האלגוריתם של גוגל משתנה

כפי שאנשי קידום אתרים שונים העריכו במהלך השנים, המעבר לאלגוריתם לוגי המבוסס על התנהגות גולשים הוא בלתי נמנע. להלן כמה גורמים שמתחילים להשתנות בתוצאות החיפוש: תפקוד האתר: זהו גורם מפתח בזירות תחרותיות רבות. תפקוד גבוה יכול להיות ההבדל בין אתר מצליח לבין אתר כושל. יחס הקפצה (Bounce Rate): בגוגל משתמשים …

גוגל ואתרי פלאש – הרומן

מה משמעות שיפור האלגוריתם של גוגל עבור אתרי פלאש? לפני כחודש וחצי גוגל יצאו בהצהרה שהם שיפרו באופן משמעותי את אופן אינדוקס קבצי הפלאש. האם משוה השתנה בתוצאות החיפוש בינתיים? האם השינוי הזה מביא חדשות טובות לבעלי אתרי פלאש? מה השתנה? כיום גוגל יכול לאנדקס את התוכן הטקסטואלי של קבצי …

גוגל בן 10

ב 7 בספטמבר 1998, אושרה הפיכת גוגל לחברה רשמית בארה"ב.  במהלך העשור האחרון, הפכו מנועי החיפוש לתעשייה המצליחה ביותר באינטרנט. רבים צופים שתעשיית החיפוש תשלוט גם על העשור הבא באינטרנט כמו שמייקרוסופט שולטת על שוק המחשבים הביתיים. כל מי שעוסק בתחום קידום אתרים נוטה לחשוב שענקית החיפוש גוגל גדולה יותא …

שיווק במנועי חיפוש מגדיל את ערך המותג

שיווק במנועי חיפוש הוא כלי מצויין על מנת לקבל פניות ישירות מלקוחות פוטנציאלים, מעבר לזה מסתבר שהוא כלי נהדר לבניית מותג עבור אתרים המפרסמים מוצרי צריכה. זוהי המסקנה העיקרית ממחקר חדש הנקרא "ערך המותג בחיפוש" שנערך על ידי גוגל. באופן כללי, מודלים של החזר על ההשקעה (R.O.I) אינם מציגים ערך …

צעדים לשיפור מבנה הקישורים הפנימי באתר

בעדכון האחרון של ה-PR קיבל עמוד הבית של אקטיביטק קידום אתרים PR7 ועמודים רבים קיבלו PR6, רבים שואלים אותי כיצד? אז להלן חלק מהתשובה: מבנה הקישורים הפנימי באתר הוא גורם שרוב בעלי האתרים מתעלמים ממנו כשזה מגיע לקידום אתרים אורגני. מדוע מבנה הקישורים הפנימי באתר יכול להשפיע על המיקום בתוצאות …