1+ יופיע גם בקישורים הממומנים בגוגל
גוגל מוסיפה את כפתור ה 1+ גם למודעות דרך AdSense ולמודעות הממומנות באתר החיפוש. החידוש יכנס לתוקף במהלך אוקטובר ויאפשר לאנשים להביע את דעתם גם לגבי מפרסמים ומודעות המופיעות בגוגל. מהחברה נמסר כי ה1+ יהווה כלי חשוב נוסף בקביעת מידת הרלוונטיות של המודעה. כמו כן, גולשים אשר יצפו במודעה יוכלו לדעת אם מישהו מבין חבריהם אהב את המודעה, כך שתגובת הגולש לפרסומת תהיה חיובית יותר ותגביר את הסיכוי שהוא יפתח אותה. חידוש זה מהווה נדבך נוסף בניסיונה של גוגל לעשות שימוש ברשת החברתית שלה על מנת לתפוס נתח שוק משמעותי יותר בתחום הפרסום באמצעות רשתות חברתיות. דובר מטעם החברה מסר כי: "מודעה שזכתה להתייחסות אישית של גולשים זוכה להשפעה חיובית על שיעור הקליקים שלה. הגולשים עצמם הופכים כך למקדמי המוצר שלך, כך המפרסם משתמש ביתרונות של פרסום ברשת חברתית מבלי להמציא מדדים חדשים.