Menu
077-3451111

הוסיפו שכבת קריאה לפעולה בסרטון

שכבות של קריאה לפעולה מתאימות להצגה ב-YouTube, ב-TrueView בחיפוש ובמודעות TrueView בתצוגה. תכונה זו זמינה עבורכם ללא עלות נוספת, והיא יכולה להגדיל את מעורבות הצופים ולהוסיף עניין למודעות שלכם. כמו כן, בגלל ששכבות הקריאה לפעולה יהיו משויכות לסרטון במקום למודעה, הן יוכלו להראות אם הסרטון שלכם מופעל באמצעות מודעה או באמצעות תצוגה אורגנית.

 

עשו שימוש בשיווק מחדש של סרטונים

שיווק מחדש של סרטונים הוא כלי רב-עצמה שמשתמש בפעילות הצופים בערוץ ה-YouTube שלכם ​​כדי ליצור רשימות ספציפיות ביותר למיקוד מחדש של מודעותיכם. לאחר שקישרתם את חשבון YouTube לחשבון AdWords שלכם, תוכלו ליצור רשימות אלו בהתבסס על הדרכים השונות שבהן יש לצופים אינטראקציה עם הסרטונים שלכם, למשל צפייה בסרטון, הרשמה לערוץ או לחיצה על 'אהבתי'.

 

הגדירו תקרות תקציב

הגדירו להצעות המחיר ולתקציבים שלכם תקרות מינימום ומקסימום, כדי לוודא שהם לא יהיו גבוהים או נמוכים מדי. הגדלה מתמשכת של הצעות המחיר עלולה להוביל למחירים גבוהים מדי לקליק שלא לצרוך, בעוד שהפחתה מתמשכת של הצעות המחיר עלולה להפחית באופן משמעותי את התנועה שאתם מקבלים.

 

השתמשו בכמות מספיקה של נתונים כדי לקבל החלטה מושכלת

כדי לוודא ששינויים מבוצעים על סמך כמות מספיקה של נתונים, מומלץ להשתמשו במסגרת זמן ארוכה מספיק או להוסיף לכלל שלכם עוד דרישה כגון "הופעות > X".

 

השתמשו באופן עקבי באפשרויות "תדירות" ו-"שימוש בנתונים מ"

השימוש בתדירות נמוכה עם חלון מדידה ארוך, עלול להוות בעיה. חשבו על הכלל הבא: 'אם המיקום הממוצע של מודעה במהלך 14 הימים החולפים גרוע מ-3, הגדל את הצעות המחיר ב-X אחוזים מדי יום'. כלל זה יגדיל את הצעות המחיר שלכם לעתים קרובות יותר (מדי יום) מכפי שהכלל יעשה כשיעריך את המיקום הממוצע של המודעה ביום ה-14. בדרך כלל מוטב להשתמש בפרקי זמן עקביים של תדירות ומדידה (למשל, אם בחרות בתדירות שבועית, השתמשו בנתונים מ-7 הימים האחרונים).
 

 

עיינו בתצוגה מקדימה של הכללים לפני שמירתם

עיון בתצוגה מקדימה של הכללים שלכם לפני שמירתם תורמת להבנה, כיצד הם עשויים להשפיע על מסעות הפרסום שלכם. אתם עלול לבצע שינויים משמעותיים בחלק ניכר של חשבונכם, בהתאם לדרישות ולהגדרות שלכם, לכן חשוב לחזור ולבדוק את הכללים.

 

בדקו כללים באופן חד-פעמי לפני יישומם בתזמון חוזר

נסו ליישם כלל עם תדירות של 'פעם אחת', כדי לעקוב אחר השפעתו בפועל. כאשר תהיו מרוצים מהאופן שבו הכלל פועל, תוכלו להגדיר את הפעלתו בתזמון חוזר (למשל, מדי יום או מדי שבוע).

 

הגדירו כללים בהתאם לעסק שלכם

שימו לב למגמות התנועה והרכישה במהלך היום ובמהלך השבוע (למשל, התנועה בשעת שיא או בימי חול עשויה להיות שונה מהתנועה בשעות אחרות ובסופי שבוע). כמו כן, בדקו את מצבכם הנוכחי ביחס ליעדים שהגדרתם לעצמכם, בעת קביעת היקף השינויים (למשל, שינוי בהפרשים קטנים של 5% כשאתם קרובים יותר להשגת היעד, ובהפרשים גדולים של 20% כשאתם רחוקים מהשגת היעד). עליכם להתייחס לכל הסוגיות האלו על ידי שימוש בכללים מרובים המשולבים אלו עם אלו.
 

 

הפעילו שיקול דעת בעת תזמון שני כללים העשויים להשפיע על אותם פריטים

מה קורה כשיש לכם שני כללים שתוזמנו לפעול באותו זמן, והם משפיעים על אותם פריטים? כללים אינם מסוגלים להקצות לעצמם עדיפויות. לכן, גם אם יהיו לכם שני כללים שנועדו לבצע שינויים בו-זמנית באותן יישויות, שני הכללים יפעלו ויבצעו את השינויים המיועדים בכל הישויות. מומלץ לא לתזמן כללים רבים באותו הזמן, אם הם משפיעים על אותו מערך נתונים. במקום זאת, אם תרצו להגדיר שני כללים או יותר שיבצעו שינויים באותו חלק של מסע הפרסום שלכם, מומלץ לבחור שעות שונות ביום להפעלת כללים אלו. הגדרות זמני הפעלה שונים לכללים שלכם עוזרת למנוע שגיאות אלו, ואף מעבר לכך: היא גם מאפשרת לכם לקבוע סדרי עדיפות לכללים שלכם, כך שהכלל שתוזמן לשעה מוקדמת יותר, יהיה הראשון שיפעל.
 

 

בדקו שינויים בלתי מורשים

מומלץ להתחבר לחשבון AdWords שלכם באופן קבוע ולחפש פעילות בלתי מורשית או בלתי צפויה, כגון שינויים במודעות או בתקציב שלכם. אם אתם סבורים שלמישהו הייתה גישה לנתוני החיוב שלכם, עליכם לבדוק את תדפיסי חשבון הבנק או כרטיס האשראי שלכם ולחפש גם בהם פעילות בלתי מורשית.

 

סרקו את המחשב שלכם כדי לאתר בו תוכנות זדוניות

ודאו שבמחשב שלכם מותקנת תוכנת אנטי-וירוס עדכנית והפעל סריקה מלאה של המערכת. פושעים עלולים לגנוב את המידע האישי שלכם על ידי הפצת תוכנה זדונית במערכת שלכם, לכן הפעלת סריקה מלאה של המערכת באופן קבוע עשויה להבטיח שהמערכת שלכם נקייה מתוכנות זדוניות.

 

בחרו סיסמאות חזקות וייחודיות ועדכנו אותן לעתים קרובות

מומלץ לעדכן את הסיסמה שלכם באופן קבוע, ולפחות פעמיים בשנה. סיסמה טובה מורכבת משילוב של מספרים, תווים ואותיות רישיות כדי להקשות על הניחוש שלה. אל תשתמשו באותה סיסמה עבור אתרים שונים. אחרת, האקרים עלולים לגשת לחשבונות המקוונים האחרים שלכם.

 

הפעילו אימות דו-שלבי

אימות דו-שלבי מוסיף שכבת אבטחה נוספת לחשבון Google שלכם, שכן הוא דורש שתהיה לכם גישה לטלפון שלכם בנוסף לשם המשתמש ולסיסמה שלכם, בזמן הכניסה לחשבונכם. פירוש הדבר שאפילו אם אדם כלשהו גונב או מנחש את הסיסמה שלכם, הוא לא יוכל להיכנס לחשבונכם אלא אם יש לו גישה גם לטלפון שלכם.

 

צרו פרופיל משתמש נפרד עבור כל אדם המשתמש בחשבונכם

שיתוף הוא בדרך כלל דבר טוב, אך לא כשמדובר בשמות משתמשים ובסיסמאות. אם אנשים רבים משתמשים בחשבון AdWords שלכם, אל תשתפו איתם את שם משתמש ואותה סיסמה. במקום זאת, צרו פרופילים חדשים של משתמשים עבור חשבון AdWords שלכם. לשם כך, היכנסו לכרטיסייה החשבון שלי בממשק AdWords ובחרו באפשרות גישה לחשבון.

 

העניקו את רמת הגישה הנמוכה ביותר הנדרשת לכל משתמש

בעת יצירת פרופילים חדשים של משתמשים, תוכלו להגדיר רמות גישה שונות לכל פרופיל. לדוגמה, משתמשים עם הרשאת גישה מנהלתית יכולים להזמין משתמשים חדשים לחשבון, אך משתמשים עם הרשאת גישה רגילה אינם יכולים לעשות זאת. קיימת גם הרשאת גישה לקריאה-בלבד וכן הרשאת גישה לדוא"ל בלבד עבור משתמשים שאינם נדרשים לבצע שינויים בחשבונכם.

 

אקטיביטק בע"מ

שיווק דיגיטלי
כתובת: רחובות הנהר 9, רמת גן 
מיקוד: 5253105

טלפון: 077-3451111
פקס: 077-2070085
מייל: info@actvtec.co.il

הרשמה לניוזלטר

2025 © כל הזכויות שמורות לאקטיביטק בע"מ

actv-logo

צור קשר