Menu
077-3451111

השתמשו בכל ארבעת הדרכים לאיתור מיקומים חדשים

כתובות אתרים, תאור נושאים, דפדוף בין הנושאים או בחירת נתונים דמוגרפיים.

 

שקלו להשתמש בדף נחיתה נפרד לרשת המדיה ולרשת החיפוש

גולשים המגיעים מרשת המדיה פחות מכווני קניה ויותר מכווני מידע לכן ספקו יותר מידע לגולשים המגיעים מרשת המדיה.

 

אל תשפטו את רשת המדיה לפני שהסרתם את כל האתרים שלא ממירים היטב

תמיד יש ברשת המדיה אתרים איכותיים עם אחוז המרה גבוה, חפשו אותם.

 

צרו אתר ידידותי למכשירים ניידים

אנשים המשתמשים במכשירי הסמארטפון העיקריים: iPhone (מערכת הפעלה iOS) או אלו הפועלים באמצעות מערכת ההפעלה Android (דוגמת Samsung Galaxy) יכולים לראות מודעות AdWords רגילות ואתרים רגילים. עובדה זו לא מעידה על מידת הידידות של האתר למכשירים ניידים. כדי להגיע למרב הלקוחות במכשירים ניידים, כדאי ליצור אתר לנייד המותאם במיוחד למסך הקטן ומקל על אנשים לבצע רכישה או פעולה אחרת באתר שלכם.

בעת עיצוב האתר, זכור את שיטות העבודה המומלצות לנייד.  אם ברצונך להגיע ללקוחות עם טלפונים מסוג WAP המיושן, תיאלץ להשתמש גם בקוד ידידותי לנייד כדי ליצור את האתר.

 

השתמשו בשיטות עבודה מומלצות לעיצוב אתר לנייד

בעת יצירת אתר לנייד, עליכם לזכור מספר אסטרטגיות המנצלות בצורה הטובה ביותר את הגודל הקטן של המסך בניידים ואת ההתנהגות של משתמשים בנייד. אסטרטגיות אלו יכולות לעזור ולהבטיח שהאתר שלכם לנייד יספק חוויה מצוינת ללקוחות, ויפנה אותם לביצוע הפעולות הרצויות באתר שלכם.
שמרו על זריזות:
  • הקטינו גושי טקסט גדולים והשתמשו ברשימות בנקודות תבליטים.
  • דחסו תמונות כדי שיהיו קטנות וטעינתן באתר תהיה מהירה.
הקלו על הרכישה או על יצירת הקשר:
  • הקטינו את מספר השלבים הדרוש להשלמת עסקה.
  • הקפידו על טפסים (כגון 'צור קשר') קצרים עם מספר שדות מינימלי.
  • השתמשו בתיבות סימון, רשימות ותפריטי גלילה, כדי להקל על הזנת נתונים.
  • השתמשו באפשרויות של 'הקלק להתקשר' (Click-to-Call).
הפכו את הניווט לפשוט יותר:
  • צמצמו את הגלילה למינימום (לא כל תוכן שחיוני באתר הרגיל, הוא גם כזה באתר הנייד).
  • השתמשו בהיררכיה ברורה בתפריטים והימנעו מפעולות העברה.
  • עזרו ללקוחות לנווט עם לחצנים ברורים למעבר לדף הקודם ולדף הבית.
  • השתמשו בשבעה קישורים או פחות בכל דף ניווט.
עזרו לאנשים למצוא את האתרים המקומיים שלכם ולהגיע אליהם:
  • הוסיפו את הכתובת הפיזית של החנות/המשרדים בדף הנחיתה.
  • כללו מפות והוראות נסיעה (תוך שילוב עם תוכנות ניווט באמצעות GPS - באופן זה לקוח הנמצא בדרכו אליכם לא יזכור את הנסיעה אליכם כ'סיוט').
  • במידה ויש לכם מלאים ומוצרים שונים, אפשרו ללקוחות לבדוק מלאי בחנויות סמוכות.
  • וודאו שהאתר שלכם לנייד נכלל ביצירת אינדקס לחיפוש באינטרנט.

 

התאימו את הצעות המחיר שלכם עבור מסעות פרסום על-פי המכשירים

לרוב, ערכו של קליק במכשיר סלולרי יהיה נמוך מערכו במחשב, אך ייתכנו מקרים מיוחדים (לדוגמא, מסע פרסום למנעולן – מרבית הפונים אליו יהיו אנשים שגולשים מנייד ונתקעו מחוץ לדלת ביתם) בהם ערכו של קליק יהיה גבוה יותר במכשירים ניידים. יש לבדוק כל מסע פרסום לגופו ולהחליט בכמה אחוזים להעלות או להוריד את הצעות המחיר שלכם.

 

התייחסו למילות מפתח הכוללות מיקומים כחשובות יותר בסלולר

האופי והצרכים השונים מעלים את ערכם של קמפיינים הכוללים התייחסות למיקום בסלולר, ויש להתייחס לכך בשלב הצעות המחיר (לדוגמה, הביטוי "חנות תכשיטים בנתב"ג" משמעותי יותר עבור גולשים בסמארטפון מאשר במחשב). באופן כללי, החיפוש במכשירים ניידים כמו גם תוצאותיו הוא יותר תלוי מיקום, כלומר חיפושים במכשירים ניידים יכילו יותר שמות של מיקומים.

 

התייחסו לאופי הפעילות השונה בין המשתמשים במחשבים, טלפונים סלולריים וטאבלטים

קיימים מאפיינים שונים מבחינת זמני השיא של הקלקה והחיפושים בין המכשירים השונים: בעוד שבמחשבים אישיים ולאפטופים השימוש הוא בהתאמה יחסית לשעות העבודה, בסלולרי ובטאבלטים קיימת מגמה ברורה של שימוש מעבר לשעות העבודה, עם התאמה לשעות רייטינג השיא של שידורי טלוויזיה (9 בערב – שעת השיא). יש לתת על-כך את הדעת במידה ובקמפיין שלכם יש כלל הנוגע להתאמת הצעות מחיר לפי שעות היום.

 

בידקו באופן קבוע את נתוני הקמפיין בטלפונים ניידים ובטאבלטים

נפח השוק של הגולשים במכשירים סלולריים עולה בהתמדה, והוא אף צפוי לעבור את נפח הגולשים ממחשבים אישיים במהלך השנים הקרובות. בדקו באופן עקבי את נתוני הקמפיין שלכם במכשירים ניידים (בעיקר אחוזי הנטישה-Bounce Rate ואחוזי ההמרה), והשוו אותם לנתונים המקובלים בשוק. זכרו כי אתר המאבד את פלח שוק זה, מאבד למעשה אחוז ניכר של לקוחותיו הפוטנציאליים.

 

שלבו בין הקמפיינים ברשת החיפוש לקמפיין שיווק מחדש

שיווק מחדש עשוי להיות מרכיב אסטרטגי כמעט בכל מסעות פרסום, בין שאתם מעוניינים להגדיל את המכירות באתרכם, להגדיל את כמות הנרשמים או ליצור מודעות למותג שלכם. שיווק מחדש מסוגל להניב החזר גבוה יותר על השקעה (R.O.I) לכל סוגי המפרסמים.
כדי ליצור רשימות שיווק מחדש, עליכם להגדיר מסעות פרסום הכולל את רשת המדיה של גוגל. אם מסעות הפרסום שלכם אינו ממוקד לרשת המדיה, תוכלו לשנות את הגדרות הרשת של מסעות הפרסום.
אם אתם מפרסמים ברשת החיפוש, תוכלו לעשות שימוש בשיווק מחדש על מנת ליצור אסטרטגיה משולבת לקמפיינים פרסומיים. לאחר קבלת תנועה לאתר שלכם על ידי מודעות שנועדו לרשת החיפוש, תוכלו לעשות שימוש בשיווק מחדש כדי להגיע לאותם גולשים אשר ביקרו באתרכם, על-ידי הצגת המודעות והמבצעים המיוחדים באתרים בכל רשת המדיה של גוגל.
כאשר אתם משלבים מסעות פרסום המכילים מילות מפתח עם תכונת השיווק מחדש, ייתכן ותראו המרות כוללות יותר גבוהות במסעות הפרסום שלכם. לדוגמא, אם יש לכם מילות מפתח שאינכם משתמשים בהן, כי בעבר לא הניבו המרות, תוכלו להשתמש בהן על מנת להביא תנועה לאתר שלכם ואחר כך להשתמש בשיווק מחדש בכדי לעודד המרות.

 

צרו יותר מרשימת שיווק מחדש אחת

לאחר שתוסיפו את תג השיווק מחדש לאתר שלכם, תוכלו ליצור רשימות שיווק מחדש לכל אחד מדפי האינטרנט שלכם. לדוגמא, תוכלו ליצור רשימת שיווק מחדש למבקרים בדף הבית שלכם. תג השיווק מחדש מורה ל-AdWords לשמור את המבקרים ברשימת "דף הבית".
 
כאשר אנשים מבקרים בדף זה, מזהה קובץ ה-Cookie שלהם נוסף לרשימת השיווק מחדש. לאחר שתוסיפו את תג השיווק מחדש, תוכלו ליצור מסעות פרסום של AdWords הנושאים מסר ספציפי שיוצג רק בפני אנשים שנכללים ב"רשימת דף הבית" שלכם, בזמן שהם גולשים באתרים אחרים ברשת המדיה. המסרים שלכם לשיווק מחדש לא יוצגו בפני אנשים שאינם נכללים ברשימה. מכיוון שהתג לשיווק מחדש נמצא בכל הדפים באתר שלכם, תוכלו לפתח קהלים ברמה גבוהה יותר של פירוט. לדוגמא, תוכלו ליצור רשימות לא רק לדף הבית, אלא גם לכל אחד מהקטגוריות באתר או מדפי המוצרים או לעגלת הקניות שלכם.
 
 
קהלים דומים בשיווק מחדש
שיווק מחדש של גוגל מאפשר לכם להגיע אל האנשים שכבר היו בעבר באתרכם. לעיתים קהל זה מוגבל, וסביר להניח שיש הרבה לקוחות פוטנציאליים ברשת שמחפשים אחר שירותים ומוצרים דומים לאלה שאתם מציעים, אבל טרם ביקרו באתר שלכם. באמצעות הוספת "קהלים דומים" לקבוצת המודעות שלכם, תוכלו להציג את מועדותיכם לאנשים שתבניות הגלישה שלהם דומות לאלו של אורחי האתר הנוכחיים שלכם.
 
"קהלים דומים" - איך הם נוצרים? AdWords בודקת את הפעילות של הגלישה באתרים של רשת המדיה ב-30 הימים האחרונים, ומיישמת מידע זה, יחד עם מנוע ההקשר של גוגל, כדי ללמוד מה מגדיר קהל לשיווק מחדש. על בסיס ידע זה מערכת AdWords מוצאת קהל (שבאופן משמעותי גדול יותר מרשימת השיווק מחדש שלכם) של משתמשים חדשים, בעלי נטיות גלישה דומות לאלו של הקהל הנוכחי שלכם. חשוב לציין כי אי אפשר ליצור קהלים דומים רק על סמך פעילות גלישה של משתמשים בודדים, ניתן לעשות זאת רק מרשימה של 100 קובצי cookie או יותר, של גולשים בעלי דמיון מספק בפעילות הגלישה.
גוגל מזהה עצמאית איזו רשימה של שיווק מחדש שלכם תואמת לקהלים דומים על בסיס גורמים שונים, כמו כמות מבקרים ברשימה המקורית, זמן ההצטרפות של האנשים האלה לרשימה המקורית ובאיזה סוגי אתרים מבקרים אלה גלשו. גוגל יודעים לאתר קהל דומה בשביל רשימות השיווק מחדש שלכם בלבד.

 

נסו ליצור מעורבות מחדש אצל אותם אורחים שהיו עם עגלת קניות ונטשו אותה

לעיתים לקוחות שמבקרים באתר בוחנים מוצרים ומוסיפים אותם לעגלת הקניות שלהם אבל לא מבצעים בפועל את הרכישה. מכיוון שמדובר בלקוחות המעוניינים לבצע את הקנייה וקרובים מאוד לבצעה, קמפיין שיווק מחדש ייעודי עבורם מהווה הזדמנות פז לשכנע אותם להמשיך עם תהליך הקנייה. על מנת למצוא לקוחות שהכניסו מוצר אחד לפחות לעגלת הקניות שלהם, תוכלו ליצור רשימה של לקוחות שנכנסו לעמוד "עגלת קניות" (בכתובת של האתר יכול להופיע, לדוגמא, הכיתוב "cart.php") וכדי להימנע מהוספת אותם לקוחות שבסופו של דבר ביצעו את הקנייה, יש ליצור רשימת אנשים נוספת של אלו שביצעו את הקנייה שלהם והגיעו לדף התודה ולהשתמש ברשימת שילוב מותאמת אישית, כדי לעשות שיווק מחדש ללקוחות שהיו בדף של עגלת הקניות אך לא הגיעו לדף התודה.

 

צרו קמפיין שיווק מחדש ייחודי וייעודי בקרב לקוחות קיימים

מבקרים שקנו כבר מוצרים מאתרכם יכולים להתעניין גם בשירותים או במוצרים משלימים שיש אצלכם. בכך שתעשו רשימת "לקוחות שביצעו המרה "יתאפשר לכם למצוא את אותה קבותה לא גדולה של אנשים שכבר מכירים את העסק שלכם והתעניינו במוצרים שלכם הקפידו להתאים אישית את המודעות שלכם ללקוחות שבקבוצה הזו. תוכלו ליצור גם רשימות שיווק מחדש למוצרים ספציפיים, כך שבמידה ולקוחות התעניינו במוצרים נוספים מעבר לאלה שרכשו תוכלו להראות להם מוצרים משלימים שקשורים אליהם.
אם אתם צופים שיתכן ולקוחות ירכשו מהעסק שלכם שירותים או מוצרים בתוך פרק זמן מסוים לאחר הקשר הראשון שלהם אתכם כדאי שתדעו ליצור איתם קשר. תחילה צרו רשימת שיווק מחדש עם פרק זמן של 7 יום מיום התווספות הלקוח לרשימה. לאחר מכן צרו רשימה שנייה עם פרק זמן של שלושה חודשים מיום התווספות הלקוח לרשימה. השתמשו ברשימת שילוב מותאמת אישית כדי להגיע לכל הלקוחות שנכללים ברשימת השלושה חודשים, אך לא ברשימה של 7 הימים.
 

 

הוספת אי הכללות לקמפיין הסרטונים שלכם

אמנם כיסוי רחב הוא בהחלט שיטה טובה, אך אם אתם בטוחים שמודעתכם אינה רלוונטית לנושא כלשהו או לחתך דמוגרפי מסוים, שקלו להוסיף אי הכללה שלהם ברמת מסע הפרסום בחשבונכם. פעולה זו יכולה להיות מועילה במיוחד כאשר הסרטון שלכם רלוונטי במיוחד לקבוצה דמוגרפית מסוימת ואתם רוצים להתמקד בנושאים מסוימים, אך להגביל צופים מסוימים. כך תוכלו לעשות זאת: לחצו על היכן הוצגו המודעות שלכם בקבוצת מיקוד, ולאחר מכן הוסיפו יעדים שליליים המבוססים על דוח זה.

 

שיפור אסטרטגיית הצעות המחיר שלכם

כדי להגדיל את הסבירות לכך שהמודעות שלכם יוצגו בפני הצופים המעוניינים בכך, שקלו לשנות את הצעת המחיר שלכם במודעות TrueView בחיפוש. באופן כללי, כיוון שהצופים שבחרו בסרטון שלכם - בפורמט חיפוש או בפורמט תצוגה - נחשבים לבעלי מעורבות גבוהה מהממוצע, יהיה זה הגיוני שתגדילו את הצעות המחיר שלכם בפורמטים אלה. לעומת זאת, אם אתם מעוניינים יותר באסטרטגיית צפיות או מיתוג, עליכם לשקול להגדיל את הצעת המחיר שלכם בפורמט מודעת סרטון זורם, זאת כדי להגדיל את הסבירות שהצופים יצפו לפחות בחלק ממודעתכם.

 

אקטיביטק בע"מ

שיווק דיגיטלי
כתובת: רחובות הנהר 9, רמת גן 
מיקוד: 5253105

טלפון: 077-3451111
פקס: 077-2070085
מייל: info@actvtec.co.il

הרשמה לניוזלטר

2022 © כל הזכויות שמורות לאקטיביטק בע"מ

actv-logo

צור קשר