"אתר החברה שלנו לא נמצא ב-100 המקומות הראשונים בביטוי "קידום אתרים" כיוון שאנחנו לא משקיעים באתר שלנו. אנחנו מעדיפים להשקיע בלקוחות."
כוונה: אין לנו עדיין לקוחות. אין לנו גם אתרי אינטרנט מהם אנחנו יכולים להוציא קישורים. הלוואי שהיינו במקומות הראשונים.
וההפך
"בטח שאנחנו יודעים לקדם וההוכחה הטובה ביותר לכך שאתר הבית שלנו נמצא בדף הראשון בגוגל. אתם יודעים איזו תחרות מטורפת יש על הביטוי?!"
כוונה: מה שמעניין אותנו זה אתר הבית שלנו. ברגע שתהפוך להיות לקוח שלנו, נוציא מהאתר שלך חמישה קישורים לכל האתרים שלנו. אנחנו מעסיקים שני עובדים שעסוקים כל היום וחלק נכבד מהלילה אך ורק בקידום אתר הבית שלנו.  כמובן המימון של זה על חשבון הלקוחות. מקווים שתצטרף להצלחה.
"אני מקדם אתרים מוסמך"
כוונה: לפני שבוע וחצי סיימתי קורס  תיאורטי  של 90 שעות.
"אני מומחה קידום אתרים"
כוונה" לפני חודשים וחצי סיימתי קורס תיאורטי של 90 שעות אצל מדריך שמעיד על עצמו שהוא מומחה קידום אתרים" זה לא הופך גם אותי למומחה קידום אתרים?!
"אנחנו נותנים סל פתרונות מלא: אפיון אתרים, עיצוב אתרים, בניית אתרים, קופירייטינג, אחסון אתרים, קידום אתרים בגוגל, פרסום אתרים ורשתות חברתיות"
כוונה: אנחנו סופרמרקט. אנחנו מוכנים לעשות כל דבר עליו אתה מוכן לשלם. האמת אנחנו לא מתמחים בכלום. הכל אפשר ללמוד (על גב לקוח משלם).
"יש לנו הישגים מצויינים עד היום גם בזירות תחרותיות"
כוונה: אנחנו במקום הראשון ב"זרי פרחים סגולים בשדרות"  וגם "ורדים ננסיים כתומים בנהריה"
"אנחנו חברה"
כוונה: פתחתי לפני חודש עוסק מורשה ואני עובד מהבית. עוסק מורשה זה כמו חברה? לא?!
"אנחנו מתמחים בקידום אתרים מואץ"
כוונה: אנו מומחים לספאם. פיתחנו כמה סקריפטים טובים שמפיצים ספאם ויש לנו גם כמה רעיונות להפניות 301 שיאיצו את קידום האתר. אם האתר שלך יעלם בשלב מסוים מהאינדקס זה כנראה בגלל שגוגל שינו את האלגוריתם וזה לא תלוי בנו.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *