גוגל משדרגת את ה Sitelinks בתוצאות החיפוש

כבכל חודש, גם הפעם גוגל פרסמה סיכום של השינויים המרכזיים שהתבצעו במנוע החיפוש בתקופה האחרונה. ההודעה המשמעותית ביותר לתחום קידום האתרים היא על ה"Mega Sitelinks". מדובר בשיפור לאלגוריתם הקודם שיצר את ה Sitelinks המתבטא בכך שהוא הופך אותם למקומיים. למי שלא יודע, Sitelinks הם בעצם שורות של קישורים המופיעים מתחת לתוצאות חיפוש מסויימות.
אותם קישורים מתפקדים כקישורים לעמודים פנימיים באתר מסוים ומטרתם להקל על תהליך החיפוש של הגולש ולאפשר להגיע לאותם עמודים ישירות מתוצאות החיפוש.
הכוונה היא, כך על פי גוגל, ש Sitelinks יופיעו בהתאם לאזור המגורים של הגולש. לדוגמה: גולש המחפש פיצה מרשת פיצריות בינלאומית גדולה יראה Sitelinks המותאמים למבצעים ולפיצות הייחודיים שיש באזור ממנו הוא מזמין. כמו כן גוגל תנסה לשלב את גוגל פלוס, הרשת החברתית של החברה, כחלק מה Sitelinks החדשים. יש לציין שגוגל עובדת כבר מספר חודשים על שיפור האלגוריתם הספציפי הזה ונראה כי בחברה מאמינים כי מדובר בתוסף חשוב ומהותי בדף תוצאות החיפוש.
תגיות: google