה דריסת רגל. למרות זאת, נראה כי מגמת הירידה של יאהו הולכת להמשך זמן רב כשהתחרות היחידה, אם כי גם היא חלושה, לגוגל תבוא אך ורק מבינג.

אודות אקטיביטק

מידע אודות הכותב קידום אתרים - באתר אקטיביטק חדשות קידום אתרים https://www.actvtec.co.il

אין תגובות עדיין.

הוסף את תגובתך

(חובה)