Menu
077-3451111

עצבו מודעות פלאש לרשת המדיה

באמצעות מודעות פלאש ניתן להעביר מסרים מורכבים יותר ופעמים רבות יחס ההמרה גבוה יותר. חשוב לזכור כי אמנם מודעות לתצוגה מתחרות לצד מודעות טקסט במכירה הפומבית של מודעות, אך אינכם בהכרח משלמים יותר כשאתם משתמשים בפורמט זה של מודעות. למעשה, בפועל אתם עשויים לגלות ירידה במחירים לקליק ובמחירים להמרות. הסיבה לכך היא שהמודעות לתצוגה עשויות לקבל שיעור קליקים גבוה יותר מאשר מודעות הטקסט, ובעקבות זאת ציון האיכות שלהן ישתפר עם הזמן וכך גם דירוג המודעה שלהן. לכן ייתכן שהמודעה שלכם תופיע לעתים קרובות יותר במחירים נמוכים יותר, במטרה לקדם מודעות הרלוונטיות יותר למשתמשים ולשפר את חווית הגלישה שלהם. מיקום המודעות לתצוגה בקבוצת מודעות משלהן גם תקל עליכם לבדוק את הביצועים שלהן.

בעת שימוש בהנפשות, ודאו שהמסגרת הסופית מכילה את כל המסרים העיקריים וקריאה לפעולה: ‏‫מודעות מסוימות מכילות טקסט "מושך את העין" עם הנפשה, שיכול להיכנס ולצאת. משתמשים עלולים להחמיץ טקסט זה, ומה שהם יראו בסופו של דבר לא יציג את ההצעה שלכם ואת הפעולות שאתם רוצים שיבצעו. כתוצאה מכך פוחתת הסבירות שהם ילחצו על המודעה. השתמשו בקריאה ברורה לפעולה, בתוך לחצן או במקום אחר: זוהי נקודה חשובה במיוחד במודעות מבוססות-תמונה, שכן ייתכן שהמשתמשים אינם יודעים מהו החלק במודעה שניתן ללחוץ עליו, או במקרים מסוימים, שהמודעה שלכם היא אכן מודעה. כמו כן, משתמשים רוצים לדעת מה הם יוכלו לעשות לאחר שילחצו על המודעה: "למידע נוסף?" או "קנה עכשיו?" ספקו להם מידע.
 

 

בדקו מספר קריאייטיבים ופורמטים של מודעות

טקסט, תמונה ווידאו בכל הגדלים הקיימים. הבדיקה של קריאייטיבים מרובים ופורמטים שונים של מודעות מאפשרת לכם להבין טוב יותר איזה סוג מודעות יתפקד טוב יותר מבחינתכם.
כאשר מפרסמים באנרים מומלץ להשתמש במודל AIDA שנחשב למודל בסיסי וחשוב בעולם הפרסום, המודל מצליח לייצר תבנית תקשורתית אשר מאפשרת קבלת תוצאה.
המודל מתייחס ל-4 שלבים אשר על ידי יישומם נצליח לייצר תגובה אצל הצרכן:
השלב הראשון - Attention - קבלת תשומת לב, אנו ננסה לייצר אמירה אשר תייצר תשומת לב.
השלב השני - Interest - יצירת עניין, זהו השלב בו אנו יוצקים משמעות לאמירה של השלב הראשון.
השלב השלישי הנו Desire - רצון, זהו השלב החשוב והסופי לפני יצירת הפעולה.
השלב הרביעי - Action - הנעה לפעולה, זהו השלב הסופי המייצר פעולה לסך השלבים בהם נקטנו.

 

הוסיפו מיקומים מנוהלים

מיקומים הם מקומות ברשת המדיה של Google שבהם ניתן להציג את המודעה שלכם. בעזרת המיקוד לפי מיקום תוכלו לבחור מקומות יחידים ברשת המדיה שבהם המודעות שלכם יוצגו ('מיקומים מנוהלים'), או שתוכלו לאפשר למיקוד המודעות המוכח של Google להציג את המודעות שלכם בדפי אתרים שרלוונטיים ביותר למוצרים ולשירותים שלכם ('מיקומים אוטומטיים').

 

אי הכללת אתרים וקטגוריות

מנעו את הצגת המודעות שלכם באתרים מסוימים ברשת המדיה. לעיתים כדאי להפעיל שיקול דעת ולהימנע מהצגת המודעה באתרים מסוימים (לדוגמה, אתרי משחקים, הימורים או/ו וילדים).

 

הוסיפו אתרים מצליחים בתור מיקומים

עיינו ב'דו"ח ביצועי מיקום' כדי למצוא את המיקומים שבהם המודעות שלכם קיבלו את הקליקים הרבים ביותר. אם תגלו שהמודעה שלכם משיגה המרות רבות במיוחד באתר מסוים, נסו להוסיף אתר זה לקבוצת המודעות שלכם בתור מיקום, עם הצעת מחיר גבוהה יותר למיקום, כך תסייעו למודעה שלכם להופיע במיקום זה לעתים קרובות יותר.

 

השתמשו בכל ארבעת הדרכים לאיתור מיקומים חדשים

כתובות אתרים, תאור נושאים, דפדוף בין הנושאים או בחירת נתונים דמוגרפיים.

 

שקלו להשתמש בדף נחיתה נפרד לרשת המדיה ולרשת החיפוש

גולשים המגיעים מרשת המדיה פחות מכווני קניה ויותר מכווני מידע לכן ספקו יותר מידע לגולשים המגיעים מרשת המדיה.

 

אל תשפטו את רשת המדיה לפני שהסרתם את כל האתרים שלא ממירים היטב

תמיד יש ברשת המדיה אתרים איכותיים עם אחוז המרה גבוה, חפשו אותם.

 

צרו אתר ידידותי למכשירים ניידים

אנשים המשתמשים במכשירי הסמארטפון העיקריים: iPhone (מערכת הפעלה iOS) או אלו הפועלים באמצעות מערכת ההפעלה Android (דוגמת Samsung Galaxy) יכולים לראות מודעות AdWords רגילות ואתרים רגילים. עובדה זו לא מעידה על מידת הידידות של האתר למכשירים ניידים. כדי להגיע למרב הלקוחות במכשירים ניידים, כדאי ליצור אתר לנייד המותאם במיוחד למסך הקטן ומקל על אנשים לבצע רכישה או פעולה אחרת באתר שלכם.

בעת עיצוב האתר, זכור את שיטות העבודה המומלצות לנייד.  אם ברצונך להגיע ללקוחות עם טלפונים מסוג WAP המיושן, תיאלץ להשתמש גם בקוד ידידותי לנייד כדי ליצור את האתר.

 

השתמשו בשיטות עבודה מומלצות לעיצוב אתר לנייד

בעת יצירת אתר לנייד, עליכם לזכור מספר אסטרטגיות המנצלות בצורה הטובה ביותר את הגודל הקטן של המסך בניידים ואת ההתנהגות של משתמשים בנייד. אסטרטגיות אלו יכולות לעזור ולהבטיח שהאתר שלכם לנייד יספק חוויה מצוינת ללקוחות, ויפנה אותם לביצוע הפעולות הרצויות באתר שלכם.
שמרו על זריזות:
  • הקטינו גושי טקסט גדולים והשתמשו ברשימות בנקודות תבליטים.
  • דחסו תמונות כדי שיהיו קטנות וטעינתן באתר תהיה מהירה.
הקלו על הרכישה או על יצירת הקשר:
  • הקטינו את מספר השלבים הדרוש להשלמת עסקה.
  • הקפידו על טפסים (כגון 'צור קשר') קצרים עם מספר שדות מינימלי.
  • השתמשו בתיבות סימון, רשימות ותפריטי גלילה, כדי להקל על הזנת נתונים.
  • השתמשו באפשרויות של 'הקלק להתקשר' (Click-to-Call).
הפכו את הניווט לפשוט יותר:
  • צמצמו את הגלילה למינימום (לא כל תוכן שחיוני באתר הרגיל, הוא גם כזה באתר הנייד).
  • השתמשו בהיררכיה ברורה בתפריטים והימנעו מפעולות העברה.
  • עזרו ללקוחות לנווט עם לחצנים ברורים למעבר לדף הקודם ולדף הבית.
  • השתמשו בשבעה קישורים או פחות בכל דף ניווט.
עזרו לאנשים למצוא את האתרים המקומיים שלכם ולהגיע אליהם:
  • הוסיפו את הכתובת הפיזית של החנות/המשרדים בדף הנחיתה.
  • כללו מפות והוראות נסיעה (תוך שילוב עם תוכנות ניווט באמצעות GPS - באופן זה לקוח הנמצא בדרכו אליכם לא יזכור את הנסיעה אליכם כ'סיוט').
  • במידה ויש לכם מלאים ומוצרים שונים, אפשרו ללקוחות לבדוק מלאי בחנויות סמוכות.
  • וודאו שהאתר שלכם לנייד נכלל ביצירת אינדקס לחיפוש באינטרנט.

 

התאימו את הצעות המחיר שלכם עבור מסעות פרסום על-פי המכשירים

לרוב, ערכו של קליק במכשיר סלולרי יהיה נמוך מערכו במחשב, אך ייתכנו מקרים מיוחדים (לדוגמא, מסע פרסום למנעולן – מרבית הפונים אליו יהיו אנשים שגולשים מנייד ונתקעו מחוץ לדלת ביתם) בהם ערכו של קליק יהיה גבוה יותר במכשירים ניידים. יש לבדוק כל מסע פרסום לגופו ולהחליט בכמה אחוזים להעלות או להוריד את הצעות המחיר שלכם.

 

התייחסו למילות מפתח הכוללות מיקומים כחשובות יותר בסלולר

האופי והצרכים השונים מעלים את ערכם של קמפיינים הכוללים התייחסות למיקום בסלולר, ויש להתייחס לכך בשלב הצעות המחיר (לדוגמה, הביטוי "חנות תכשיטים בנתב"ג" משמעותי יותר עבור גולשים בסמארטפון מאשר במחשב). באופן כללי, החיפוש במכשירים ניידים כמו גם תוצאותיו הוא יותר תלוי מיקום, כלומר חיפושים במכשירים ניידים יכילו יותר שמות של מיקומים.

 

התייחסו לאופי הפעילות השונה בין המשתמשים במחשבים, טלפונים סלולריים וטאבלטים

קיימים מאפיינים שונים מבחינת זמני השיא של הקלקה והחיפושים בין המכשירים השונים: בעוד שבמחשבים אישיים ולאפטופים השימוש הוא בהתאמה יחסית לשעות העבודה, בסלולרי ובטאבלטים קיימת מגמה ברורה של שימוש מעבר לשעות העבודה, עם התאמה לשעות רייטינג השיא של שידורי טלוויזיה (9 בערב – שעת השיא). יש לתת על-כך את הדעת במידה ובקמפיין שלכם יש כלל הנוגע להתאמת הצעות מחיר לפי שעות היום.

 

בידקו באופן קבוע את נתוני הקמפיין בטלפונים ניידים ובטאבלטים

נפח השוק של הגולשים במכשירים סלולריים עולה בהתמדה, והוא אף צפוי לעבור את נפח הגולשים ממחשבים אישיים במהלך השנים הקרובות. בדקו באופן עקבי את נתוני הקמפיין שלכם במכשירים ניידים (בעיקר אחוזי הנטישה-Bounce Rate ואחוזי ההמרה), והשוו אותם לנתונים המקובלים בשוק. זכרו כי אתר המאבד את פלח שוק זה, מאבד למעשה אחוז ניכר של לקוחותיו הפוטנציאליים.

 

שלבו בין הקמפיינים ברשת החיפוש לקמפיין שיווק מחדש

שיווק מחדש עשוי להיות מרכיב אסטרטגי כמעט בכל מסעות פרסום, בין שאתם מעוניינים להגדיל את המכירות באתרכם, להגדיל את כמות הנרשמים או ליצור מודעות למותג שלכם. שיווק מחדש מסוגל להניב החזר גבוה יותר על השקעה (R.O.I) לכל סוגי המפרסמים.
כדי ליצור רשימות שיווק מחדש, עליכם להגדיר מסעות פרסום הכולל את רשת המדיה של גוגל. אם מסעות הפרסום שלכם אינו ממוקד לרשת המדיה, תוכלו לשנות את הגדרות הרשת של מסעות הפרסום.
אם אתם מפרסמים ברשת החיפוש, תוכלו לעשות שימוש בשיווק מחדש על מנת ליצור אסטרטגיה משולבת לקמפיינים פרסומיים. לאחר קבלת תנועה לאתר שלכם על ידי מודעות שנועדו לרשת החיפוש, תוכלו לעשות שימוש בשיווק מחדש כדי להגיע לאותם גולשים אשר ביקרו באתרכם, על-ידי הצגת המודעות והמבצעים המיוחדים באתרים בכל רשת המדיה של גוגל.
כאשר אתם משלבים מסעות פרסום המכילים מילות מפתח עם תכונת השיווק מחדש, ייתכן ותראו המרות כוללות יותר גבוהות במסעות הפרסום שלכם. לדוגמא, אם יש לכם מילות מפתח שאינכם משתמשים בהן, כי בעבר לא הניבו המרות, תוכלו להשתמש בהן על מנת להביא תנועה לאתר שלכם ואחר כך להשתמש בשיווק מחדש בכדי לעודד המרות.

 

אקטיביטק בע"מ

שיווק דיגיטלי
כתובת: רחובות הנהר 9, רמת גן 
מיקוד: 5253105

טלפון: 077-3451111
פקס: 077-2070085
מייל: info@actvtec.co.il

הרשמה לניוזלטר

2022 © כל הזכויות שמורות לאקטיביטק בע"מ

actv-logo

צור קשר