במהלך חודש מאי הודיעה Google ישראל על שינוי התנאים להפיכה למקצוען מוסמך לפרסום ב- Google AdWords והשקת מנוע חיפוש יעודי לאיתור מקצוענים מוסמכים.
מהו מקצוען מוסמך?
מקצוען מוסמך הוא אדם או סוכנות שעברו בחינות הסמכה מטעם Google והוכיחו את בקיאותם ב-Adwords.
מה למעשה השינויים:

  1. השקת מנוע חיפוש ייעודי, שמציג מאגר של מוסמכי  Adwords  זאת במטרה לסייע למפרסמים לאתר בקלות שותפים או סוכנויות מוסמכות לניהול והקמת קמפיינים ב-Google.תוצאות החיפוש מתייחסות  למיקומו הגיאוגרפי של השותף, לניסיונו בעבודה עם התקציב שהוגדר על-ידי המפרסם ולסוג השירות המבוקש. בעזרת שימוש במנוע החיפוש היעודי ניתן ללמוד בקלות מיהן סוכנויות הפרסום ב-Adwords  הגדולות  והקטנות בארץ.
  2. בעבר היה צורך לעבור בחינה אחת בלבד כדי להיות מקצוען מוסמך. כיום יש צורך לעבור שתי בחינות. בחינה כללית + בחינת בחירה מתוך שלוש.
  3. מתכונת הבחינה השתנתה. Google  מקשים יותר לחפש את התשובה הנכונה במרכזי העזרה שלהם. על מנת לעבור את הבחינה יש להוריד קובץ  בחינה שלא מאפשר להחליף מסכים ולחפש תשובות באינטרנט בזמן הבחינה. הבחינה עברה מגוף חיצוני שדאג לה לGoogle.
  4. אין יותר הפרדה בין חברה מוסמכת לפרט מוסמך. לדעתי חבל שגוגל הורידו הפרדה זו. בעבר סוכנות שרצתה לזכות במעמד של חברה מוסמכת היתה צריכה לנהל קמפינים בגובה 100,000 $ במהלך שלושה חודשים וששני עובדים לפחות יעברו את הבחינה. עובדה שבהחלט יכולה להעיד על ידע וניסיון. כיום אין יותר הפרדה בין פרט מוסמך וחברה מוסמכת.
  5. שינוי הלוגו.

logo_qualified_ind_80.jpg והחדש  adwords_certified_partner-80.gif

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *