חדש! חיפוש קישורים

  
כלי עבודה מומלצים, תוכנות חדשות

חדש! חיפוש קישורים

הודעהעל ידי BlogPRO » יום ג' 28 מאי 2013 13:57

שלום לכל חברי הפורום.
הכנתי עבורכם כלי לחיפוש קישורים שמתבסס על המאגר של האתר.
הכלי יעזור לכם למצוא אתרים רלוונטים שיוכלו לעזור לכם לשפר את פרופיל הקישורים שלכם.
בין סוגי האתרים הקיימים במאגר: אתרי סימניות, אינדקסים, בלוגים, אתרי מאמרים, פורומים, אתרי שאלות ותשובות, רשתות חברתיות, פלטפורמות לבניית אתרים ותחרויות אתרים. כל אלו יאפשרו לכם לבנות קישורים רלוונטים לאתר שלכם בקלות וליצור נוכחות בנישה שלכם.

הערה: החיפוש עדיין בגרסאת beta ולא מציג תוצאות מדויקות עבור חיפושים רבים.
אני אמשיך לעבוד ולשפר אותו, עבורכם מקדמי האתרים.

תמונה

תמונה
BlogPRO
חבר חדש
חבר חדש
 
הודעות: 57
הצטרף: יום ג' 18 דצמבר 2012 02:42
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 1

Re: חדש! חיפוש קישורים

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ג' 28 מאי 2013 14:35

BlogPRO כתב:[...]בין סוגי האתרים הקיימים במאגר: אתרי סימניות, אינדקסים, בלוגים, אתרי מאמרים, פורומים, אתרי שאלות ותשובות, רשתות חברתיות, פלטפורמות לבניית אתרים ותחרויות אתרים. כל אלו יאפשרו לכם לבנות קישורים רלוונטים לאתר שלכם בקלות וליצור נוכחות בנישה שלכם[...]

לא לזה התכוונתי. גוגל סבור שקישור רלוונטי הוא קישור שמרבים להשתמש בו, ושהמשתמשים בו גם מרבים לאותת על רמת שביעות רצון גבוהה ממה שמצאו. משמע, קישור ללא תנועה מזיק, וקישור שמביא תנועה רבה שאיננה איכותית גם מזיק. שימוש נפוץ בכלי שמעודד יצירת קישורים מזיקים יעשה פלאים לצמצום התחרות במקצוע קידום האתרים.

כלים שעוסקים בכריית מידע עסקי מהעולם ומפיקים ממנו נתונים כמותיים, כגון נפח התנועה באתר שיכול להיות מקור תנועה עבורי, יש לא מעט. אני מכיר אפילו בישראל שתי חברות סטארט-אפ שהושקעו בהן סכומים גבוהים במיוחד, על ידי שניים מבכירי בעלי קרנות הון הסיכון, אבל הם מפיקים, למרבה הצער, רק מידע כמותי, בעוד שהמידע השימושי הוא מידע על איכות התנועה, והוא חסר.

הנה אתגר נאה לבחור מבריק ושאפתן, ובעיקר שקדן וחרוץ.
נערך לאחרונה על ידי זקן השבט 3 בתאריך יום ג' 28 מאי 2013 14:45, נערך פעם אחת בסך הכל.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: חדש! חיפוש קישורים

הודעהעל ידי BlogPRO » יום ג' 28 מאי 2013 14:40

זקן השבט 3 כתב:
BlogPRO כתב:[...]בין סוגי האתרים הקיימים במאגר: אתרי סימניות, אינדקסים, בלוגים, אתרי מאמרים, פורומים, אתרי שאלות ותשובות, רשתות חברתיות, פלטפורמות לבניית אתרים ותחרויות אתרים. כל אלו יאפשרו לכם לבנות קישורים רלוונטים לאתר שלכם בקלות וליצור נוכחות בנישה שלכם[...]

לא לזה התכוונתי. גוגל סבור שקישור רלוונטי הוא קישור שמרבים להשתמש בו, ושהמשתמשים בו גם מרבים לאותת על רמת שביעות רצון גבוהה ממה שמצאו. משמע, קישור ללא תנועה מזיק, וקישור שמביא תנועה רבה שאיננה איכותית גם מזיק. שימוש נפוץ בכלי שמעודד יצירת קישורים מזיקים יתרום בסופו של דבר תרומה ניכרת לצמצום התחרות במקצוע קידום האתרים.

כלים שעוסקים בכריית מידע עסקי מהעולם ומפיקים ממנו נתונים כמותיים, כגון נפח התנועה באתר שיכול להיות מקור תנועה עבורי, יש לא מעט. אני מכיר אפילו בישראל שתי חברות סטארט-אפ שהושקעו בהן סכומים גבוהים במיוחד, על ידי שניים מבכירי בעלי קרנות הון הסיכון, אבל הם מפיקים, למרבה הצער, רק מידע כמותי, בעוד שהמידע השימושי הוא מידע על איכות התנועה, והוא חסר.

הנה אתגר נאה לבחור מבריק, ובעיקר שקדן וחרוץ.


תיקון של מה שאמרתי, "קישורים מאתרים רלוונטים", כלומר למצוא קישורים מאתרים בנישה שלך[כאלו שסביר להניח שיעבירו תנועה].
BlogPRO
חבר חדש
חבר חדש
 
הודעות: 57
הצטרף: יום ג' 18 דצמבר 2012 02:42
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 1

Re: חדש! חיפוש קישורים

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ג' 28 מאי 2013 15:01

BlogPRO כתב:תיקון של מה שאמרתי, "קישורים מאתרים רלוונטים", כלומר למצוא קישורים מאתרים בנישה שלך[כאלו שסביר להניח שיעבירו תנועה].

א. קהל היעד של הנישה שלך לא מסתובב רק בתוך הנישה שלך.

ב. כאמור, איכות התנועה היא שקובעת ולא הכמות. אבל בשביל לעבוד בעולם האיכות דרושה חשיבה איכותית. בפגישה עם הנהלת אחת מהחברות לכריית מידע עסקי שאלתי אותם: אם אתם מוכרים למישהו את המידע שמתחרה שלו רוכש תנועה בהיקף של 1,000,000 מבקרים לחודש, הלקוח שלכם יחפש דרכים להסיט אליו חלק מהתנועה שמקבל המתחרה. ואם לאותו מתחרה יש מקור תנועה נוסף של 10,000 מבקרים לחודש, הלקוח שלכם יתעלם ממקור התנועה הנוסף. אבל רק אותו מתחרה יודע שלאותם 1,000,000 מבקרים יחס המרה של 0.1% אחוז, שהבאתם והטיפול בהם עולה לו הון רב, בעוד שלאותם 10,000 מבקרים יחס המרה שמתקרב ל-100%. איך תפיקו עבור הלקוח שלכם את המידע שבשלב זה יודע רק המתחרה שלו?
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: חדש! חיפוש קישורים

הודעהעל ידי BlogPRO » יום ג' 28 מאי 2013 17:39

זקן השבט 3 כתב:
BlogPRO כתב:תיקון של מה שאמרתי, "קישורים מאתרים רלוונטים", כלומר למצוא קישורים מאתרים בנישה שלך[כאלו שסביר להניח שיעבירו תנועה].

א. קהל היעד של הנישה שלך לא מסתובב רק בתוך הנישה שלך.

ב. כאמור, איכות התנועה היא שקובעת ולא הכמות. אבל בשביל לעבוד בעולם האיכות דרושה חשיבה איכותית. בפגישה עם הנהלת אחת מהחברות לכריית מידע עסקי שאלתי אותם: אם אתם מוכרים למישהו את המידע שמתחרה שלו רוכש תנועה בהיקף של 1,000,000 מבקרים לחודש, הלקוח שלכם יחפש דרכים להסיט אליו חלק מהתנועה שמקבל המתחרה. ואם לאותו מתחרה יש מקור תנועה נוסף של 10,000 מבקרים לחודש, הלקוח שלכם יתעלם ממקור התנועה הנוסף. אבל רק אותו מתחרה יודע שלאותם 1,000,000 מבקרים יחס המרה של 0.1% אחוז, שהבאתם והטיפול בהם עולה לו הון רב, בעוד שלאותם 10,000 מבקרים יחס המרה שמתקרב ל-100%. איך תפיקו עבור הלקוח שלכם את המידע שבשלב זה יודע רק המתחרה שלו?


א. לא אמרתי שהוא מסתובב רק שם, אבל הוא מסתובב בעיקר שם.
כלומר סביר להניח שמי שמבקר בפורטל/פורום/אינדקס.. "רהיטים לבית", ירצה לקנות/לצפות/להתעניין בריהוט.

ב.תוכנות הסטטיסטיקה של היום עובדות יפה מאוד עם מסנני פרופילים ויכולות לספר לך בדיוק איזה קהל יעד המיר עבורך יותר.
בקהל היעד הזה תרצה להשקיע.
על כל בעל אתר לעקוב בדריכות אחרי דוחות הסטטיסטיקה של האתר וליצור לעצמו מסנני פורפילים נכונים כדי לקבל את המסקנות הנכונות.

כיצד גוגל מציגים פרסומות?[קישורים שהמטרה שלהם היא להעביר תנועה רלוונטית]
גוגל מציגים את הפרסומות שלהם לפי שני סעיפים עיקריים שניתן לפרק לתתי סעיפים נוספים:
- התוכן באתר[ניתן אפילו לציין שם משתמש וסיסמא כדי לאפשר לבוט לגשת לתכנים סגורים].
- מידע על המשתמש[כאשר המשתמש מחובר לגוגל יש הרבה מידע על הרגלי הגלישה של הגולש ומה הוא מחפש. על סמך מידע זה הם יכולים להציג פרסומות ללא הקשר לתוכן האתר, אלא לגולש עצמו.

כמו שאתה רואה, התוכן באתר הוא אינדיקטור חזק מצד גוגל ל- "איזה פרסומת הגולש מחפש". מהנדסי גוגל הם אנשים חכמים שיודעים מה הם עושים. הם יודעים שבלוג[או כל פלטפורמה אחרת] של "בנייה ושיפוצים" בדר"כ יהיו גולשים שמתעניינים בנושא!
שוב, עליך לבדוק האם הגולשים ממירים על ידי דוחות הסטטיסטיקה, אבל לפני שתוכל לבדוק זאת עליך להביא גולשים רלוונטים לאתר. אותם תביא מפורטלים/פורומים/בלוגים/אתרי שאלות תשובות וכו' רלוונטים לנישה שלך[מה שישפר בעקיפין את הדירוג בתוצאות החיפוש].
BlogPRO
חבר חדש
חבר חדש
 
הודעות: 57
הצטרף: יום ג' 18 דצמבר 2012 02:42
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 1

Re: חדש! חיפוש קישורים

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ג' 28 מאי 2013 20:05

BlogPRO כתב:[...]תוכנות הסטטיסטיקה של היום עובדות יפה מאוד עם מסנני פרופילים ויכולות לספר לך בדיוק איזה קהל יעד המיר עבורך יותר. בקהל היעד הזה תרצה להשקיע. על כל בעל אתר לעקוב בדריכות אחרי דוחות הסטטיסטיקה של האתר וליצור לעצמו מסנני פורפילים נכונים כדי לקבל את המסקנות הנכונות[...]

אז מה? עוד אין לי מבקרים ועוד אין לי המרות, ותוכנת הסטטיסטיקה מראה לי בינתיים הרבה מאד אפסים. זו הסיבה שאני נאלץ להיעזר בכלי שאומר לי, לא רק מאיפה המתחרה שלי מקבל תנועה, ומה התפלגות התנועה בין המקורות, אלא איזה מקורות תנועה ממירים טוב בשבילו, אילו מישהו היה מפתח כלי כזה.
BlogPRO כתב:[...]כיצד גוגל מציגים פרסומות?[קישורים שהמטרה שלהם היא להעביר תנועה רלוונטית][...]

אדוורדס לא שולח לך אוטומטית תנועה איכות שממירה יפה. אם השוק בשל להתעניינות אבל עוד לא בשל לרכישה, תשלם על המון קליקים ולא יהיו לך המרות, ואז יש להניח שתפסיק. כדי ללמוד משהו עם הראש צריך לבדוק לאורך זמן שהמפרסמים ממשיכים לפרסם ושהמחיר לקליק עולה. וגם אז אפשר שהם מפרסמים לצורכי מיתוג ומיצוב בלבד, ולא בשביל ההמרות, כמו אלה שמפרסמים באדוורדס קידום אתרים.
BlogPRO כתב:[...]כמו שאתה רואה, התוכן באתר הוא אינדיקטור חזק מצד גוגל ל- "איזה פרסומת הגולש מחפש". מהנדסי גוגל הם אנשים חכמים שיודעים מה הם עושים. הם יודעים שבלוג[או כל פלטפורמה אחרת] של "בנייה ושיפוצים" בדר"כ יהיו גולשים שמתעניינים בנושא!][...]

או שהם טוקבקיסטים משועממים. או שהם בכלל רובוטים שנכנסים לבלוג בשביל להשאיר תגובה קצרה וקישור.
BlogPRO כתב:[...]שוב, עליך לבדוק האם הגולשים ממירים על ידי דוחות הסטטיסטיקה, אבל לפני שתוכל לבדוק זאת עליך להביא גולשים רלוונטים לאתר. אותם תביא מפורטלים/פורומים/בלוגים/אתרי שאלות תשובות וכו' רלוונטים לנישה שלך[מה שישפר בעקיפין את הדירוג בתוצאות החיפוש].

בדיוק. ובשביל להביא גולשים ממירים (ולא סתם רלוונטיים) אני זקוק לכלי שיזהה עבורי מקורות תנועה איכותית, משמע של גולשים ממירים, ואין כלי כזה.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: חדש! חיפוש קישורים

הודעהעל ידי BlogPRO » יום ד' 29 מאי 2013 07:21

אז מה? עוד אין לי מבקרים ועוד אין לי המרות, ותוכנת הסטטיסטיקה מראה לי בינתיים הרבה מאד אפסים. זו הסיבה שאני נאלץ להיעזר בכלי שאומר לי, לא רק מאיפה המתחרה שלי מקבל תנועה, ומה התפלגות התנועה בין המקורות, אלא איזה מקורות תנועה ממירים טוב בשבילו, אילו מישהו היה מפתח כלי כזה.



עכשיו הבהרת את עצמך טוב יותר.
לפני תחילת העבודה, באמת אין לך שום ידע לגבי המרות כלשהם. אילו יכולנו לדעת ללא ניסוי וטעייה אילו ביטויים/מקורות תנועה/גולשים ימירו עבורנו הכי טוב - זה יכל להיות מצוין. לצערי, המצב לא כזה. וכמו שאמרתה - אף אחד עדיין לא פיתח כלי כזה[ומי שיפתח יהיה מיליונר].

אני מקווה שסוף כל סוף הבנתי אותך, אתה טוען שלפני שהאתר צובר פופואלריות וגולשים, אין לנו שום דרך לדעת איזה תנועה תמיר עבורנו ואיזו לא. לפיכך - קישור שמביא תנועה מרובה לא בהכרח יביא תנועה ממירה כך שהוא בעצם לא שווה כלום.

אז מה אתה בעצם ממליץ לעשות?[חוץ מניסוי וטעייה].
כיצד אתה יכול להגיע למסקנה אילו גולשים ממירים אם לא דאגתה תחילה להביא גולשים כלשהם לאתר בדרכים שונות: online[קישורים] offline[מודעות פרסום, טלוויזיה]...?
אשמח אם תענה לי על זה. שכן על זה סובב כל הויכוח:

- קישורים שמעביר תנועה לא שווה כלום, קישור שמעביר תנועה ממירה שווה הרבה מאוד - מסכים.

- מכאן שאין טעם להשקיע את זמננו היקר בבניית קישורים שלא מעבירים תנועה ממירה.
-אבל איך יודעים מהי התנועה הממירה לפני שיש לך נתונים כלשהם בתוכנת הסטטיסטיקה? כמו כאשר פתחתה אתר חדש..
לדעתי אין דרך לדעת, אלא אם כן חברה כלשהי הייתה עוקבת אחרי הרגלי הגולשים ברשת ומשתמשת במידע כדי להבין טוב יותר מה הם מחפשים. טכנית, ככל שגוגל מתקדם ומשתפר - הוא צריך להציג תוצאות מדויקות יותר, ולהביא ליותר המרות.

בכל מקרה, אני חוזר לנקודת המפתח שלי - בשביל לדעת מהי התנועה הממירה ביותר עבורך, או העיצוב/תוכן הכי ממיר אין מנוס מניסויי וטעיה: A/B. ניתן להשתמש בUSER AGENT כדי לחלק את הגולשים לאוכלוסיות ולהציג להם תוכן שונה.
כך תדע מהו התוכן הממיר ביותר עבור כל אוכלוסייה.

כמובן, כמו שכבר אמרתי פעמים רבות באשכול זה - אם אין לך שום תנועה, לא תוכל לשלוף מתוכנת הסטטיסטיקה מידע רלוונטי - ולא יהיו המרות. ככל שתהיה לך יותר תנועה, יהיה לך יותר פוטנציאל להרוויח ממנה לקוחות. לפיכך:

השלב הראשון צריך להיות - להביא תנועה לאתר[כל דרך שאתה מכיר. כמובן לנסות תנועה ממוקדת ככל האפשר מאתרים בנישה זהה או משלימה].
השלב השני - הוא להשתמש בידע העומד לרשותך על ידי תוכנות הסטטיסטיקה, ולהגיע למסקנות בנושא ההמרות וכיצד לשפרם.
BlogPRO
חבר חדש
חבר חדש
 
הודעות: 57
הצטרף: יום ג' 18 דצמבר 2012 02:42
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 1

Re: חדש! חיפוש קישורים

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ד' 29 מאי 2013 08:37

BlogPRO כתב:[...]אני מקווה שסוף כל סוף הבנתי אותך, אתה טוען שלפני שהאתר צובר פופואלריות וגולשים, אין לנו שום דרך לדעת איזה תנועה תמיר עבורנו ואיזו לא. לפיכך - קישור שמביא תנועה מרובה לא בהכרח יביא תנועה ממירה כך שהוא בעצם לא שווה כלום.
אז מה אתה בעצם ממליץ לעשות?[חוץ מניסוי וטעייה].
כיצד אתה יכול להגיע למסקנה אילו גולשים ממירים אם לא דאגתה תחילה להביא גולשים כלשהם לאתר בדרכים שונות: online[קישורים] offline[מודעות פרסום, טלוויזיה]...?
אשמח אם תענה לי על זה. שכן על זה סובב כל הויכוח[...]

יופי. הבנת היטב. זה בדיוק היה נושא פגישת הגישוש שלי עם הנהלת חברת הסטארט-אפ שפיתחה טכנולוגיה לכריית מידע עיסקי - בחינת האפשרויות לשיתוף פעולה במסגרת "מעבדה" שתשקיע את אלפי שעות העבודה הדרושות כדי לבחון לעומק, ולפתח הלאה, רעיונות שיש לי כבר עכשיו, ורעיונות שודאי יעלו במהלך העבודה, איך ניתן להפיק מידע אודות מקורות התנועה האינטרנטית היותר ממירים של המתחרים, מבלי לפרוץ לאתרים שלהם ומבלי למדוד את איכותם על ידי הבאתם לאתר משלנו.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114


חזור אל כלים ותוכנות עזר לקידום אתרים חדש!

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 10 אורחים