קידום אתרים – מה קורה בסוף התקופה?

אין כמעט לקוח פוטנציאלי שלא שואל את השאלה:" טוב, שילמתי לכם במשך שנה, מה קורה אחרי שנה? אני צריך להמשיך לשלם לכם? כמה זמן יישאר האתר במקום שהוא הגיע אליו". והיותר מתחכמים: " האם מדובר בחתונה קתולית? האם אצטרף לשלם לכם מעתה ועד עולם". האמת היא  ששאלות אלו באמת מאוד …

מה ומי מחפשים הגולשים בגוגל ישראל?

לפני כשנה גוגל פתחו בפני הגולשים את האפשרות לראות כמה חיפושים מבוצעים כל חודש בגוגל עבור כל מילה או ביטוי. כמו כן, נפתחה האפשרות לראות את מגמות החיפוש. אז מהו הביטוי המחופש ביותר באינטרנט בעברית? זאת שאלה  די פשוטה וסביר שבכל העולם תתקבל אותה תוצאה. "סקס" (3,325,000 חיפושים מידי חודש). …

מה ההבדל בין מקדם אתרים טוב למקדם אתרים מצויין?

הערה חשובה: בפוסט זה אני לא מתייחס למקדמי אתרים בינוניים ובטח לכאלו שאינם מכירים את עבודת קידום האתרים. הפוסט מתייחס למקדמים שמתפרנסים מהתחום ומכירים את ארסנל השיטות הקיימות לקידום. אז מה ההבדל בין מקדם אתרים טוב למצויין? ההנחה היא שגם המקדמים הטובים וגם המקדמים המצויינים מסוגלים להביא כל אתר למקום …

שגריר, פרט מוסמך, חברה מוסמכת, משווק מורשה

לגוגל יש לא מעט הסמכות במטרה לקדם את תוכנית הפרסום שלה גוגל אדוורדס.רוב הגולשים לא בדיוק יודעים מה משמעות אותם סמלים שהם רואים בכל מיני אתרים שעוסקים בפרסום בגוגל ו/או קידום אתרים. על מנת לעשות קצת סדר, הכנתי טבלה המציגה את הדרישות לקבלת אותו סמל מגוגל ואת הייתרונות בעבודה עם …

כיצד השינויים האחרונים באלגוריתם של גוגל משפיעים על אתרכם?

גוגל משנים ומשפרים את האלגוריתם על בסיס קבוע. באחד הרעיונות עם אנשי גוגל, ציין מהנדס בכיר כי הם מכניסים כ-200 שינויים בחודש באלוגריתם. בחודש האחרון, בצעו אנשי גוגל שלושה שינויים בדפי התוצאות שנראים לכלל הגולשים. השינויים הם בודאי שיפור מבחינת חווית הגולש אך יש להם השלכות מבחינת קידום האתר בגוגל. …