Menu
077-3451111

רשת המדיה של Google AdWords מגיעה אל יותר מ-70% ממשתמשי האינטרנט הייחודיים ברחבי העולם. בכך נכללים משתמשים הדוברים יותר מ-20 שפות, ביותר מ-100 ארצות.
היתרון של רשת המדיה הוא ביכולתה להגיע ללקוחות פוטנציאליים בשלבים שונים של מחזור הרכישה. לקוחות פוטנציאליים אינם מתמקדים בהכרח בביצוע חיפוש. מבקרים אינם מוכנים בהכרח לבצע רכישה ברגע נתון. האתגר העומד בפני המפרסם הוא ללכוד את תשומת לבו של המשתמש ברגע הנכון.

לדוגמה, משתמש יכול להתחיל חיפוש אחר מחשבים ניידים רק מתוך כוונה לעיין בביקורות. אבל תוך כדי עיון בביקורת, אותו משתמש יכול לשים לב למודעות של קמעונאים מקוונים, או ללחוץ על המודעות עצמן. באמצעות פרסום ברשת החיפוש בלבד הייתם יכולים להחמיץ לקוח זה.dynamic 270

עם רשת המדיה, ניתן להפעיל מודעות בפורמטים שונים של מודעות טקסט ומדיה עשירה. מודעות תמונה ומודעות וידאו יכולות להיות בעלות חשיבות מיוחדת במאמצי המיתוג והשיווק של כל חברה. גוגל אינה גובה תשלום נוסף עבור הצגת מודעות אלו אלא רק בגין הקלקות בפועל. זהו רק אחד מהיתרונות של שותפות עם Google AdWords.

פרסום מודעות תמונה ברשת המדיה

מודעות תמונה של AdWords הן מודעות גרפיות המוצגות באתרי רשת המדיה. מודעות התמונה משלבות שתי תכונות רבות עוצמה: גרפיקה וטכנולוגיית המיקוד המוכחת של AdWords.
בשונה ממודעות גרפיות מקוונות מסורתיות, את מודעות התמונה ניתן להתאים לתוכן של דף. אפשרות מיקוד זו הופכת את מודעות התמונה למושכות ורלוונטיות יותר עבור המבקרים באתר. לכן, מודעות התמונה מעמידות לרשותכם דרך יעילה נוספת לשפר את חשיפת העסק שלכם ולהגיע ללקוחות חדשים.
תוכלו להציג מודעות תמונה באתרי רשת המדיה הן במסגרת של מסע פרסום במיקוד לפי מילות מפתח והן במסגרת של מסע פרסום במיקוד לפי מיקום. מודעות מונפשות בפורמט gif. ו-Flash מתקבלות הן עבור מסעות פרסום במיקוד לפי מיקום והן עבור מסעות פרסום במיקוד לפי מילות מפתח.

השרותים שלנו:

עיצוב באנרים

קביעת אסטרטגיה שיווקית שתכלול ניתוח קהל המטרה ופילוחו: מאפיינים גיאוגרפיים, דמוגרפים ופסיכולוגים. זיהוי הזדמנויות עסקיות וניתוח מתחרים ברמת מסעות פרסום באינטרנט אונליין.

הכנת קריאטיב ייחודי למודעות השונות בהתאם לפלחי השוק. בחינת המסרים השיווקיים והכנת קריאטיב + גרפיקה.
ניתן להגדיר  מספר מסרים פרסומיים כדי לבדוק איזה מסר עובד בצורה טובה יותר. גוגל יציג את מסר בעל תוצאות טובות יותר מאשר את אלו המייצרים תוצאות טובות פחות. בצורה זו ניתן למעשה לבצע מעין סקר שוק כדי להשוות מסרים פרסומיים שונים

ניהול קמפיין באנרים ב- Google כולל:

עלות ניהול קמפיין באנרים 15% מעלות המדיה (אותה אתם קובעים).
במידה ואתם מעוניינים רק בקמפיין פרסומי להלן הנחיות כלליות לעיצוב הבאנרים:

דרישות למודעות תמונה:

פורמט וגודל של באנרים לפרסום ב-Adwords - מודעות תמונה סטטיות (לא מונפשות):
יכולות להיות באחד פורמטים הבאים: jpeg, png, gif. יש להכינן בגדלים הבאים (ועד משקל של 150Kb):

מודעות מונפשות (פלאש)

פלאש הוא plug-in עבור דפדפני אינטרנט, המאפשר הוספת הנפשה לרכיבי דף אינטרנט או דף נחיתה, כולל מודעות AdWords. פרסום פלאש מותר לכל המפרסמים ב- AdWords עם מספר הגבלות טכניות.

פורמט מודעה: יש להכין את כל מודעות ה-פלאש בסטנדרטים הבאים – סוג קובץ swf, משקל קובץ: 150Kb, גודל:

משך ההנפשה לא יעלה על 30 שניות
ניתן להפעיל את ההנפשות בלולאה, אבל עליהן לעצור לאחר 30 שניות. מודעות Flash חייבות להיות במהירות של 20 פריימים לשנייה או פחות. AdWords  תומכת ב-Adobe Flash Player  בגירסאות 4 עד 10.1 בלבד. אם המודעה שלך משתמשת בגירסאות אחרות (כגון 10.2), לא ניתן להעלות אותה.
מאחר שאת קובץ ה-SWF שאתה מפרסם ניתן לטעון לקובץ אב מסוג SWF,אל תשתמש ב-"_root"  או ב-"_level0", אל תגדיר  "_lockroot=true"ואל תכלול הפניות למחלקה-Stage.
הוספת הפרמטרים האלו עלולה לגרום למודעות Flash לא לפעול במקרים מסוימים.

 

תגובות   

0 #1 רונן 2017-06-06 23:02
תמציתי וברור לקריאה! נהדר
ציטוט

הוסף תגובה


אקטיביטק בע"מ

שיווק דיגיטלי
כתובת: רחובות הנהר 9, רמת גן 
מיקוד: 5253105

טלפון: 077-3451111
פקס: 077-2070085
מייל: info@actvtec.co.il

הרשמה לניוזלטר

2023 © כל הזכויות שמורות לאקטיביטק בע"מ

actv-logo

צור קשר