בקרוב: Google לא תאפשר ליצור מודעות טקסט ברשת המדיה

גוגל מודיעה בתדהמה: החל מה-31 לינואר 2017 לא תוכלו יותר ליצור או לערוך הודעות טקסט ברשת המדיה. כן, שמעתם נכון. הפורמט הפשוט והאהוב כל כך על מפרסמים הולך בקרוב מאוד להעלם. Google ממליצה ליצור מודעות רספונסיביות (Responsive Ads), שלטענתה הן דרך יותר טובה להגיע לאנשים ברשת המדיה של גוגל כיוון …

משפך פייסבוק – איך להשיג לקוחות חדשים ולהפוך אותם ללקוחות ממירים

אם הייתם רוצים להציג ולמכור את המוצר/שירות שלכם לקהל חדש לחלוטין, לפני קצת יותר משש שנים, הייתם משלמים הון עתק ו"יורים לכל הכיוונים". היום אתם ודאי יודעים שדרך פרסום באינטרנט אתם יכולים גם למצוא את הקהל החדש שלכם, גם לגרום לו להתעניין במוצר וגם בסופו של דבר, לגרום לו לרכוש …

חדש מגוגל אדוורדס (Google AdWords) – תוספי הודעות (SMS)

החידושים בתחום הפרסום באינטרנט לא עוצרים לרגע ובגוגל ממשיכים לחדש לנו בתחום תוספי המודעות והפעם עם תוסף הודעות למודעות החיפוש בגוגל אדוורדס. התוסף נוסף לאחרונה לכלל החשבונות והוא זמין כעת לשימוש במודעות החיפוש. מה מטרת תוסף ההודעות? המטרה היא לאפשר למשתמשים לשלוח הודעת טקסט למפרסם כבר בפרטי המודעה. תוספי ההודעה …

איך תשיקו קמפיין יחסי ציבור בינלאומי בפחות מחמש מאות דולר עם UrlProfiler

פוסט אורח מאתר אריאל הוכשטדט אני רוצה לספר לכם איך בעלות כוללת של 450$ השקנו קמפיין יח"צ בין-לאומי, תוך שימוש אך ורק בכלי שנקראURL Profiler ופרילנסר אשר שלח הודעות דוא"ל והועסק כעצמאי. התוצאות הדהימו אותנו, בלשון המעטה. עד שגילינו את URL Profiler היינו צריכים לבצע משימות רבות באופן ידני: לחלץ …

חדש ב-AdWords – תוסף תמונות אוטומטי למודעות

בחודש האחרון מפרסמים רבים בפלטפורמת הפרסום של גוגל (AdWords) הופתעו לגלות שמודעות הטקסט שלהם ברשת המדיה ושיווק מחדש (Remarketing) מוצגות לצד תמונות שלא הם בחרו. בדיקה מעמיקה מול גוגל חשפה כלי חדש שטרם נעשה בו שימוש בעבר – תוסף תמונות אוטומטי. בגוגל הבינו שניתן לשפר את ביצועי המודעות בפרט ואת …

7 טרנדים בשיווק דיגיטלי 2015

שינויים הם עניין שבשגרה בענף השיווק הדיגיטלי, וזו לא משימה קלה להיות מעודכנים ולהישאר בחוד החנית של התעשייה. לקראת סוף השנה האזרחית, זה זמן מצוין בשבילנו להסתכל על הטרנדים החמים של 2014, כמו גם לבחון מה צפוי לנו ב-2015. 1. אופטימיזציה של אתרים למכשירים סלולארים תהפוך למשמעותית עוד יותר ביצוע …

מסעות פרסום בחגים – דברים קטנים, הבדל גדול

מסעות פרסום בחגים – דברים קטנים, הבדל גדול החגים בפתח, ואיתם הזדמנויות עסקיות. כי בשבילנו, החגים הם תירוץ לכל דבר. הם תירוץ להתחדש, הם תירוץ להתחיל התחלות חדשות, הם תירוץ גם לדחות דברים לאחר כך. לא משנה מה המוצר שאתם מוכרים, תהיו בטוחים שאתם יכולים לצרף אליו את הביטוי "לקראת …

האם לינק מ -MOZ הוא בעצם לינק זבל?

בעל כורחנו, אחת הפרקטיקות הנפוצות כיום בעולם קידום האתרים היא הוצאת אתרים מהעונש הידני שהטיל עליהם ה- Google Webmaster Tools. לאחר שנים של עבודת קידום, גם בשיטות White Hat, Google החמירה את הסטנדרטים שלה ל"קישורים מורשים" כחלק מעדכוני הפינגווין והפנדה והחלה לתת "עונשים ידניים". כאשר אנשי מחלקת בקרת איכות קישורים …

בחירת סוכנות פרסום

תחום הפרסום באינטרנט מצריך כיום התמחות ברמה גבוהה. מפרסמים הנוהגים להשקיע חלק ניכר מתקציב הפרסום שלהם באינטרנט פונים בדרך כלל לסוכנות פרסום המתמחה בפרסום באינטרנט בצורה בלעדית או בנוסף למשרד הפרסום הראשי. מעבר לכך, צמחו לאחרונה יותר ויותר חברות המציעות שירותים ספציפיים בפרסום באינטרנט כגון: פרסום בגוגל ניהול מדיה חברתית, …

10 מחקרים פסיכולוגים שיעזרו לכם לנצל התנהגות אנושית ולהגדיל את ההמרות

בכדי לשגשג בעולם של מכירות והמרות באינטרנט, משווקים צריכים להבין את העקרונות הבסיסיים של הפסיכולוגיה האנושית. לא צריך לתחום "נישה ספציפית" אלה להבין איך המוח שלנו והעבודה יכולים ללכת דרך ארוכה כדי לסייע לנו להבין כיצד אנו יכולים להצליח (בדרך אתית) לגרום לאנשים לומר 'כן'. מחקר בפסיכולוגיה חברתית צרכנית שעבר …