השתמשו במודעות תמונה
פרסום מודעות תמונה ברשת המדיה של
Google מביא ביקורים רלוונטיים ויחס המרה גבוה. כשניתן, השתמשו בתמונות בפורמט
PNG שקוף. פורמט זה יכול לשפר באופן משמעותי את האסתטיקה ואת המראה הייחודי של המודעה שלכם. אם אין לכם תמונה בפורמט
PNG שקוף, ודאו שסכימת הצבעים של המודעה תואמת את הרקע של התמונות שלכם. לדוגמה, אם לתמונה שלכם יש רקע לבן, שקלו להגדיר את רקע המודעה לצבע לבן. אם אין לכם ניסיון ביצירת מודעות לתצוגה הממוקדות בשימוש בתמונות, או אם ברצונכם לשפר את הביצועים של מודעה לתצוגה, היעזרו בטיפים הבאים
:
-
השתמשו בטקסט, בתמונות ובסכימות צבעים באופן יעיל.
-
התנסו עם סוגים שונים של מודעות לתצוגה ועם עיצובים שונים של תוכן.
-
נצלו את התבניות מתוך הכלי לבניית מודעות לתצוגה.
-
צרו תמונות מותאמות אישית משלכם.
-
צרו מודעות לתצוגה המתבססות על מודעות הטקסט הקיימות שלכם.
יצירת המודעה האידיאלית לתצוגה
ודאו שהמודעות שלכם לתצוגה מתאימות לכם, ונצלו את האפשרויות הבאות
:
הקפידו להתאים אישית את סכימת הצבעים של המודעה שלכם, כגון צבע הרקע וצבע הגופן. תחילה נסו להתאים את סכימת הצבעים של התבנית לתוכן התמונה שלכם. שימו לב לבחירת הצבעים -- צבעים בהירים מאוד עלולים להיות לא נעימים לעין או קשים לקריאה
.
הפעילו שיקול דעת -- שימוש באותו צבע לרקע הקדמי ולרקע האחורי של המודעה פירושו שלא ניתן יהיה לקרוא את התוכן של המודעה שלכם. עליכם להשתמש בצבעים מנוגדים באופן נעים לעין -- איש אינו רוצים לראות טקסט בצבעי פלורסצנט על רקע בוהק
!
אם אתם מחליטים למקד את המודעות שלכם לאתר ספציפי, שקלו להתאים את סכימת הצבעים כך שתתאים לצבע של דפי האתר. אם המודעה שלכם אינה נעימה לעין או נראיתם כאילו אינה שייכת לדף, סביר להניח שהלקוחות לא ילחצו עליה. חשוב יותר להתאים לצבעי האתר שבו המודעות שלכם יופיעו, מאשר להתאים לסכימת הצבעים של דף הנחיתה שלכם
. נקודה זו חשובה במיוחד במודעות המבוססות על תמונות, שכן ייתכן שהלקוחות אינם יודעים על איזה חלק במודעה עליהם ללחוץ. במקרים מסוימים, אם המודעה שלכם משתלבת היטב באתר, ייתכן אף שלא ישימו לב שזוהי אכן מודעה! אל תגרמו להם לנחש
. כמו כן, אנשים רוצים לדעת מה הם יוכלו לעשות לאחר שילחצו על המודעה:
"למידע נוסף" או "קנה כעת". עזרו להם להבין מראש מה הם יכולים להרוויח מלחיצה על המודעה שלכם
.
מודעות מסוימות מכילות טקסט 'טיזר' מונפש, שעשוי להיכנס או לצאת. לקוחות עלולים להחמיץ את הטקסט הזה, ומה שהם יראו בסופו של דבר לא יציג את ההצעה שלכם ואת הפעולות שאתם רוצים שיבצעו. כתוצאה מכך סביר להניח שהם לא ילחצו על המודעה
. ודאו שהטקסט והתמונות של המודעה מאוזנים בגוף המודעה לתצוגה, ובמסגרת הגודל הכולל שלה. בדקו את המודעה שלכם בכל גודל מודעה זמין ושנו את הגודל של כל תמונה לפי הצורך. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מומלץ לפעול לפי ההנחיות הבאות
:
-
התמונות צריכות להיות ברורות. שנו את גודלן כדי שיתאימו לצרות המודעה וכדי שיהיה קל לזהות אותן. התמונות צריכות להיות שלמות, ולא חתוכות או לא ניתנות לזיהוי.
-
כל הטקסט צריך להיות קל לקריאה ולהבנה. שורות הטקסט צריכות להיות שלמות והמשפטים צריכים להיות הגיוניים. אין דבר פחות נוח וחסר אפקטיביות משורת טקסט חתוכה!
נסו להשתמש בתכנים שונים של המודעה
מודעות לתצוגה מציעות אפשרויות רבות, לכן הקדישו זמן להתנסות עם תבניות שונות וצבעים ותכנים שונים, כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר. אתם רוצים שהמודעה שלכם תבלוט! הנה כמה רעיונות להתנסות בזמן שאתם מנסים לשפר את מסעות הפרסום שלכם שמכילים מודעות לתצוגה
:
פרויקטים יצירתיים שלנו עם מודעות לתצוגה הראו ששינויים בצבעי הרקע ובגופנים של מודעות לתצוגה יכולים להגדיל באופן משמעותי את שיעורי הקליקים, וכתוצאה מכך להגדיל את מספר ההופעות וההמרות. צרו גרסאות מרובות של אותה מודעה באותה קבוצת מודעות, ונסו גרסאות שונות כדי לראות אילו ביצועים הן מניבות. השהו את המודעות שמניבות את הביצועים הגרועים ביותר, והשאירו את שילובי הצבע הטובים ביותר כדי לשפר את ביצועי מסע הפרסום שלכם
.
הביצועים עשויים להשתנות בהתאם לתבנית. נסו תבניות עם או בלי תמונות והשוו את התוצאות -- תוכלו לעשות אותו הדבר על ידי השוואת תבניות עם או בלי אנימציות. הבדלים קלים בפריסה ובאנימציות עשויים להשפיע באופן משמעותי על שיעורי הקליקים
.
תוכלו לקבל תוצאות נהדרות משימוש בדרכים שונות שיעודדו לקוח ללחוץ על המודעה, באמצעות קריאות לפעולה שנותנות השראה. לדוגמה, "קנה זאת כעת" ו"קבל מידע נוסף" יכולים להשפיע משמעותית על החלטתו של משתמש ללחוץ על המודעה שלכם, או לא. נסו כמה גרסאות
.