כללי, קידום אתרים, קידום בגוגל

שינויים בתהליך האישור של פרסום דרך AdSense

שינויים בתהליך האישור של מודעות ב Google AdSense

Google AdSense הודיעה על תהליך חדש לאישור בקשות למפרסמים חדשים.
התהליך כעת נעשה בשני שלבים:
(1) הגשת הבקשה הרגילה של AdSense
(2) הוספת הקוד לאתר שלך ומתן אפשרות לGoogle לסקור את קוד.
לפני זה, כל מה שהיה צורך לעשות הוא השלב הראשון. מעכשיו, גוגל מחייבת לעבור את השלב השני, בדיקת קוד המודעה שלך.
כאשר קוד המודעה נוסף,כלומר לאחר השלב הראשון אך לפני השני, המודעות יהיו ריקות. אבל זמן קצר לאחר מכן, כשתתקבל החלטה סופית לאחר הסקירה של גוגל, המבקש יקבל הודעה בדוא"ל.התגובות לצעד זה חלוקות כאשר חלק משמשתמשים טוענים כי זהו צעד חיובי שימנע שימוש לרעה ב AdSense ויפחית עבירות בפרסום. מנגד יש הטוענים כי צעד זה מאט משמעותית את התהליך וכי הוא מיותר.

 

אודות אקטיביטק

מידע אודות הכותב קידום אתרים - באתר אקטיביטק חדשות קידום אתרים https://www.actvtec.co.il

תגיות: ,

תגובה אחת ל- “שינויים בתהליך האישור של פרסום דרך AdSense”

  1. בתאריך 12 בספטמבר 2011 at 21:55 אופיר responded with... #

    לדעתי מדובר על צעד חכם וטוב,
    יותר מדי ספאמרים משתוללים עם אדסנס…

הוסף את תגובתך

(חובה)