עם נתוני המרות, תוכלו להבין טוב יותר, עד כמה מילות המפתח שלכם רווחיות עם הצעות המחיר הנוכחיות שלהן ותוכלו לזהות אילו מילות מפתח עשויות להיות מוצלחות יותר עם הצעות מחיר מותאמות.
נסו להגדיל את הצעות המחיר המקסימליות לקליק של מילות מפתח רווחיות (למשל, מילות מפתח עם שיעור המרות גבוה ומחירים נמוכים). המחירים אמנם עשויים לעלות, אך מיקום המודעה שלכם עשוי להיות גבוה יותר ולספק חשיפה רבה יותר של המודעה, עם פוטנציאל להגדלת שיעור ההמרות והחזר ה-ROI שלכם. במקרים אחרים, ייתכן שיהיה הגיוני להקטין את הצעת המחיר של מילת מפתח גם אם מילת המפתח רווחית. הפחתת הצעת המחיר תקטין את הסכום הממוצע שתשלם, וכך ייתכן שתגדיל את שולי הרווח עבור מילת מפתח זו.
נסו להקטין את הצעות המחיר של מילות מפתח שאינן רווחיות (למשל, מילות מפתח עם שיעור המרות נמוך ומחירים גבוהים). כך תוכלו להוזיל את העלויות שלכם. סביר להניח שהצעת מחיר נמוכה יותר תקטין את המיקום הממוצע של מילת המפתח, את מספר ההופעות והקליקים שהיא תקבל, וכתוצאה מכך את המחיר שהיא תצבור. לא זו בלבד שאסטרטגיה זו תוכל לשפר את החזר ה-ROI שלכם על מילות מפתח שהביצועים שלהן נמוכים, במקרים מסוימים היא אף יכולה לפנות חלק מהתקציב שלכם, שאותו תוכלו להשקיע במילות מפתח רווחיות יותר.
למדו כיצד לשנות את הצעות המחיר שלכם ו-כיצד להגדיר התאמות של הצעות מחיר.
2025 © כל הזכויות שמורות לאקטיביטק בע"מ