שלום, חזרתי. אני רוצה לקדם את החנות שלי ב-etsy

  
איך משיגים דרוג גבוה לאתר בתוצאות של גוגל?
חדשות/דיונים/ספרים/טיפים/תאוריה וכו'

שלום, חזרתי. אני רוצה לקדם את החנות שלי ב-etsy

הודעהעל ידי shushu » יום ד' 22 מאי 2013 14:01

בפעם הקודמת הצלחתי בעזרתכם האדיבה להגיע למעלה, וחשבתי לנסות שוב.

הפעם זה קצת יותר מורכב כי אני מנסה הפעם לקדם בגוגל.קום ולא בישראל.
אני רוצה לקדם בגוגל את החנות שלי ב etsy והמוצרים בה.
http://www.etsy.com/shop/shoshke?ref=seller_info_count.
בנוסף, אני מפעילה גם קמפיין אדוורדס.

חקר מילות מפתח העלה שיש למעלה כ-40 ביטויים רלוונטיים עבורי.
מאמרים העוסקים בקידום ב-etsy ממליצים למקד ביטויי חיפוש עבור כל רשימה (מוצר) בנפרד, כלומר לייחד ביטוי מפתח שונה לכל מוצר ובנוסף לכתוב תיאור נפרד לכל רשימה כדי שגוגל לא יתיחס לזה כספאם. ההמלצה שם היא לא לנסות להתחרות בביטויים המאד תחרותיים אלא ללכת יותר על הנישתיים.

אני מתכננת להעלות לחנות 10 עריסות שונות. איך לדעתכם כדאי לחלק את 40 ביטויי המפתח (שנעים בין 200,000 ל-200 חיפושים בחודש)? בין 10 המוצרים? והאם ההמלצה תקפה גם לגבי קמפיין אדוורדס?

תודה!!
עריסה של פעם.
shushu קולעת פנטזיות
shushu
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 278
הצטרף: יום ש' 21 אוגוסט 2010 08:10
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 1

Re: שלום, חזרתי. אני רוצה לקדם את החנות שלי ב-etsy

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ד' 22 מאי 2013 14:10

shushu כתב:[...]ההמלצה שם היא לא לנסות להתחרות בביטויים המאד תחרותיים אלא ללכת יותר על הנישתיים[...]

קישקוש. מאחר וכולם פועלים על פי ההמלצה הזו, אז בשווקים ותיקים ביטויי החיפוש הנישתיים נהיו עוד יותר תחרותיים מהביטויים הכלליים, כי מי שנמצאים במיקומים העליונים בביטויים הכלליים ודאי רוצים להשתלט גם על השווקים הנישתיים, ומי שנכשלו בהשגת מיקומים עליונים בביטויים הכלליים, סבורים שאין להם ברירה אלא לפנות לביטויים הנישתיים.

השווקים בגוגל העולמי למוצרים שלך (שהתחילו לייצר אותם לפני עשרות אלפי שנים, או לפחות מאז חוה אימנו) הם השווקים היותר ותיקים ברשת. ברמת התחרותיות הצפויה, הגורם העיקרי להצלחה הוא גודל המשאבים המושקעים בקידום, בהשוואה למה שמשקיעים המתחרים. בין המשאבים הללו יש כעת חשיבות עליונה לזמן העבודה המוקדש להתעדכנות אודות השינוי המהפכני שהנהלת גוגל מחוללת בהדרגה בשיטת דירוג תוצאות החיפוש, ולהסתגלות לשינויים הללו.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9645
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: שלום, חזרתי. אני רוצה לקדם את החנות שלי ב-etsy

הודעהעל ידי shushu » יום ד' 22 מאי 2013 16:21

תודה עמנואל.
אז אם כולם נלחמים על ל הביטויים היית ממליץ לי פשוט להצטרף למלחמה?
לא ידעתי ששינוי מהפכני בפתח. יש לי תחושה כאילו כל חודשיים אנשי הקידום מדברים על שינוי מהפכני.
איפה אפשר להתעדכן על זה, או שזה משהו שכרגע שמור ליודעי חן?
עריסה של פעם.
shushu קולעת פנטזיות
shushu
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 278
הצטרף: יום ש' 21 אוגוסט 2010 08:10
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 1

Re: שלום, חזרתי. אני רוצה לקדם את החנות שלי ב-etsy

הודעהעל ידי shushu » יום ד' 22 מאי 2013 16:23

ועוד שאלה - האם באמת יש צורך לשכתב מחדש את תיאור המוצר בכל מוצר ומוצר כדי שגוגל יאנדקס כל דף בנפרד?
האם כותרות שונות ותגים שונים לא מספיקים?
עריסה של פעם.
shushu קולעת פנטזיות
shushu
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 278
הצטרף: יום ש' 21 אוגוסט 2010 08:10
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 1

Re: שלום, חזרתי. אני רוצה לקדם את החנות שלי ב-etsy

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ד' 22 מאי 2013 18:33

shushu כתב:תודה עמנואל.
אז אם כולם נלחמים על הביטויים היית ממליץ לי פשוט להצטרף למלחמה?
לא ידעתי ששינוי מהפכני בפתח. יש לי תחושה כאילו כל חודשיים אנשי הקידום מדברים על שינוי מהפכני.
איפה אפשר להתעדכן על זה, או שזה משהו שכרגע שמור ליודעי חן?

אני היחיד שמדבר מזה שנה על שינוי מהפכני. השאר מדברים על "רעידה קלה בכנפיים".

יש טעם להימנע מלהצטרף למלחמה:

א. אם אין לך את היכולת והנחישות להשקיע היקף משאבים שלא ניתן להערכה מראש, כדי לנצח את כל המתחרים בתוצאות החיפוש (כי אם תשקיעי פחות מהדרוש תפסידי את כל מה שהשקעת).

ב. אם תשקיעי את הדרוש אבל אין לך את יכולת הייצור לספק את הביקוש, בהיקף שמצדיק את ההשקעה.
shushu כתב:ועוד שאלה - האם באמת יש צורך לשכתב מחדש את תיאור המוצר בכל מוצר ומוצר כדי שגוגל יאנדקס כל דף בנפרד?
האם כותרות שונות ותגים שונים לא מספיקים?

תשכחי מגוגל ותיכנסי לדפי האתר בתחפושת של מבקר: האם תוכן הדף משכנע אותך לרכוש את המוצר דווקא אצל בעלת האתר הזה, ולא אצל בעלי האתרים המתחרים? אני מתקשה לראות איך תוכן זהה או דומה בכל הדפים מצליח להשיג זאת. (ואם עשית משהו כדי לחסוך במשאבים, קראי מחדש את התשובה לשאלה הקודמת.)
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9645
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: שלום, חזרתי. אני רוצה לקדם את החנות שלי ב-etsy

הודעהעל ידי shushu » יום ה' 23 מאי 2013 09:41

אני מבינה, תודה. אם כי אני מניחה שיש גם אמצע.
המהפכה שאתה מדבר אליה זה מה שאנחנו מתחילים לראות היום? תוכל לשלוח לי בבקשה ללינק להסבר שלך על המהפך, אני מניחה שבטח כתבת עליו קצת..
עריסה של פעם.
shushu קולעת פנטזיות
shushu
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 278
הצטרף: יום ש' 21 אוגוסט 2010 08:10
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 1

Re: שלום, חזרתי. אני רוצה לקדם את החנות שלי ב-etsy

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ה' 23 מאי 2013 10:58

shushu כתב:אני מבינה, תודה. אם כי אני מניחה שיש גם אמצע.
המהפכה שאתה מדבר אליה זה מה שאנחנו מתחילים לראות היום? תוכל לשלוח לי בבקשה ללינק להסבר שלך על המהפך, אני מניחה שבטח כתבת עליו קצת..

בקידום אתרים אין אמצע. העליונים מקבלים כמעט 100% מהביקורים והמכירות, וכל השאר נכשלים. לעומת זאת, מי שלא פותח חנות בגדים בקניון יוקרתי אלא בשכונה של עיירת פיתוח, משלם הרבה פחות שכר דירה אבל עדיין מרוויח בדרך כלל משהו. במילים אחרות השוק באינטרנט הוא מונופוליסטי, בעוד שהשוק המסורתי הוא לינארי למדי ולכן יש בו גם "אמצע". (ואגב, גם שוק האדוורדס הוא יותר מונופוליסטי מאשר לינארי, למרות מה שכולם אומרים.)

קראי (3 עמודים בינתיים): viewtopic.php?f=1&t=5022
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9645
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: שלום, חזרתי. אני רוצה לקדם את החנות שלי ב-etsy

הודעהעל ידי KadarYair » יום ו' 24 מאי 2013 05:17

אני לא מסכים איתך עימנואל, אין כל סיבה שאם היא הצליחה ליצור תוכן שיווקי ברמה מספיק טובה כדי להניב מכירות למוצר אחד,
שהוא לא יצליח להניב מכירות גם למוצרים אחרים. כמובן שההתייחסות בטקסט חייבת להשתנות ממוצר למוצר (מבחינה הגיונית),
אך שימוש בביטויים כתובים בצורה נכונה יכול להיעשות פעם אחר פעם. לטעמי, דווקא שינוי של תוכן הדף מדף לדף, אם הוא גם כך דומה
ביסודו, יהיה דווקא פחות טבעי ופחות מועיל לגולש. מה שמוכר לגולש, טוב לקידום האתר.

למרות כל מה שאמרתי, העובדות בשטח מראות שתוכן משוכפל באתר לא מועיל לו. בנקודה הזו, לאחר מה שכתבתי בשורות הללו,
הייתי שמח לשמוע גם את דעתך (עמנואל), איך זה מסתדר עם מצב כזה? (שתוכן מוצלח בדף אחד יכול להיות מאוד מועיל גם לדף אחר)
סמל אישי של המשתמש
KadarYair
מנהל פורום כל שאר הנושאים
 
הודעות: 838
הצטרף: יום ג' 07 יוני 2011 17:34
מיקום: בית-אל
פוסטים מומלצים: 12
מוניטין: 8

Re: שלום, חזרתי. אני רוצה לקדם את החנות שלי ב-etsy

הודעהעל ידי shushu » יום ו' 24 מאי 2013 08:58

תודה עמנואל. החכמתי. וגם קצת נרגעתי.
ה"קידום" שלי לא מתבסס על סחר קישורים (לא כל כך ידעתי איך להשיג אותם) ולמעשה מאז שהקמתי את האתר, הדבר העיקרי שעשיתי היה להעלות תוכן ומוצרים. כן קיבלתי כמה לינקים מלקוחות או בעלי בלוגים שהמליצו עלי, ויש לי גם קישור או שניים מאתרי מאמרים. בכל זאת, ניסיתי..
היום בחלק מהביטויים אני ראשונה ובאחרים זלגתי קצת למטה. אני מניחה שלעובדה שהעדכון האחרון בבלוג היה בינואר יש איזו משמעות, אם כי לא ברור איך זה השפיע רק על חלק מהעמודים.

אז למעשה מה שאתה אומר שהפוקוס עובר מקישורים ומילות מפתח למדידת שביעות רצון הלקוח? הם הבנתי נכון?
ואילו מדדים מודדים את השביעות הזאת? הזכרת שיעור נטישה, זמן שהייה, האם גם מספר העמודים שנצפו ופעולות שנעשו באתר (יצירת קשר דרך האתר) ומה עוד? האם במצב החדש התוכן (המאד איכותי) הוא המלך הבלתי מעורער, שלא לומר שליט בלעדי?
עריסה של פעם.
shushu קולעת פנטזיות
shushu
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 278
הצטרף: יום ש' 21 אוגוסט 2010 08:10
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 1

Re: שלום, חזרתי. אני רוצה לקדם את החנות שלי ב-etsy

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ו' 24 מאי 2013 15:31

KadarYair כתב:אני לא מסכים איתך עימנואל, אין כל סיבה שאם היא הצליחה ליצור תוכן שיווקי ברמה מספיק טובה כדי להניב מכירות למוצר אחד, שהוא לא יצליח להניב מכירות גם למוצרים אחרים[...]

לא מדובר במוצר אחר אלא באותו המוצר (למעשה, סדרת מוצרים מתוצרת עצמית), אבל במעבר משוק ישראלי בעברית, ברמת תחרותיות נמוכה, לשוק העולמי באנגלית, ברמת תחרותיות גבוהה מאד. מאחר ובשני השווקים יש מונופול בידי תוצאות החיפוש המועטות העלינות, מדובר בהחלפת המתחרים הראויים המועטים בכאלה שיש להם כפי הנראה משאבים עדיפים באופן מכריע, בעוד שלחברתנו יש משאבים מוגבלים (מבחינת הזמן שהיא מקדישה לקידום עצמי). בוא נניח, לצורך ההמחשה, שבשוק המקומי היה לה די בשעת עבודת קידום אחת ביום, אבל בשוק העולמי היא תהיה זקוקה ל-10 שעות עבודת קידום ביום, וזה לא ישאיר לה זמן להספקת ההזמנות למוצרים שהיא יוצרת.

זו טעות נפוצה לחשוב שמעבר משוק לשוק דורש בסה"כ שימוש באמצעים טכניים שונים במעט, ושאת לימוד השימוש בהם ניתן להשלים בהתייעצות קצרה.
KadarYair כתב:למרות כל מה שאמרתי, העובדות בשטח מראות שתוכן משוכפל באתר לא מועיל לו. בנקודה הזו, לאחר מה שכתבתי בשורות הללו, הייתי שמח לשמוע גם את דעתך (עמנואל), איך זה מסתדר עם מצב כזה? (שתוכן מוצלח בדף אחד יכול להיות מאוד מועיל גם לדף אחר)

לא הבנתי את הקשר לנושא הזה.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9645
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: שלום, חזרתי. אני רוצה לקדם את החנות שלי ב-etsy

הודעהעל ידי shushu » יום א' 26 מאי 2013 09:24

KadarYair כתב:למרות כל מה שאמרתי, העובדות בשטח מראות שתוכן משוכפל באתר לא מועיל לו. בנקודה הזו, לאחר מה שכתבתי בשורות הללו, הייתי שמח לשמוע גם את דעתך (עמנואל), איך זה מסתדר עם מצב כזה? (שתוכן מוצלח בדף אחד יכול להיות מאוד מועיל גם לדף אחר)

לא הבנתי את הקשר לנושא הזה.[/quote]

הוא התייחס לשאלה שלי בנוגע לתוכן זהה בתיאור מוצרים שבחנות:
נגיד שיש 8 דגמים של אותו מוצר, שנבדלים ביניהם בפרמטרים בודדים (בעיקר צבע), בשעה שיתר הפרמטרים (מאפיינים כללים, חומר, מידות וכו') נותרים זהים.
האם יהיה נכון יותר מבחינת SEO לשכתב מחדש בכל דגם את טקסט תיאור המוצר (מה שלדברייך ייראה מאולץ)
או לעשות קופי פייסט ורק לשנות את הפרמטרים הבודדים השונים ממוצר למוצר, אבל בכך להסתכן בתוכן זהה בכל עמודי המוצר.
עריסה של פעם.
shushu קולעת פנטזיות
shushu
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 278
הצטרף: יום ש' 21 אוגוסט 2010 08:10
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 1

Re: שלום, חזרתי. אני רוצה לקדם את החנות שלי ב-etsy

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום א' 26 מאי 2013 12:34

shushu כתב:
KadarYair כתב:למרות כל מה שאמרתי, העובדות בשטח מראות שתוכן משוכפל באתר לא מועיל לו. בנקודה הזו, לאחר מה שכתבתי בשורות הללו, הייתי שמח לשמוע גם את דעתך (עמנואל), איך זה מסתדר עם מצב כזה? (שתוכן מוצלח בדף אחד יכול להיות מאוד מועיל גם לדף אחר)

לא הבנתי את הקשר לנושא הזה.


הוא התייחס לשאלה שלי בנוגע לתוכן זהה בתיאור מוצרים שבחנות:
נגיד שיש 8 דגמים של אותו מוצר, שנבדלים ביניהם בפרמטרים בודדים (בעיקר צבע), בשעה שיתר הפרמטרים (מאפיינים כללים, חומר, מידות וכו') נותרים זהים.
האם יהיה נכון יותר מבחינת SEO לשכתב מחדש בכל דגם את טקסט תיאור המוצר (מה שלדברייך ייראה מאולץ)
או לעשות קופי פייסט ורק לשנות את הפרמטרים הבודדים השונים ממוצר למוצר, אבל בכך להסתכן בתוכן זהה בכל עמודי המוצר.[/quote]
תשכחי מ-SEO ושאלי את עצמך מה משרת הכי טוב את המבקרים שלך: האם כדי לראות את אותו המוצר בצבע אחר עדיף לשלוח אותם לדף אחר, או שעדיף להציג תמונות של המוצר בצבעים השונים באותו הדף, בהנחה שזה תורם לחווית הביקור ולהכרעה לרכוש אותו? מה, בחנות כל-בו, מישהו אומר לך: "זה הדגם החום. הדגם הכחול מוצג בקומה הרביעית והירוק בקומה החמישית." (בשביל הבדלים בגודל, או בפרמטרים כמותיים אחרים, די לציין את הטווח.)

שאלות SEO, שאינן נענות במונחים של איכות חווית הביקור, נשאלות עכשיו בעיקר במונחים של ענישה צפויה. איזה סיבה יש לגוגל לאנדקס שני דפים זהים שמה שמבדיל בהם הוא רק צבע המוצר בתמונה? ואם הוא מאנדקס בשל כך רק דפים מעטים מתוך רבים, זה עלולה להיות סיבה להוריד את ציוני הרלוונטיות של הדפים שכן מאונדקסים.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9645
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: שלום, חזרתי. אני רוצה לקדם את החנות שלי ב-etsy

הודעהעל ידי shushu » יום ב' 27 מאי 2013 15:18

אני מבינה. תודה.
עריסה של פעם.
shushu קולעת פנטזיות
shushu
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 278
הצטרף: יום ש' 21 אוגוסט 2010 08:10
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 1


  • נושאים דומים
    תגובות
    צפיות
    מחבר

חזור אל פורום קידום אתרים בגוגל

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 23 אורחים