שינויים במדיניות הפרסום של מודעות מושהות ב AdWords

משתמשי AdWords רבים קיבלו בימים האחרונים הודעה לגבי שינויים שיבוצעו בסוגי המודעות הנבדקות.
בהודעה עצמה נמסר כי AdWords תתחיל לבדוק מודעות מושהות באותו אופן בו נבדקות הודעות פעילות. המשמעות של שינוי זה היא שגם מודעות קיימות ישלחו לביקורת ועלולות שלא להיות מאושרות אם הן מפרות את מדיניות הפרסום של AdWords. השינוי ישפיע על כלל המודעות ובעיקר על אלו שטרם פורסמו משום שהאתר בו הן מופיעות טרם פעיל. מודעות אלו ישלחו לבדיקה מחודשת ובמידה ויעמדו בדרישות ישונה הסטטוס שלה מ"לא אושרה" ל"בבדיקה" או "כשירה". המטרה של שינוי זה על פי גוגל היא לשפר את ולזרז את השירות הניתן למפרסמים ולהדק את הביקורת על המודעות עצמן.
השינויים יכנסו לתוקף החל מה 6 בספטמבר. בתחילה ייבדקו מודעות מושהות חדשות כאשר בהמשך יבדקו כלל ההודעות המושהות.
קיבלתי מהם הודעה והבנתי שזה בעקבות הקנס הגדול שהם חטפו מארה"ב על פרסום המודעות של התרופות מרשם. עכשיו הם סורקים כל מודעה שלא תחזור שוב תקלה כזו.