כללי, קידום בגוגל

שיטת המקל והגזר של גוגל לעידוד פרסום בסלולר

שוק הפרסום במכשירים הניידים (טלפונים סלולאריים וטאבלטים) החלו לתפוס בשנים האחרונות נתח שוק משמעותי בתחום החיפוש, הפרסום והשיווק באינטרנט. לאחרונה החלה גוגל במגמה של עידוד מפרסמים להתייחס לתחום הסלולר על מנת למצות את כוחה בשוק זה, אשר גדל במספרים חסרי תקדים. דוגמה לחשיבות שמייחסת גוגל לשוק זה ניתן לראות בדוגמה הבאה: אנליסטים של גוגל מעריכים כי בתקופת החגים הקרובה לפחות 44 אחוז מחיפושי הקניות של הרגע האחרון יתבצעו דרך הסמארטפונים והטאבלטים. סקרים אחרונים מראים כי למרות שכיום מפרסמים מייחסים חשיבות רבה לפרסום בסמארטפונים, למרביתם אין דף נחיתה או אתר המותאם למכשיר הנייד.

על מנת לעודד את המפרסמים לייחס חשיבות לנושא נקטו בגוגל בשיטת המקל והגזר. החברה הכריזה כי מעתה לקיומו של דף נחיתה או אתר המותאם למכשיר הנייד תהיה חשיבות בקביעת מדד האיכות של המודעה בקמפיינים סלולאריים. בדרך זו מקווים בגוגל שהמפרסמים ייחסו חשיבות רבה יותר להתאמת הקמפיינים אותם הם מנהלים באמצעות AdWords למכשירים ניידים. בסופו של דבר השיטה נועדה להיטיב עם המפרסמים שכן מנתונים שגוגל פרסמה עולה כי קמפיינים המיועדים לסלולר מושכים 11.5 אחוז יותר הקלקות מאשר קמפיינים שיובאו במלואם מהאינטרנט הרגיל. התאמת דף הנחיתה או האתר כולו למכשירים הניידים תקל על הגולשים למצוא את התוכן אותו הם חיפשו, ותועיל הן למפרסם והן לגולש.

 

אודות אקטיביטק

מידע אודות הכותב קידום אתרים - באתר אקטיביטק חדשות קידום אתרים https://www.actvtec.co.il

תגיות: ,

תגובה אחת ל- “שיטת המקל והגזר של גוגל לעידוד פרסום בסלולר”

  1. בתאריך 26 בספטמבר 2011 at 14:35 עידו responded with... #

    בידיעה כתוב:
    "לקיומו של דף נחיתה או אתר המותאם למכשיר הנייד תהיה חשיבות בקביעת מדד האיכות של המודעה בקמפיינים סלולאריים"

    זה הוכרז רשמית בגוגל?

הוסף את תגובתך ל עידו

(חובה)