כללי, קידום אתרים, קידום בגוגל

Google inspiration night 2011 – העולם מגיע לתל אביב

האירוע של גוגל, שהתקיים השנה בנמל תל אביב, עמד בסימן "Powered by you". זו השנה השנייה ברציפות שגוגל מקיימת את האירוע בארץ, לאחר ששנה שעברה קיימה אירוע דומה לכבוד חמש שנות פעילות החברה בישראל. האירוע היה מושקע ביותר, כמצופה מגוגל וכלל אוכל טוב, שתייה, הופעות חיות ומצגת אינטראקטיבית שניכר כי הושקע בה זמן ומאמץ רב. הערב אכן היה סוחף ועמד בסטנדרטים הגבוהים שגוגל מציבה בכל התחומים בהם החברה פועלת.

החלק האומנותי החל לאחר שניתן זמן לכלל המוזמנים ליהנות ממבחר גדול למדי של אוכל ושתייה. כמו כן האירוע נתן אפשרות לאנשים מכל התחומים שעובדים עם חברת גוגל להכיר אחד את השני וליצור קשרים מכל הסוגים. בחלק האומנותי לא חסכה גוגל. ראשית, נשמעו דברי פתיחה מפי מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל, אשר פתח את הערב והעביר את המיקרופון למנחה הערב גיא לרר ("צינור לילה"). לרר הציג, בצורה שנונה וקלילה, את הדרך בה גוגל בפרט ועולם האינטרנט בכלל משפיעים על חיי היום יום שלנו. גוגל המחישו בצורה מאוד וויזואלית חלק מההצלחות הגדולות ביותר של אנשים שהתפרסמו בזכות היו טיוב כאשר הביאו אותם להופיע באירוע. בין האמנים שהוזמנו היו ההרכב 2 Cellos אשר התפרסם בזכות הקליפ בו ניגנו על צ'לו שירים של מייקל ג'קסון. כמו כן הוזמנו לבמה מאריה אראגון שהתפרסמה בזכות ווידאו שפרסמה בו שרה קאברים של ליידי גאגא והמתופף קובוס. מדובר בתופעות שזכו לעשרות מיליוני צפיות ביוטיוב ובפרסום רב ברחבי העולם. עוד הופיעו במהלך הערב שלומי שבן, מרינה מקסימיליאן בלומין שבנוסף להופעתה ביצעה גם את השיר Power to the people יחד עם האומנים הבינלאומיים שהוזכרו לעיל. לבסוף עלו למופע המרכזי של הערב להקת רד בנד.

האירוע עצמו עמד בסימן "Powered by you" מכיוון שהרעיון המרכזי הוא שהאנשים הם שמעצבים את העולם שסביבם. מטרת החלק האומנותי הייתה להראות כי גוגל היא זו שנותנת את הפלטפורמה עליה יכולים האנשים הרגילים לחולל כל דבר. סיפורי ההצלחה שהובאו מוכיחים את הרעיון שהאינטרנט הוא מקום דמוקרטי וחובק עולם. האמנים עצמם הגיעו להצלחה אדירה שהחלה מהעלאה פשוטה של סרטון לאינטרנט וללא שום יחסי ציבור. זהותם של האמנים מחזקת את העיקרון כי האינטרנט הוא מקום חוצה גבולות, מגדר, גיל וכל חסם אחר. האמנים שהופיעו מגיעים מקרואטיה, קנדה ודרום אפריקה, הם בני גילאים שונים כשהמשותף לכולם הוא ההצלחה לה זכו בזכות עולם האינטרנט.גוגל כמובן סיפקה גם אטרקציות חביבות ומשעשעות מחוץ לאולם עצמו. בארבע עמדות שהוקמו ברחבת הכניסה ניתן היה לעצב אנדרואיד ולהדפיס אותו על חולצה שגוגל חילקה במתנה, להצטלם לגרסה אישית של פרסומת מוכרת מהיוטיוב ולהצטלם למגנט למזכרת. בעמדה המעניינת ביותר נדרשו האנשים למלא את פיהם במרשמלו ולומר "צ'אבי באני" ולקוות שהחיפוש הקולי של גוגל יזהה אותם. הזוכה שהצליח לקבל זיהוי בחיפוש הקולי עם הכמות הגדולה ביותר של מרשמלו בפה זכה בטאבלט מוטורולה זום 32 GB.

סה"כ מדובר היה באירוע מרשים לכל הדעות כיאה לחברה שמיתגה את עצמה כאחת שלא חוסכת בכל הנוגע למיתוג ושיווק. האירוע היה מושקע והעביר בצורה תמציתית ומעניינת את הרעיון של גוגל לגבי המרחב האינטרנטי ותפקידה בו. כעת נותר לנו רק לחכות לשנה הבאה לראות כיצד תוכל גוגל להתעלות על עצמה פעם נוספת.

 

אודות אקטיביטק

מידע אודות הכותב קידום אתרים - באתר אקטיביטק חדשות קידום אתרים https://www.actvtec.co.il

תגיות:

תגובה אחת ל- “Google inspiration night 2011 – העולם מגיע לתל אביב”

  1. בתאריך 20 בספטמבר 2011 at 16:48 זיו responded with... #

    היה בהחלט ארוע מרשים. למרות שהיו שם אלפי איש, כמעט לא פגשתי שם מקדמי אתרים מוכרים.

הוסף את תגובתך

(חובה)