שימוש ב- Insights For Search לצורך קידום אתרים
Insights For Search מציע למפרסמים ולמקדמי אתרים מבט עדכני על מה אנשים למעשה מחפשים בגוגל. ניתן להשוות דפוסי חיפוש לפי מילות מפתח מרובות באזורים גיאוגרפיים, בקטגוריות ובטווחי תאריכים מסוימים.
שימושים
זהו מגמות חדשות – זהו מה הלקוחות שלכם מחפשים והיערכו לקראת התנהגויות חדשות או מגמות חיפוש עונתיות.
צפו מראש את הביקוש – צפייה מראש את הביקוש למוצרים או לשירותים שלכם, על סמך מגמות חיפוש היסטוריות בענף שלכם. כך תוכלו להיערך כראוי מבחינה תפעולית ותקציבית.
פריסה גיאוגרפית: לימדו היכן נמצאים הלקוחות שלכם. ראו כיצד נפח החיפוש מחולק לי עזורים וערים. מקדו את מסעות הפרסום ואת התקציב שלכם למיקומים בהם נמצאים הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.
להלן הדרכים בהם תוכלו להשתמש ב- Insights For Search כדי להשיב לשאלותיכם בנושא תנועה מקוונת:
1. באיזו מידה הביצועים שלכם טובים בהשוואה למתחרים שלכם. באמצעות השימוש בשם המותג או המוצר, תוכלו להשוות בין העסק שלכם לבין המתחרים העיקריים שלכם. כדי להראות כמה חיפושים הקשורים למותג שלכם בוצעו. הזינו את שם החברה או המותג שלכם כמונח החיפוש והוסיפו את אלו של מתחריכם כדחי להשוות בין נפח החיפוש שלכם ולזה של מתחריכם. לפי התוצאות תוכלו לדעת אם עליכם לטפל בהבדלים בנתח השוק באמצעות פעילויות שיווקיות ומיתוגיות נוספות.
2. האם יש מגמות עונתיות שעליכם להיות מודעים להן? זהו מגמות עונתיות בענף שלכם והיערכו לקראת ניהול תקציבכם התפעולי והשיווקי בהתאם.
3. מהיכן מגיעים המשתמשים שלכם? חפשו מגמות לפי אזור גיאוגרפי, כדי לדעת מהם האזורים שספיר שיחפשו מוצר כלשהו. נצלו יתרון זה ושנו את המיקוד או התקציבים בהתאם לתוצאות שהתקבלו. מתי קונים מזגנים באילת?
4. האם המשתמשים מחפשים לפי מילות מפתח של מותגים או לפי מונחים כלליים של מוצרים. מה המשתמשים מחפשים במיוחד? הזינו את שאילתות החיפוש "מזגנים" וראו את החיפושים המובילים הקשורים למונח זה ואת החיפושים המובילים הקשורים למוצר זה. תוכלו להשתמש בדרך זו כמקור טוב לקבלת מילות מפתח רלוונטיות, שאותן יש להוסיף למסעות פרסום בגוגל אדוורדס או מילות מפתח להן כדאי לבצע קידום אתרים אורגני.