כיצד שימושיות האתר וקידום אתרים משלימים זה את זה?

אופטימיזציה של דפי האתר למנועי החיפוש אין משמעותה בניית דפים מיוחדים למנועי חיפוש. אופטימיזציה למנועי חיפוש היא משלימה ולעיתים מוסיפה להיבט השימושיות שיש לעשות באתר האינטרנט עבור הגולשים. אם פועלים נכון, אתר אינטרנט צריך למשוך גם את הגולשים כמו גם את הרובוטים של מנועי החיפוש.טיפול בהיבטים של השימושיות הוא חלק …

10 תחזיות בתחום קידום האתרים לשנת 2009

להלן 10 תחזיות שלי בתחום קידום אתרים ומנוע החיפוש גוגל לשנת 2009. בסוף השנה אבחן אילו מהתחזיות התממשו ואילו לא. בתחזיות אני מתייחס אך ורק לגוגל ישראל ולקידום אתרים ישראלים. כמות חברות קידום האתרים תגדל באופן משמעותי במהלך השנה משתי סיבות: א. קורסים חדשים להכשרת מקדמי אתרים נפתחים כל העת. …

קץ עידן מקדמי האתרים !?

 גוגל משתנה. על השינויים באלוגריתם כתבתי בפוסט "האלוגריתם בגוגל משתנה". מעבר לשינויים בתוך האלוגריתם שגוגל הצהירו לא אחת שמבוצעים חדשות לבקרים, גוגל יצאו בשנים האחרונות עם פיתוחים חדשים: התאמה אישית תוצאות מקומיות התאמה אישית מבוססת על היסטוריית החיפוש חיפוש אוניורסלי האם שינויים אלו מסיימים את הצורך במקדמי אתרים? האם באמת …

שובר התנסות בסך 200 ש"ח עבור פרסום בגוגל אדוורדס.

שבוע שעבר גוגל יצאה באופן רשמי  עם תוכנית השגרירים שלה. מטרת התוכנית היא כמובן עידוד עסקים קטנים ובינוניים לפרסם בגוגל אדוורדס. לשם הפצת התוכנית גוגל אספה מאות חברות בניית אתרים, קידום אתרים,  שיווק באינטרנט  ואינטרקטיב, העבירה להן יום עיון בסיסי בנושא פרסום  בגוגל ונתנה לכל חברה 20 שוברי התנסות. על …

העונשים של גוגל – הפילטרים של גוגל לאתרי צימרים

הרבה מאוד נכתב על העונשים של גוגל או אם להיות יותר פוליטקלי קורקט הפילטרים של גוגל. חלק מהמאמרים ניתן למצוא בבלוג ובאתר אקטיביטק קידום אתרים בכתובות הבאות: //www.actvtec.co.il/seo-sem/filter אחד התחומים התחרותיים ביותר בתחום קידום אתרים הוא צימרים. לא סתם התחום מאוד תחרותי, מספר החיפושים החודשים של הביטוי צימרים הוא מעל …