שלום לך,
אינני רואה כל דרך לספק לך תשובה מקצועית, אמינה ואחראית, לשאלה ששאלת. כך למשל, אולי כל משתמשי גוגל שמהווים את שוק היעד הספציפי של האתר שלך מעדיפים 48 מוצרים בדף, אולי כולם מעדיפים רק 12 מוצרים בדף, ואולי מחציתם מעדיפים 48 ומחציתם 12.
ומבחינה קידומית: בוא נניח שאתה עושה ניסוי, מחליף את מספר המוצרים בדף וצופה בשינוי משמעותי במיקומים. איך אתה יודע שדווקא הפעולה הזו היא הסיבה לשינוי במיקום? וגם אם אין שינוי במיקום, אפשר שסיבה אחרת איזנה את השינוי במיקום שסיבתו היא מה שעשית.
קידום אתרים איננו עבודה על פי פרוטוקול, כאשר אם לא ידוע לך, או שכחת את תוכנו של אחד הסעיפים אתה יכול לשאול מישהו אחר. מהות עבודת קידום האתרים היא קבלת החלטות בתנאי אי-וודאות קיצונית.