עוגת פרסום - איך "אופים" אותה נכון?

  
איך משיגים דרוג גבוה לאתר בתוצאות של גוגל?
חדשות/דיונים/ספרים/טיפים/תאוריה וכו'

עוגת פרסום - איך "אופים" אותה נכון?

הודעהעל ידי פרנדלי » יום ש' 20 יוני 2015 02:56

הפעם אני מדבר על עוגה לא רגילה, הפעם מדובר על עוגת פרסום שאין לאפייתה מתכון אחיד, כאשר כל עסק ועסק צריך עוגה בהתאמה אישית וככל שתתוכנן באופן מדויק יותר, כך הצלחה לא תאחר לבוא וכמובן שהנושא כולל גם SEO :thumbup

מוזמנים לקרוא ולהגיב
http://www.leonid.co.il/marketing/?p=745
לאוניד אוסטרובסקי - שיווק באינטרנט להצלחת עסקך ברשת עולמית תוך שימוש מושכל בתהליך קידום אתרים במנועי חיפוש, פרסום בגוגל ופייסבוק ועוד רבים וטובים... (Google+) | עיינו גם בהצעתי לקורס לקידום ושיווק אתרים
פרנדלי
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 115
הצטרף: יום ג' 14 דצמבר 2010 02:37
פוסטים מומלצים: 5
מוניטין: 1

Re: עוגת פרסום - איך "אופים" אותה נכון?

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ש' 20 יוני 2015 20:42

למה הכוונה ב"עוגה"? לגודל הפרוסות שכל ערוץ פרסום אינטרנטי מקבל מתוך סך תקציב הפרסום האינטרנטי?

רק חברת ענק בסדר גודל של "קוקה קולה" יכולה לדבר במונחים של "פריסת הפרסום" ועדיין להשיג תוצאות טובות מבחינה שיווקית בכל אחד מהערוצים. לעומת זאת, בעל האתר הנפוץ, שמפזר את התקציב הזעום שלו בין כמה ערוצים, לא משקיע די באף אחד מהם כדי להשיג ROI חיובי אפילו באחד מהם. הדבר ניכר בעיקר בקידום בתוצאות החיפוש האורגניות שבו, אם 300 בעלי אתרים מתחרים ביניהם על השגת אחד מחמשת המקומות העליונים, 295 מהם ייכשלו בהכרח, והיה עדיף להם לא להשקיע כלל בערוץ הזה, בניגוד לעצת "מומחה השיווק באינטרנט".
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9645
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: עוגת פרסום - איך "אופים" אותה נכון?

הודעהעל ידי פרנדלי » יום ש' 20 יוני 2015 23:07

זקן השבט 3 כתב:למה הכוונה ב"עוגה"? לגודל הפרוסות שכל ערוץ פרסום אינטרנטי מקבל מתוך סך תקציב הפרסום האינטרנטי?

רק חברת ענק בסדר גודל של "קוקה קולה" יכולה לדבר במונחים של "פריסת הפרסום" ועדיין להשיג תוצאות טובות מבחינה שיווקית בכל אחד מהערוצים. לעומת זאת, בעל האתר הנפוץ, שמפזר את התקציב הזעום שלו בין כמה ערוצים, לא משקיע די באף אחד מהם כדי להשיג ROI חיובי אפילו באחד מהם. הדבר ניכר בעיקר בקידום בתוצאות החיפוש האורגניות שבו, אם 300 בעלי אתרים מתחרים ביניהם על השגת אחד מחמשת המקומות העליונים, 295 מהם ייכשלו בהכרח, והיה עדיף להם לא להשקיע כלל בערוץ הזה, בניגוד לעצת "מומחה השיווק באינטרנט".


שלום עמנואל

נכון, כאשר כתבתי "עוגה", למעשה התכוונתי לכך שכל "פרוסה" וגודלה, תשקף ערוץ ואת רמת ההשקעה של בית עסק בערוץ כזה או אחר, אך לא התכוונתי אך ורק לאינטרנט, אלא דברתי גם על אופליין - פרסום ברדיו, שילוט חוצות, פליירים וכד'

בדבר חברה קטנה/גדולה שכתבת ויכולת כלכלית להשקיע בפרסום - אישית לא מסכים עם זה, כי ריבוי ערוצי פרסום לא אומר שבית עסק כלשהו חייב לבצע פריסה בין כולם, למעשה עליו מואלת משימה לא פשוטה בכלל, שהיא בחירת (תוך התייעצות עם יועץ שיווק/פרסום) מספר מצומצם ככל הניתן של ערוצים ולהשקיע בהם.


בברכה,
לאוניד
לאוניד אוסטרובסקי - שיווק באינטרנט להצלחת עסקך ברשת עולמית תוך שימוש מושכל בתהליך קידום אתרים במנועי חיפוש, פרסום בגוגל ופייסבוק ועוד רבים וטובים... (Google+) | עיינו גם בהצעתי לקורס לקידום ושיווק אתרים
פרנדלי
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 115
הצטרף: יום ג' 14 דצמבר 2010 02:37
פוסטים מומלצים: 5
מוניטין: 1

Re: עוגת פרסום - איך "אופים" אותה נכון?

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום א' 21 יוני 2015 10:40

פרנדלי כתב:[...]בדבר חברה קטנה/גדולה שכתבת ויכולת כלכלית להשקיע בפרסום - אישית לא מסכים עם זה, כי ריבוי ערוצי פרסום לא אומר שבית עסק כלשהו חייב לבצע פריסה בין כולם, למעשה עליו מוטלת משימה לא פשוטה בכלל, שהיא בחירת (תוך התייעצות עם יועץ שיווק/פרסום) מספר מצומצם ככל הניתן של ערוצים ולהשקיע בהם. בברכה, לאוניד

אם כך, אנחנו כמעט מסכימים ואני, כבעל האתר או כמנהל השווק באינטרנט (אינני סומך על "יועצים" חסרי השכלה וחשיבה ניהולית), הייתי מתחיל עם ערוץ אחד בלבד עד שהוא מצליח ורק אז מתחיל לחשוב על האפשרות של ערוץ נוסף.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9645
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: עוגת פרסום - איך "אופים" אותה נכון?

הודעהעל ידי eitanya » יום ו' 26 יוני 2015 21:21

זקן השבט 3 כתב:
פרנדלי כתב:[...]בדבר חברה קטנה/גדולה שכתבת ויכולת כלכלית להשקיע בפרסום - אישית לא מסכים עם זה, כי ריבוי ערוצי פרסום לא אומר שבית עסק כלשהו חייב לבצע פריסה בין כולם, למעשה עליו מוטלת משימה לא פשוטה בכלל, שהיא בחירת (תוך התייעצות עם יועץ שיווק/פרסום) מספר מצומצם ככל הניתן של ערוצים ולהשקיע בהם. בברכה, לאוניד

אם כך, אנחנו כמעט מסכימים ואני, כבעל האתר או כמנהל השווק באינטרנט (אינני סומך על "יועצים" חסרי השכלה וחשיבה ניהולית), הייתי מתחיל עם ערוץ אחד בלבד עד שהוא מצליח ורק אז מתחיל לחשוב על האפשרות של ערוץ נוסף.

לאוניד, אתה לא חושב שעדיף לבעל עסק קטן להשקיע בערוץ אחד ממוקד? פרסום ביוטיוב \ גוגל \ פייסבוק למשל?
ואם כן, למה?
אשמח להכיר אותך יותר בכדי לעזור לך ולאחרים שמתמודדים כמוך עם אתגרים בשיווק... אז אם גם לך יש 2 דק' בשבילי, יעזור לי מאוד שתמלא את הסקר הקצרצר הבא
בתודה מראש, איתן יריב, WAO הצלחה בשיווק באינטרנט
סמל אישי של המשתמש
eitanya
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 783
הצטרף: יום ג' 20 יולי 2010 17:57
מיקום: ראשון לציון
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 4

Re: עוגת פרסום - איך "אופים" אותה נכון?

הודעהעל ידי פרנדלי » יום ש' 27 יוני 2015 01:54

eitanya כתב:
זקן השבט 3 כתב:
פרנדלי כתב:[...]בדבר חברה קטנה/גדולה שכתבת ויכולת כלכלית להשקיע בפרסום - אישית לא מסכים עם זה, כי ריבוי ערוצי פרסום לא אומר שבית עסק כלשהו חייב לבצע פריסה בין כולם, למעשה עליו מוטלת משימה לא פשוטה בכלל, שהיא בחירת (תוך התייעצות עם יועץ שיווק/פרסום) מספר מצומצם ככל הניתן של ערוצים ולהשקיע בהם. בברכה, לאוניד

אם כך, אנחנו כמעט מסכימים ואני, כבעל האתר או כמנהל השווק באינטרנט (אינני סומך על "יועצים" חסרי השכלה וחשיבה ניהולית), הייתי מתחיל עם ערוץ אחד בלבד עד שהוא מצליח ורק אז מתחיל לחשוב על האפשרות של ערוץ נוסף.

לאוניד, אתה לא חושב שעדיף לבעל עסק קטן להשקיע בערוץ אחד ממוקד? פרסום ביוטיוב \ גוגל \ פייסבוק למשל?
ואם כן, למה?


שלום איתן ותודה על לגובתך

כפי שכבר אמרתי דעתי היא שאין מתכון אחרד לכולם, אלא התאמה אישית עברו כל עסק, אך במידה ונסתכל על כל עסק בנפרד, תמיד יהיה ניתן לראות דפוס התנהגות זהה בין כולם, לדוגמא כמות חומרים מודפסים שיש בכל עסק כמו כרטיסי ביקור, עלונים שהודפסו פעם עבור איזו תערוכה או כנס, אתרי אינטרנט או נכסים אינטרנטיים אחרים שבמקרים רבים מעלים אבק ולא מביאים להם את המצופה מהם.

מבחינתי ניתן לפעול בכל ערוץ במידה ומביא ליחס ROI חיובי, אך לפני שזה יקרה (אם בכלל), הרבה תלוי בכסף שזמין לבעל עסק לצורכי פרסום.

אתן דוגמא - רבים חושבים שפעילות ברשת תורמת המון לבית עסק מבחינת הרחבת חוג לקוחותיו, אך אינני מסכים עם זה באופן מוחלט, אלא אם בעל עסק מוכן לגיוס לקוחות אלו וזה יוביל במקרים רבים לצורך בשינוי במבנה ארגוני ו/או תפיסתי של ממש ולכן מבחינתי כבר שנים רבות כל העוסקים בקידום אתרים בפרט ובשיווק באינטרנט בכלל, צריכים להבין גם במתן ייעוץ עסקי/ארגוני ע"מ לא לגרום לעליה של כמות לקוחות הולך וגובר שמתוסכלים מתוצאות פעילות ברשת וייתכן ויהיו גם מקרים שעקב עליה בכמות פונים ועצם אי מוכנותו של בעל עסק לתת פתרון לכולם, יגרום לכך שיעשה לעצמו שם טעון שיפור.

בפוסטים הבאים ניתן לראות את זווית ראיה שלי בנושא הנ"ל
http://www.leonid.co.il/marketing/?p=120
http://www.leonid.co.il/marketing/?p=129

בברכה,
לאוניד
לאוניד אוסטרובסקי - שיווק באינטרנט להצלחת עסקך ברשת עולמית תוך שימוש מושכל בתהליך קידום אתרים במנועי חיפוש, פרסום בגוגל ופייסבוק ועוד רבים וטובים... (Google+) | עיינו גם בהצעתי לקורס לקידום ושיווק אתרים
פרנדלי
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 115
הצטרף: יום ג' 14 דצמבר 2010 02:37
פוסטים מומלצים: 5
מוניטין: 1

Re: עוגת פרסום - איך "אופים" אותה נכון?

הודעהעל ידי eitanya » יום ש' 27 יוני 2015 23:25

פרנדלי כתב:
eitanya כתב:
זקן השבט 3 כתב:
פרנדלי כתב:[...]בדבר חברה קטנה/גדולה שכתבת ויכולת כלכלית להשקיע בפרסום - אישית לא מסכים עם זה, כי ריבוי ערוצי פרסום לא אומר שבית עסק כלשהו חייב לבצע פריסה בין כולם, למעשה עליו מוטלת משימה לא פשוטה בכלל, שהיא בחירת (תוך התייעצות עם יועץ שיווק/פרסום) מספר מצומצם ככל הניתן של ערוצים ולהשקיע בהם. בברכה, לאוניד

אם כך, אנחנו כמעט מסכימים ואני, כבעל האתר או כמנהל השווק באינטרנט (אינני סומך על "יועצים" חסרי השכלה וחשיבה ניהולית), הייתי מתחיל עם ערוץ אחד בלבד עד שהוא מצליח ורק אז מתחיל לחשוב על האפשרות של ערוץ נוסף.

לאוניד, אתה לא חושב שעדיף לבעל עסק קטן להשקיע בערוץ אחד ממוקד? פרסום ביוטיוב \ גוגל \ פייסבוק למשל?
ואם כן, למה?


מבחינתי כבר שנים רבות כל העוסקים בקידום אתרים בפרט ובשיווק באינטרנט בכלל, צריכים להבין גם במתן ייעוץ עסקי/ארגוני ע"מ לא לגרום לעליה של כמות לקוחות הולך וגובר שמתוסכלים מתוצאות פעילות ברשת וייתכן ויהיו גם מקרים שעקב עליה בכמות פונים ועצם אי מוכנותו של בעל עסק לתת פתרון לכולם, יגרום לכך שיעשה לעצמו שם טעון שיפור.מבחינתי כבר שנים רבות כל העוסקים בקידום אתרים בפרט ובשיווק באינטרנט בכלל, צריכים להבין גם במתן ייעוץ עסקי/ארגוני ע"מ לא לגרום לעליה של כמות לקוחות הולך וגובר שמתוסכלים מתוצאות פעילות ברשת וייתכן ויהיו גם מקרים שעקב עליה בכמות פונים ועצם אי מוכנותו של בעל עסק לתת פתרון לכולם, יגרום לכך שיעשה לעצמו שם טעון שיפור.


בענייו היעוץ העסקי, אני מסכים איתך ליאוניד. אני רק בטוח שלמרבית סוכניות קידום אתרים ופרסום אין את היכולת הזו "אין האוס" היום.
איך אתה פותר את העניין ללקוחותיך?
אשמח להכיר אותך יותר בכדי לעזור לך ולאחרים שמתמודדים כמוך עם אתגרים בשיווק... אז אם גם לך יש 2 דק' בשבילי, יעזור לי מאוד שתמלא את הסקר הקצרצר הבא
בתודה מראש, איתן יריב, WAO הצלחה בשיווק באינטרנט
סמל אישי של המשתמש
eitanya
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 783
הצטרף: יום ג' 20 יולי 2010 17:57
מיקום: ראשון לציון
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 4

Re: עוגת פרסום - איך "אופים" אותה נכון?

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום א' 28 יוני 2015 00:55

eitanya כתב:בענייו היעוץ העסקי, אני מסכים איתך ליאוניד. אני רק בטוח שלמרבית סוכנויות קידום אתרים ופרסום אין את היכולת הזו "אין האוס" היום.
איך אתה פותר את העניין ללקוחותיך?

קודם עושים תואר ראשון בתחום רלוונטי, ואם מצליחים, עושים גם תואר שני בצרפת ב:
http://www.studialisedu.net/programs/mb ... tAodmfYAoA

או במקום אחר שמוצאים ב:
https://www.google.com/webhp?hl=en-US&s ... +marketing
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9645
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: עוגת פרסום - איך "אופים" אותה נכון?

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ד' 01 יולי 2015 11:34

eitanya כתב:לאוניד, אתה לא חושב שעדיף לבעל עסק קטן להשקיע בערוץ אחד ממוקד? פרסום ביוטיוב \ גוגל \ פייסבוק למשל?
ואם כן, למה?

רק לגוגל יש מספר ערוצי שיווק: אורגני, אדוורדס (ברשת החיפוש ו\או ברשת התוכן), וסבורני שאפשר להתייחס ל-Retargeting כאל ערוץ שיווק נוסף.
בנושא בחירת הערוץ קיים מיתוס שקידום אורגני כרוך בסיכון, כי הקידום נגד מתחרים ראויים נכשל במרבית המקרים, בעוד שבשיווק באדוורדס אין כל סיכון כי אפשר לשלם רק עבור קליקים שבוצעו בפועל. על ניפוץ (חלקו השני של) המיתוס הזה כתבתי ב:
http://www.askpavel.co.il/qa/16088.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9645
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: עוגת פרסום - איך "אופים" אותה נכון?

הודעהעל ידי dafmatok » יום ג' 20 פברואר 2018 16:47

שרשור מצוין למדתי המון!
dafmatok
חבר טרי
חבר טרי
 
הודעות: 1
הצטרף: יום ג' 20 פברואר 2018 16:44
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 0


חזור אל פורום קידום אתרים בגוגל

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 9 אורחים

cron