שאלה למקדמים ותיקים -כלים לקידום אתרים והוצאה עליהם

  
איך משיגים דרוג גבוה לאתר בתוצאות של גוגל?
חדשות/דיונים/ספרים/טיפים/תאוריה וכו'

שאלה למקדמים ותיקים -כלים לקידום אתרים והוצאה עליהם

הודעהעל ידי yoav752 » יום ג' 13 אוגוסט 2013 14:35

היי,

רציתי לשאול מהי ההוצאה הכוללת על כלים בתשלום שאתם משתמשים בהם כמקדמי אתרים? כמובן בהנחה שאתם מקדמים עצמאיים ולא חברות ענק...

תודה מראש לעונים :angel
yoav752
חבר טרי
חבר טרי
 
הודעות: 13
הצטרף: יום ג' 23 יולי 2013 13:53
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 0

Re: שאלה למקדמים ותיקים -כלים לקידום אתרים והוצאה עליהם

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ג' 13 אוגוסט 2013 15:13

הכלי הכי שימושי למקדמי אתרים מחובר לו בין האוזניים (בתנאי שאין שם חלל ריק). אין כלים שיעזרו לך לנצח מתחרים ראויים בתוצאות החיפוש, כי מפתחי הכלים אינם יודעים איך פועל מנוע החיפוש גוגל הרבה יותר ממך. פרט לכך יש כמה כלים שימושיים לבדיקת איכות הקוד ומבנה האתר, אבל הם לא מועילים לניצחון על מתחרים ראויים כי גם הם משתמשים באותם כלים!
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431

המשתמשים הבאים אהבו את ההודעה של זקן השבט 3 :
someone100
פופולריות: 20%
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9645
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: שאלה למקדמים ותיקים -כלים לקידום אתרים והוצאה עליהם

הודעהעל ידי yoav752 » יום ה' 15 אוגוסט 2013 23:50

ובכל זאת?
yoav752
חבר טרי
חבר טרי
 
הודעות: 13
הצטרף: יום ג' 23 יולי 2013 13:53
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 0

Re: שאלה למקדמים ותיקים -כלים לקידום אתרים והוצאה עליהם

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ו' 16 אוגוסט 2013 11:14

yoav752 כתב:ובכל זאת?

בכל זאת? 14 שנות ותק שבהן השתתפתי בניהול מקדמי אתרים, שנהיו ותיקים עם הזמן, הוכיחו לי שהכלים לקידום אתרים גורמים רק לנזק כי כולם נבנו על פי השערות של מפתחי הכלי איך פועל מנוע החיפוש גוגל, אבל גוגל משתנה כל כך מהר שהכלים נעשו מיושנים ושגויים בתוך זמן קצר, ולכדו את מקדמי האתרים בשיטות עבודה מיושנות ושגויות.

קרא את viewtopic.php?f=1&t=5267
(2 עמודים בינתיים) כדי לקבל מדוע הכלים לניתוח אתרי המתחרים נכשלו כולם במתן הסבר מדוע האתר getseo קפץ פתאום למקום הראשון בגוגל ישראל לביטוי קידום אתרים.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9645
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: שאלה למקדמים ותיקים -כלים לקידום אתרים והוצאה עליהם

הודעהעל ידי ניר אדר » יום ו' 16 אוגוסט 2013 13:51

זקן השבט 3 כתב:
yoav752 כתב:ובכל זאת?

בכל זאת? 14 שנות ותק שבהן השתתפתי בניהול מקדמי אתרים, שנהיו ותיקים עם הזמן, הוכיחו לי שהכלים לקידום אתרים גורמים רק לנזק כי כולם נבנו על פי השערות של מפתחי הכלי איך פועל מנוע החיפוש גוגל, אבל גוגל משתנה כל כך מהר שהכלים נעשו מיושנים ושגויים בתוך זמן קצר, ולכדו את מקדמי האתרים בשיטות עבודה מיושנות ושגויות.

קרא את viewtopic.php?f=1&t=5267
(2 עמודים בינתיים) כדי לקבל מדוע הכלים לניתוח אתרי המתחרים נכשלו כולם במתן הסבר מדוע האתר getseo קפץ פתאום למקום הראשון בגוגל ישראל לביטוי קידום אתרים.


אתה ממש מטעה עמנואל. נגיד - כל כלי קידום האתרים שהכרתי מעולם לא הכינו לי קפה. זה אומר שהם כולם גרועים? לפי ההגיון שהצגת - בהחלט. כל הכלים שהכרתי גם לא לימדו אותי רכיבה על סוסים. מכאן - אין שום סיבה בכלל להזכיר את השם שלהם.

יכול להיות, ואדגיש - יכול להיות - שעבור המטרה הספציפית שהגדרת, אין כלים שיתאימו. מהצד השני - בוא ניקח מטרה אחרת - נגיד - יצירת דוח אוטומטי ללקוח בתבנית שמקדם ספציפי בחר. ישנם כלים רבים שיוכלו לעזור לו במשימה. או מטרה אחרת - נגיד אנחנו רוצים כלי שינתח אספקט מסויים באתר - לדוגמא- האם microdata באתר תקין. בהחלט יכול להיות כלי שינתח זאת בהצלחה.

הקפיצה שלך בין "אין כלי שנתן הסבר מדוע getseo קפץ פתאום" ל-"כלים גורמים רק לנזק" היא דמגוגית, מטעה ועשויה לפגוע בעבודת אנשים שיכולים להיות מוטעים מהקפיצה הלא לוגית שלך.
www.zefo.co.il - מערכת על למקדמי אתרים
ניר אדר
חבר חדש
חבר חדש
 
הודעות: 53
הצטרף: יום ב' 25 יולי 2011 22:56
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 1

Re: שאלה למקדמים ותיקים -כלים לקידום אתרים והוצאה עליהם

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ש' 17 אוגוסט 2013 12:05

ניר אדר כתב:אתה ממש מטעה עמנואל. נגיד - כל כלי קידום האתרים שהכרתי מעולם לא הכינו לי קפה. זה אומר שהם כולם גרועים? לפי ההגיון שהצגת - בהחלט. כל הכלים שהכרתי גם לא לימדו אותי רכיבה על סוסים. מכאן - אין שום סיבה בכלל להזכיר את השם שלהם.
יכול להיות, ואדגיש - יכול להיות - שעבור המטרה הספציפית שהגדרת, אין כלים שיתאימו. מהצד השני - בוא ניקח מטרה אחרת - נגיד - יצירת דוח אוטומטי ללקוח בתבנית שמקדם ספציפי בחר. ישנם כלים רבים שיוכלו לעזור לו במשימה. או מטרה אחרת - נגיד אנחנו רוצים כלי שינתח אספקט מסויים באתר - לדוגמא- האם microdata באתר תקין. בהחלט יכול להיות כלי שינתח זאת בהצלחה[...]

שלום ניר, אני עניתי לשאלה שיואב שאל על כלים לקידום אתרים ולא על כלים למקדמי אתרים. הסברתי לו שלא קיימים כלים שימושיים לקידום אתרים (משמע, כלים שמשמשים להשגת ניצחון על מתחרים ראויים בתוצאות החיפוש), והערתי שהכלים השימושיים לבדיקת איכות הקוד ומבנה האתר ("טכנאות אתרים") אינם מעניקים יתרון על המתחרים שמשתמשים גם הם בכלים זהים, כפי שארגז הכלים של המכונאי איננו מעניק יתרון תחרותי לנהג מכונית המירוץ. בעקבות הערותייך אוסיף שגם הכלים להפקת דו"חות תקופתיים ללקוח אינם כלים לקידום אתרים אלא רק כלים למקדם האתרים (שבחר משום מה לעסוק גם ב"טכנאות אתרים" וגם לעבוד על אתרי לקוחות ולא על אתרים בבעלות עצמית). גם כלים שנועדו למדידה משופרת של התנהגות המבקרים באתר הם כלים למקדם האתרים (שבחר משום מה לחרוג מתחום עיסוקו).
ניר אדר כתב:[...]הקפיצה שלך בין "אין כלי שנתן הסבר מדוע getseo קפץ פתאום" ל-"כלים גורמים רק לנזק" היא דמגוגית, מטעה ועשויה לפגוע בעבודת אנשים שיכולים להיות מוטעים מהקפיצה הלא לוגית שלך.

אני עומד על קביעתי שהשימוש בכלים הקיימים, בארץ ובחו"ל, שמנתחים מאפיינים אלה או אחרים של אתרי המתחרים (ובעיקר של הקישורים הנכנסים אליהם) אינם מסוגלים להפיק ממצאים שניתן לתרגמם להנחיות להשגת ניצחון על אותם מתחרים. השקעת משאבים (בדרך כלל של הלקוחות) בנסיונות סרק להבין ולפעול על פי הממצאים, היא שמזיקה בפירוש לעבודת הקידום.

יחד עם זאת, אשמח לשוחח איתך בהזדמנות קרובה על כלים לקידום אתרים שאותם כן צריך לפתח בתנאים של גוגל מודל 2013, והעתיד הנראה לעין.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9645
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: שאלה למקדמים ותיקים -כלים לקידום אתרים והוצאה עליהם

הודעהעל ידי naduvi » יום ש' 17 אוגוסט 2013 20:28

אני משלם 1000 שקל בחודש על ZEFO ואני מאוד מרוצה
naduvi
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 275
הצטרף: יום ג' 28 ספטמבר 2010 15:12
מיקום: קרית טבעון
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 2

Re: שאלה למקדמים ותיקים -כלים לקידום אתרים והוצאה עליהם

הודעהעל ידי someone100 » יום ש' 17 אוגוסט 2013 21:39

ניר אדר כתב:
זקן השבט 3 כתב:
yoav752 כתב:ובכל זאת?

בכל זאת? 14 שנות ותק שבהן השתתפתי בניהול מקדמי אתרים, שנהיו ותיקים עם הזמן, הוכיחו לי שהכלים לקידום אתרים גורמים רק לנזק כי כולם נבנו על פי השערות של מפתחי הכלי איך פועל מנוע החיפוש גוגל, אבל גוגל משתנה כל כך מהר שהכלים נעשו מיושנים ושגויים בתוך זמן קצר, ולכדו את מקדמי האתרים בשיטות עבודה מיושנות ושגויות.

קרא את viewtopic.php?f=1&t=5267
(2 עמודים בינתיים) כדי לקבל מדוע הכלים לניתוח אתרי המתחרים נכשלו כולם במתן הסבר מדוע האתר getseo קפץ פתאום למקום הראשון בגוגל ישראל לביטוי קידום אתרים.


אתה ממש מטעה עמנואל. נגיד - כל כלי קידום האתרים שהכרתי מעולם לא הכינו לי קפה. זה אומר שהם כולם גרועים? לפי ההגיון שהצגת - בהחלט. כל הכלים שהכרתי גם לא לימדו אותי רכיבה על סוסים. מכאן - אין שום סיבה בכלל להזכיר את השם שלהם.

יכול להיות, ואדגיש - יכול להיות - שעבור המטרה הספציפית שהגדרת, אין כלים שיתאימו. מהצד השני - בוא ניקח מטרה אחרת - נגיד - יצירת דוח אוטומטי ללקוח בתבנית שמקדם ספציפי בחר. ישנם כלים רבים שיוכלו לעזור לו במשימה. או מטרה אחרת - נגיד אנחנו רוצים כלי שינתח אספקט מסויים באתר - לדוגמא- האם microdata באתר תקין. בהחלט יכול להיות כלי שינתח זאת בהצלחה.

הקפיצה שלך בין "אין כלי שנתן הסבר מדוע getseo קפץ פתאום" ל-"כלים גורמים רק לנזק" היא דמגוגית, מטעה ועשויה לפגוע בעבודת אנשים שיכולים להיות מוטעים מהקפיצה הלא לוגית שלך.


היי ניר, כיף לראות אותך בפורום.
אכן, אין כלים לקידום אתרים.....

שנית : כלי ליצירת דוחות מיקומים למקדמי אתרים די מיותר בגלל שכמות הכניסות מהשאילתות הראשיות הוא מזערי לאומת השאילתות הפחות נפוצות. האם עכשיו צריך לבדוק 1000 שאילתות לכל אתר ?

נניח ותדע בדיוק למה getseo קפץ (בלי להתייחס לקושי בעניין). אז מה זה ייתן לך ? מחר יתכן שהוא יעוף וככה אולי אתר שתתחיל לקדם בשיטה הזאת. הרי אתה בטח לא תרצה לקחת סיכוי של גם 5 אחוז שהאתר יעוף גם אם תצליח להרוויח ללקוח 2000% החזר השקעה על כל דקה שהאתר באוויר .
סמל אישי של המשתמש
someone100
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 2019
הצטרף: יום ג' 08 ספטמבר 2009 07:18
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 88
מוניטין: 11

Re: שאלה למקדמים ותיקים -כלים לקידום אתרים והוצאה עליהם

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום א' 18 אוגוסט 2013 12:20

naduvi כתב:אני משלם 1000 שקל בחודש על ZEFO ואני מאוד מרוצה

גם אני המלצתי על ZEFO מישהו ששאל רק על כלי שמנטר את מיקומי המתחרים לאורך זמן (viewtopic.php?f=20&t=5313), אבל זה לא אומר שאני מסתייג ממה שכתבתי פה.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9645
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: שאלה למקדמים ותיקים -כלים לקידום אתרים והוצאה עליהם

הודעהעל ידי ניר אדר » יום א' 18 אוגוסט 2013 15:56

זקן השבט 3 כתב:יחד עם זאת, אשמח לשוחח איתך בהזדמנות קרובה על כלים לקידום אתרים שאותם כן צריך לפתח בתנאים של גוגל מודל 2013, והעתיד הנראה לעין.


אשמח לשמוע את דעתך בנושא.
www.zefo.co.il - מערכת על למקדמי אתרים
ניר אדר
חבר חדש
חבר חדש
 
הודעות: 53
הצטרף: יום ב' 25 יולי 2011 22:56
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 1

Re: שאלה למקדמים ותיקים -כלים לקידום אתרים והוצאה עליהם

הודעהעל ידי ניר אדר » יום א' 18 אוגוסט 2013 15:59

someone100 כתב:
ניר אדר כתב:
זקן השבט 3 כתב:
yoav752 כתב:ובכל זאת?

בכל זאת? 14 שנות ותק שבהן השתתפתי בניהול מקדמי אתרים, שנהיו ותיקים עם הזמן, הוכיחו לי שהכלים לקידום אתרים גורמים רק לנזק כי כולם נבנו על פי השערות של מפתחי הכלי איך פועל מנוע החיפוש גוגל, אבל גוגל משתנה כל כך מהר שהכלים נעשו מיושנים ושגויים בתוך זמן קצר, ולכדו את מקדמי האתרים בשיטות עבודה מיושנות ושגויות.

קרא את viewtopic.php?f=1&t=5267
(2 עמודים בינתיים) כדי לקבל מדוע הכלים לניתוח אתרי המתחרים נכשלו כולם במתן הסבר מדוע האתר getseo קפץ פתאום למקום הראשון בגוגל ישראל לביטוי קידום אתרים.


אתה ממש מטעה עמנואל. נגיד - כל כלי קידום האתרים שהכרתי מעולם לא הכינו לי קפה. זה אומר שהם כולם גרועים? לפי ההגיון שהצגת - בהחלט. כל הכלים שהכרתי גם לא לימדו אותי רכיבה על סוסים. מכאן - אין שום סיבה בכלל להזכיר את השם שלהם.

יכול להיות, ואדגיש - יכול להיות - שעבור המטרה הספציפית שהגדרת, אין כלים שיתאימו. מהצד השני - בוא ניקח מטרה אחרת - נגיד - יצירת דוח אוטומטי ללקוח בתבנית שמקדם ספציפי בחר. ישנם כלים רבים שיוכלו לעזור לו במשימה. או מטרה אחרת - נגיד אנחנו רוצים כלי שינתח אספקט מסויים באתר - לדוגמא- האם microdata באתר תקין. בהחלט יכול להיות כלי שינתח זאת בהצלחה.

הקפיצה שלך בין "אין כלי שנתן הסבר מדוע getseo קפץ פתאום" ל-"כלים גורמים רק לנזק" היא דמגוגית, מטעה ועשויה לפגוע בעבודת אנשים שיכולים להיות מוטעים מהקפיצה הלא לוגית שלך.


היי ניר, כיף לראות אותך בפורום.
אכן, אין כלים לקידום אתרים.....

שנית : כלי ליצירת דוחות מיקומים למקדמי אתרים די מיותר בגלל שכמות הכניסות מהשאילתות הראשיות הוא מזערי לאומת השאילתות הפחות נפוצות. האם עכשיו צריך לבדוק 1000 שאילתות לכל אתר ?

נניח ותדע בדיוק למה getseo קפץ (בלי להתייחס לקושי בעניין). אז מה זה ייתן לך ? מחר יתכן שהוא יעוף וככה אולי אתר שתתחיל לקדם בשיטה הזאת. הרי אתה בטח לא תרצה לקחת סיכוי של גם 5 אחוז שהאתר יעוף גם אם תצליח להרוויח ללקוח 2000% החזר השקעה על כל דקה שהאתר באוויר .



לגבי השאלה שלך - השאלה היא ממש למה אתה רוצה לבדוק את המיקומים האלו. אני יכול לראות כמה צרכים שונים:
א. לקוחות קטנים מתעניינים במיקומים. נקודה. אני רואה את הבקשות שמגיעות אלינו לשינויים בדוחות שלנו, והמסקנה העיקרית היא שלקוח הSEO הסטנדרטי בישראל רוצה מיקומים, ואם תמכור לו טראפיק או לידים הוא יתעצבן. (לא כולם, אבל הרבה כאלה). אם אתה מדבר על לקוחות כאלה - התשובה למה לבדוק 10-20 מילים לאתר ברורה.
ב. אתה יכול לרצות לעקוב אחרי מילים כבקרה - לראות למשל שלא קיבלת עונש גורף לאתר. במקרה כזה אתה יכול ללכת על אסטרטגיה של 10-20 ביטויים עיקריים לדפים עיקריים, או לקחת כמה מאות ביטויים ולנתח מיקום ממוצע / מיקום לפי נישות.
ג. כיוונים רבים נוספים. יש הרבה סיבות שונות לרצות מעקב מיקומים, וכמות המילים תושפע ישירות מהמטרה שלך.
www.zefo.co.il - מערכת על למקדמי אתרים
ניר אדר
חבר חדש
חבר חדש
 
הודעות: 53
הצטרף: יום ב' 25 יולי 2011 22:56
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 1

Re: שאלה למקדמים ותיקים -כלים לקידום אתרים והוצאה עליהם

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום א' 18 אוגוסט 2013 16:50

ניר, עושה רושם שדילגת על התגובה שלי מ-אוגוסט 17, 2013 12:05 pm.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9645
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: שאלה למקדמים ותיקים -כלים לקידום אתרים והוצאה עליהם

הודעהעל ידי someone100 » יום א' 18 אוגוסט 2013 16:59

ניר אדר כתב:לגבי השאלה שלך - השאלה היא ממש למה אתה רוצה לבדוק את המיקומים האלו. אני יכול לראות כמה צרכים שונים:
א. לקוחות קטנים מתעניינים במיקומים. נקודה. אני רואה את הבקשות שמגיעות אלינו לשינויים בדוחות שלנו, והמסקנה העיקרית היא שלקוח הSEO הסטנדרטי בישראל רוצה מיקומים, ואם תמכור לו טראפיק או לידים הוא יתעצבן. (לא כולם, אבל הרבה כאלה). אם אתה מדבר על לקוחות כאלה - התשובה למה לבדוק 10-20 מילים לאתר ברורה.
ב. אתה יכול לרצות לעקוב אחרי מילים כבקרה - לראות למשל שלא קיבלת עונש גורף לאתר. במקרה כזה אתה יכול ללכת על אסטרטגיה של 10-20 ביטויים עיקריים לדפים עיקריים, או לקחת כמה מאות ביטויים ולנתח מיקום ממוצע / מיקום לפי נישות.
ג. כיוונים רבים נוספים. יש הרבה סיבות שונות לרצות מעקב מיקומים, וכמות המילים תושפע ישירות מהמטרה שלך.

ניר, אתה רוצה להגיד שכל ראשון לחודש (או מתי שאתה שולח את הדוחות ) אתה מקבל איימלים וטלפונים על בעיות ?
בעיקרון, אין לך שליטה על מיקומים גם אם אתה עושה טריקים. להפך כאשר לא מתעסקים במיקומים וקישורים אז מגיעים לתוצאות בצורה הרבה יותר מהירה.
סמל אישי של המשתמש
someone100
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 2019
הצטרף: יום ג' 08 ספטמבר 2009 07:18
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 88
מוניטין: 11

Re: שאלה למקדמים ותיקים -כלים לקידום אתרים והוצאה עליהם

הודעהעל ידי ניר אדר » יום ב' 19 אוגוסט 2013 11:12

someone100 כתב:
ניר אדר כתב:לגבי השאלה שלך - השאלה היא ממש למה אתה רוצה לבדוק את המיקומים האלו. אני יכול לראות כמה צרכים שונים:
א. לקוחות קטנים מתעניינים במיקומים. נקודה. אני רואה את הבקשות שמגיעות אלינו לשינויים בדוחות שלנו, והמסקנה העיקרית היא שלקוח הSEO הסטנדרטי בישראל רוצה מיקומים, ואם תמכור לו טראפיק או לידים הוא יתעצבן. (לא כולם, אבל הרבה כאלה). אם אתה מדבר על לקוחות כאלה - התשובה למה לבדוק 10-20 מילים לאתר ברורה.
ב. אתה יכול לרצות לעקוב אחרי מילים כבקרה - לראות למשל שלא קיבלת עונש גורף לאתר. במקרה כזה אתה יכול ללכת על אסטרטגיה של 10-20 ביטויים עיקריים לדפים עיקריים, או לקחת כמה מאות ביטויים ולנתח מיקום ממוצע / מיקום לפי נישות.
ג. כיוונים רבים נוספים. יש הרבה סיבות שונות לרצות מעקב מיקומים, וכמות המילים תושפע ישירות מהמטרה שלך.

ניר, אתה רוצה להגיד שכל ראשון לחודש (או מתי שאתה שולח את הדוחות ) אתה מקבל איימלים וטלפונים על בעיות ?
בעיקרון, אין לך שליטה על מיקומים גם אם אתה עושה טריקים. להפך כאשר לא מתעסקים במיקומים וקישורים אז מגיעים לתוצאות בצורה הרבה יותר מהירה.


נראה לי שאתה לא הבנת אותי.

שים לב שהלקוחות שלנו הם משתמשי ZEFO, לא לקוחות SEO. ומה שאני אומר - שאני רואה שהמשתמשים שלנו חייבים מיקומים (ונושאים שקשורים למיקומים) בדוחות שהם מציגים ללקוחות.
www.zefo.co.il - מערכת על למקדמי אתרים
ניר אדר
חבר חדש
חבר חדש
 
הודעות: 53
הצטרף: יום ב' 25 יולי 2011 22:56
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 1

Re: שאלה למקדמים ותיקים -כלים לקידום אתרים והוצאה עליהם

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ב' 19 אוגוסט 2013 11:45

ניר אדר כתב:נראה לי שאתה לא הבנת אותי.
שים לב שהלקוחות שלנו הם משתמשי ZEFO, לא לקוחות SEO. ומה שאני אומר - שאני רואה שהמשתמשים שלנו חייבים מיקומים (ונושאים שקשורים למיקומים) בדוחות שהם מציגים ללקוחות.

הפעילות הנמרצת של הנהלת גוגל מאז "פנדה" ו"פינגווין 1" גורמת ודאי למשתמשי הכלים לניתור מיקומי אתרי הלקוחות שלהם להציג להם יותר ויותר אבדן מיקומים בשל ענישת עבודת הקידום הנפוצה וכישלון להחזיר אותם למיקומים הקודמים.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9645
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

הבא

חזור אל פורום קידום אתרים בגוגל

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 23 אורחים