מי שעוקב אחרי גוגל בודאי שם לב כיצד גוגל משפר כל הזמן את העברית שלו. בהשוואה למנועי חיפוש אחרים כמו יאהו או MSN גוגל תמיד ידע לדבר עברית טוב יותר. בחודשים האחרונים הפער עוד גדל. לאחרונה גוגל הוסיף פונקציה במנוע החיפוש שמנסה להבין מה הגולש חיפש. הכיתוב שמופיע בעברית אומר: "האם התכוונת ל.." גוגל למד לזהות שגיאות נפוצות בעברית כגון החלפהשל ת' ו ט', ח' ל כ' ועוד. כמו כן גוגל למד להבחין ב-וו החיבור. עד לפני זמן קצר גוגל היה נותן תוצאות שונות כאשר היו מוסיפים את ו' החיבור כיום תוצאות החיפוש כמעט זהות. שינוי מעניין נוסף הוא רבים ויחיד. עד חודש אפריל כאשר חיפשת בתוצאות של גוגל את הביטויים " קידום אתר" ו"קידום אתרים" היית מקבל תוצאות  שונות כמעט לחלוטין. כיום גוגל נותן בדיוק אותן תוצאות עד למקום ה-40 ומשם הוא קצת משנה מיקומים. עם האות י' יש לגוגל עדין בעיה והוא מראה תוצאות שונות לחלוטין כאשר מחפשים ">פירסום (ים יוד) ו<פרסום (בלי יוד). אין לי ספק שתוך זמן לא ארוך גם נושא היודים ילמד ע"י גוגל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *