פרי עט הדעת כתב:אתה לא מכיר לא אותי ולא את העבודה שלי. התכנים שאני כותבת רחוקים מאוד מלהיות "זבל" וחבל לי שאתה בוחר להתבטא כך. בלוגים מקצועיים שמשולבים בתוך האתר ומציעים לגולשים מידע שימושי על מוצרים, חדשות בתחום, המלצות ושאר טיפים הם לא ניפוח מלאכותי של תוכן האתר, הם מצוינים לשיפור וקידום האתר.
"כתיבת תכנים לקידום (300 מילים) בעלות של 24 שקלים בלבד"
חייב להיות זבל. על פי ההנחיה העדכנית ביותר של הנהלת חברת גוגל לבעלי\מנהלי אתרים
מה עליהם לבצע כדי לקדם את האתר
על חשבון תוצאות החיפוש המתחרות (
https://support.google.com/webmasters/a ... 4432?hl=iw )
באופן כללי, מנהלי אתרים יכולים לשפר את דירוג האתרים שלהם על ידי יצירת אתרים באיכות גבוהה שמשתמשים ירצו להשתמש בהם ולשתף אותם.
לא די לכתוב "מידע שימושי על מוצרים, חדשות בתחום, המלצות ושאר טיפים" כי זה בדיוק מה שעושים
גם כל כותבי התוכן של תוצאות החיפוש המתחרות.
עלייך מוטל לגרום למשתמשי גוגל
לרצות להשתמש ולשתף
דווקא את האתר שאת תוכנו את כותבת,
על חשבון רצונם להשתמש ולשתף בכל תוצאות החיפוש המתחרות. אינני רואה כל דרך איך ניתן לעשות זאת בשעת עבודה אחת ויחידה - דרושות לכך מאות שעות עבודה של מי שמוכשר במיוחד
להמציא תוכן מקורי וייחודי וגם עבר מסלול הכשרה שמתגמל ממציאים ומסלק מעתיקנים.