כל מי  שיש ברשותו מסע פרסום בגוגל בודאי שם לב שגוגל שינו בימים האחרונים את הגדרות ציוני האיכות של המילים במסעות הפרסום.

למעט השינויים בהגדרות עצמן לא הבחנתי בשינויים בנוסחה (הסודית) שמגדירה את ציון האיכות של כל מילה.

"נפלא" השתנה ל "מצויין"

"בסדר" השתנה ל "אישור"

"גרוע" השתנה "לחלש"

אני  יכול בהחלט להבין את השינויים מנפלא למצויין ומגרוע לחלש אך השינוי מבסדר לאישור לא לחלוטין ברור לי. אישור לא מגדיר ציון איכות. בבית ספר תלמידים לא מקבלים ציון "אישור" על בחינה שהם ביצעו. לדעתי בקרוב גוגל יחזירו את שם ציון הביניים לבסדר ובכך ייצרו מדרג בעל שמות הגיוניים יותר. הערה נוספת: אני בטוח שגוגל ישראל יכולים להרשות לעצמם להחזיק עובד שיעשה הגהות טובות לכל מסמכי העזרה וההגדרות השונות בגוגל אדורדס ובכך לסייע למשתמשים במערכת להבין טוב יותר ביטויים שאינם טרווילים למפרסמים קטנים שאינם עוסקים בשיווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *