הלקוח המסוכן ביותר הוא הלקוח השקט (כוח הביקורת).....

  
איך משיגים דרוג גבוה לאתר בתוצאות של גוגל?
חדשות/דיונים/ספרים/טיפים/תאוריה וכו'

הלקוח המסוכן ביותר הוא הלקוח השקט (כוח הביקורת).....

הודעהעל ידי someone100 » יום ו' 10 מאי 2013 18:43

סמל אישי של המשתמש
someone100
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 2019
הצטרף: יום ג' 08 ספטמבר 2009 07:18
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 88
מוניטין: 11

Re: הלקוח המסוכן ביותר הוא הלקוח השקט (כוח הביקורת).....

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ו' 10 מאי 2013 19:00

הסוחרים בישראל כל כך חכמים שהלקוחות נחשבים בעיניהם בצדק למטומטמים גמורים. קח למשל את כל מי שמבקר בפורום הזה כדי להציע הצעות.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9645
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: הלקוח המסוכן ביותר הוא הלקוח השקט (כוח הביקורת).....

הודעהעל ידי someone100 » יום ו' 10 מאי 2013 19:21

זקן השבט 3 כתב:הסוחרים בישראל כל כך חכמים שהלקוחות נחשבים בעיניהם בצדק למטומטמים גמורים. קח למשל את כל מי שמבקר בפורום הזה כדי להציע הצעות.

היי עמנואל, מזמן לא התכתבנו :)
למה אתה סבור כך ? אתה מתכון למשל לכותבי מאמרים ?
סמל אישי של המשתמש
someone100
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 2019
הצטרף: יום ג' 08 ספטמבר 2009 07:18
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 88
מוניטין: 11

Re: הלקוח המסוכן ביותר הוא הלקוח השקט (כוח הביקורת).....

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ו' 10 מאי 2013 23:16

someone100 כתב:
זקן השבט 3 כתב:הסוחרים בישראל כל כך חכמים שהלקוחות נחשבים בעיניהם בצדק למטומטמים גמורים. קח למשל את כל מי שמבקר בפורום הזה כדי להציע הצעות.

היי עמנואל, מזמן לא התכתבנו :)
למה אתה סבור כך ? אתה מתכון למשל לכותבי מאמרים ?

כותבי ה"מאמרים" הם פועלים קשי יום, כמו אלה שמחכים לא רחוק משער שכם שמישהו יבוא ויקח אותם לעבודה של חצי יום.

אני מתכוון לסוחר הישראלי המצוי שמכנה עצמו בשם "מנכ"ל" ואת העבודה שלו בשם "חברה", לאחר שהשקיע מאה שעות לימוד ועוד 100 ש"ח בהדפסת כרטיסי ביקור שמכריזים על החברה ועל המנכ"לות. ומאחר ובהבל פה בלבד הוא הצליח להכנס לקטגוריה של וורן באפט וביל גייטס, אין לו כל ספק שהוא גאון. ואז הלקוחות שלו אינם יכולים להיות אלא מטומטמים גמורים.

כמו אותו מנכ"ל של חברה שביקר פה לפני כמה שבועות ומצא שמטומטמים כמוך וכמוני מתקשים אפילו להבין עד כמה כדאי לנו לקנות ממנו חבילות של קידום אתרים.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9645
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: הלקוח המסוכן ביותר הוא הלקוח השקט (כוח הביקורת).....

הודעהעל ידי gil_y » יום ש' 11 מאי 2013 00:47

זקן השבט 3 כתב:
someone100 כתב:
זקן השבט 3 כתב:הסוחרים בישראל כל כך חכמים שהלקוחות נחשבים בעיניהם בצדק למטומטמים גמורים. קח למשל את כל מי שמבקר בפורום הזה כדי להציע הצעות.

היי עמנואל, מזמן לא התכתבנו :)
למה אתה סבור כך ? אתה מתכון למשל לכותבי מאמרים ?

כותבי ה"מאמרים" הם פועלים קשי יום, כמו אלה שמחכים לא רחוק משער שכם שמישהו יבוא ויקח אותם לעבודה של חצי יום.

אני מתכוון לסוחר הישראלי המצוי שמכנה עצמו בשם "מנכ"ל" ואת העבודה שלו בשם "חברה", לאחר שהשקיע מאה שעות לימוד ועוד 100 ש"ח בהדפסת כרטיסי ביקור שמכריזים על החברה ועל המנכ"לות. ומאחר ובהבל פה בלבד הוא הצליח להכנס לקטגוריה של וורן באפט וביל גייטס, אין לו כל ספק שהוא גאון. ואז הלקוחות שלו אינם יכולים להיות אלא מטומטמים גמורים.

כמו אותו מנכ"ל של חברה שביקר פה לפני כמה שבועות ומצא שמטומטמים כמוך וכמוני מתקשים אפילו להבין עד כמה כדאי לנו לקנות ממנו חבילות של קידום אתרים.


עמנואל, מאיפה מגיע הזלזול בכותבי "מאמרים" לדבריך?
קשי יום?!
אני והקולגות שלי לתחום של "כתיבת מאמרים" ממש לא דומים למי שעומד בשער שכם ומתחנן לחצי יום עבודה.

מנכ"ל חברת קידום אינו דומה למנכ"ל מייקרוסופט, אפל, סמסונג ואפילו פיאט ישראל אבל הוא בהחלט מנהל.
ישנה מחשבה כי אם אדם יפנה אל הלקוח כ"עובד חברת קידום אתרים" ולא כ"מנכל חברת קידום אתרים" הוא ישיג את הלקוח יותר מהר/ ביותר קלות.
gil_y
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 209
הצטרף: יום ג' 12 יוני 2012 16:50
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 8

Re: הלקוח המסוכן ביותר הוא הלקוח השקט (כוח הביקורת).....

הודעהעל ידי someone100 » יום ש' 11 מאי 2013 01:07

עמנואל, לאיזה מנכ"ל אתה מתכון ? ככה שאוכל להבין על מה מדובר יותר טוב . כי הסיפור נשמע קצת הזוי...
סמל אישי של המשתמש
someone100
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 2019
הצטרף: יום ג' 08 ספטמבר 2009 07:18
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 88
מוניטין: 11

Re: הלקוח המסוכן ביותר הוא הלקוח השקט (כוח הביקורת).....

הודעהעל ידי KadarYair » יום ש' 11 מאי 2013 01:14

עימנואל, מה זה הזלזול הזה בתחום של כתיבת מאמרים? מה זו ההתנשאות הזו?
אני אישית, נפגעתי.
סמל אישי של המשתמש
KadarYair
מנהל פורום כל שאר הנושאים
 
הודעות: 838
הצטרף: יום ג' 07 יוני 2011 17:34
מיקום: בית-אל
פוסטים מומלצים: 12
מוניטין: 8

Re: הלקוח המסוכן ביותר הוא הלקוח השקט (כוח הביקורת).....

הודעהעל ידי TopGun(Alka) » יום ש' 11 מאי 2013 02:31

עמנואל, גם אם זה נכון מה שאתה אומר (אני יותר מסכים שבטעות זרקת שטות מוחלטת), זה לא ממש לעניין לחרבן על האנשים.
כל מקרה לגופו.
אלמיר מערכות תוכנה,
העוסקת בשירותי בניית אתרים באינטרנט איכותיים ברמת גימור גבוהה לכלל המגזרים.
לפרטים נוספים 04-63-63-281.
סמל אישי של המשתמש
TopGun(Alka)
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 514
הצטרף: יום ב' 28 פברואר 2011 19:48
מיקום: קיסריה
פוסטים מומלצים: 20
מוניטין: 6

Re: הלקוח המסוכן ביותר הוא הלקוח השקט (כוח הביקורת).....

הודעהעל ידי gil_y » יום ש' 11 מאי 2013 04:28

TopGun(Alka) כתב:עמנואל, גם אם זה נכון מה שאתה אומר (אני יותר מסכים שבטעות זרקת שטות מוחלטת), זה לא ממש לעניין לחרבן על האנשים.
כל מקרה לגופו.


הרי בעיניו של עמנואל מקדם האתרים הישראלי הוא אדם טיפש שעובד על פי צ'קליסט מוכן מראש של להשיג קישורים בכל מחיר, לדחוס מילות מפתח ולעטוף קישורים במאמרים בני 300 מילים.

המצחיק ביותר הוא שהוא לא מקדם אתרים וכשנשאל על כך הוא טוען באופן ברור שהוא אינו מקדם אתרים אלא צרכן של עבודות קידום אתרים (משמע, שוכר את שירותיו של מקדם אתרים).

הוא אינו מבין כי אותם "מקדמי אתרים" שעושים את הפעולות שהוא מתאר נטשו את עולם הקידום מלפני מספר שנים או לחילופין נטשו את מה שידעו לטובת קידום אתרים נכון יותר. המעטים שעוד עושים שימוש בשיטות אלו עושים זאת רק בגלל שזה עוד מצליח בישראל.

עמנואל- אינך מקדם אתרים, אינך משתמש בשירותיו של כותב תוכן ככה שאינך יכול למתוח ביקורת עלינו!
ראית פעם מאמר שכתבתי? ראית מאמר שיאיר כתב? ראית מאמר של כותב תוכן שפירסם את עצמו פה בפורום?
באיזה זכות אתה בא ללגלג לעבודתנו ולכישרון שלנו בכתיבה?
תזכיר לי מהו האתר האחרון שקידמת לאורך זמן?
הרי גם פיתיון הקישורים שאתה כה מתגאה בו היה לפני עשור לערך ובעליו הפסיק את שירותיך.
gil_y
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 209
הצטרף: יום ג' 12 יוני 2012 16:50
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 8

Re: הלקוח המסוכן ביותר הוא הלקוח השקט (כוח הביקורת).....

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ש' 11 מאי 2013 08:01

כתבתי באופן כללי, ובתגובה לסיפור של יעקב, על מעמד של סוחרים ישראליים שמתייחסים בזלזול מוחלט לאינטליגנציה של הלקוחות שלהם (כמו למשל, כפי שיעקב תיאר - להודיע ללקוח רק אחרי שהוא בחר לקנות אצלם שיש להוסיף דמי משלוח), וניסיתי לרדת לשורשים הפסיכולוגיים של התופעה :). (לפני הרבה שנים עבדתי בתל-אביב ולמדתי שם שאסור להזמין שוארמה עם הגב לשוארמה.)
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9645
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: הלקוח המסוכן ביותר הוא הלקוח השקט (כוח הביקורת).....

הודעהעל ידי gil_y7 » יום ש' 11 מאי 2013 08:28

זקן השבט 3 כתב:כתבתי באופן כללי, ובתגובה לסיפור של יעקב, על מעמד של סוחרים ישראליים שמתייחסים בזלזול מוחלט לאינטליגנציה של הלקוחות שלהם (כמו למשל, כפי שיעקב תיאר - להודיע ללקוח רק אחרי שהוא בחר לקנות אצלם שיש להוסיף דמי משלוח), וניסיתי לרדת לשורשים הפסיכולוגיים של התופעה :). (לפני הרבה שנים עבדתי בתל-אביב ולמדתי שם שאסור להזמין שוארמה עם הגב לשוארמה.)


אל תתחמק.
כתבת
כותבי ה"מאמרים" הם פועלים קשי יום, כמו אלה שמחכים לא רחוק משער שכם שמישהו יבוא ויקח אותם לעבודה של חצי יום.
gil_y7
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 347
הצטרף: יום א' 04 ספטמבר 2011 11:43
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 2

Re: הלקוח המסוכן ביותר הוא הלקוח השקט (כוח הביקורת).....

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ש' 11 מאי 2013 11:38

הזלזול באינטליגנציה של הלקוח קיים גם בהנהלות של חברות ענק (הסיפור שיקב סיפר הוא דוגמא לכך) ומשם הוא זולג מטה לאנשי השרות והמכירות ("אנשי" מכירות? מה זה? הרי כולם "מנהלי" מכירות!). אז תשמעו עוד סיפור:

לפני כ-10 שנים גיליתי בחשבון הטלפון של החברה שמזה כשלוש שנים יש גם חיוב חודשי של כ-10 ש"ח עבור שרות שאינני זוכר את שמו. בירור עם "בזק" העלה שמדובר בשרות שתמורתו מקבלים הנחה נאה בשיחות הטלפון לארץ שנבחרה מראש על ידי בעל החשבון. שאלתי האם זו ארה"ב, כי רק לשם נהגנו לטלפן באופן קבוע, ונאמר לי שזאת אוגנדה. מאחר ורכישת השרות הזה מבוצעת בשיחת טלפון יזומה של איש מכירות של "בזק" עם בעל מספר הטלפון, לא היה כמובן כל תיעוד הנושא את חותמת החברה, אלא רק רישום פנימי במחשבי "בזק". לאחר משא ומתן ארוך, מעצבן ומייגע, "בזק" הסכימה לבסוף לזכות אותנו בתשלום ששולם, אבל רק עבור השנה האחרונה מתוך השלוש.

המשכתי לתהות מדוע דווקא אוגנדה, עד שבמקרה חיפשתי פעם את רשימת הקידומות של הארצות השונות בספר הטלפון של "בזק", ומצאתי שעל פי סדר ה-א'-ב' העברי, אוגנדה היא הראשונה ברשימת הארצות!

הוירטואליות של רשת האינטרנט הולידה מעמד חדש של "מנכ"לים" וירטואליים של "חברות" וירטואליות, שאינן נרשמות אצל רשם החברות ומשלמות אגרה שנתית, וה"מנכ"לים" אינם זקוקים להשקעת הון, אינם זקוקים להכשרה מקצועית שמחייבת עמידה בתנאי קבלה וסיום, וה"העסק" מתנהל למעשה מתוך סמארטפון. היחס ללקוחות מאפיין את ה"חפיפיות" המוחלטת הזאת, בניגוד גמור ליחס שקיבלו פעם הלקוחות אצל בעלי העסק הייקים שהלכו מזמן לעולמם. (מזל גדול על כל תושבי ישראל שסטף וורטהיימר עוד חי, והיה לו עסק ממשי למכור למישהו שלא קונה עסקים וירטואליים.)

אז כאמור, אם מישהו מהקוראים נפגע מהתיאור שכתבתי פה, והוא יחלוף ליד "בית העסק" של סנדלר שכונתי שתולה שלט "חברת סנדלרות", ומגיש לו כרטיס ביקור מתוקף היותו ה"מנכ"ל" של אותה חברה, טוב יעשה אם ישאל עצמו מהו בעצם ההבדל ביניהם. ואם לא ימצא שלט כזה, טוב יעשה אם ישאל עצמו מה מניע את ציבור הסנדלרים להצטנע עד כדי כך, וגם להימנע מזלזול באינטליגנציה של הלקוחות שלהם.
gil_y7 כתב:אל תתחמק.
כתבת
כותבי ה"מאמרים" הם פועלים קשי יום, כמו אלה שמחכים לא רחוק משער שכם שמישהו יבוא ויקח אותם לעבודה של חצי יום.

KadarYair כתב:עימנואל, מה זה הזלזול הזה בתחום של כתיבת מאמרים? מה זו ההתנשאות הזו?
אני אישית, נפגעתי.

מצב העניינים ששרר בשנים האחרונות בתחום קידום האתרים הגיע עד כדי כך שלקוחות שאלו: "וכמה מאמרים אתה עושה לי ב-1,000 ש"ח לחודש?"

כאשר כולם מקדמים על ידי עטיפת קישורים ב"מאמרים" שמוצבים באתרי "מאמרים" שאיש לא קורא, הלקוח לוחץ על מקדם האתרים לקבל ממנו הצעת מחיר יותר זולה משל מקדמי האתרים האחרים, ואחר כך לוחץ עליו להוריד עוד כמה עשרות אחוזים ממה שצויין בהצעת המחיר. מקדם האתרים מבקש מכותב ה"מאמרים" הצעת מחיר יותר זולה משל כותבי ה"מאמרים" האחרים, ואחר כך לוחץ עליו להוריד עוד כמה עשרות אחוזים ממה שצויין בהצעת המחיר. כי רק כך יכול מקדם האתרים למקסם את הרווח, או להישאר בכלל עם קצת רווח.

לעומת זאת, כותב ה"מאמרים" הוא האחרון בשרשרת הייצור של "מאמרים" שנועדו בסך הכל רק לעטיפת קישורים, אין לו יותר ממי לבקש בתורו הצעות מחיר ועל מי ללחוץ להנחה נוספת. ולכן הוא הופך לפועל קשה יום, כמו אותו פועל ערבי ליד שער שכם שממתין, יחד עם מאות אחרים, שקבלן שיפוצים או בעל משאית הובלות יבחר בו מתוך כל האחרים לעבודה של חצי יום. וממש כמוהם הוא מביע את מחאתו ומתאים את איכות עבודתו לגובה השכר.

מאיפה אני יודע את כל זה? אני קורא כמוכם את פורום אקטיביטק.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431

המשתמשים הבאים אהבו את ההודעה של זקן השבט 3 :
someone100
פופולריות: 20%
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9645
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: הלקוח המסוכן ביותר הוא הלקוח השקט (כוח הביקורת).....

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ש' 11 מאי 2013 12:44

gil_y כתב:
TopGun(Alka) כתב:עמנואל, גם אם זה נכון מה שאתה אומר (אני יותר מסכים שבטעות זרקת שטות מוחלטת), זה לא ממש לעניין לחרבן על האנשים. כל מקרה לגופו.

הרי בעיניו של עמנואל מקדם האתרים הישראלי הוא אדם טיפש שעובד על פי צ'קליסט מוכן מראש של להשיג קישורים בכל מחיר, לדחוס מילות מפתח ולעטוף קישורים במאמרים בני 300 מילים[...]

בלבלת אותי. בשרשור אחר (viewtopic.php?f=1&t=5073) אתה הוא זה שמנסה להוכיח לקוראים שזה בדיוק מה שצריך לעשות כדי להיות במקום 1 לביטוי החיפוש ריהוט.
gil_y כתב:[...]המצחיק ביותר הוא שהוא לא מקדם אתרים וכשנשאל על כך הוא טוען באופן ברור שהוא אינו מקדם אתרים אלא צרכן של עבודות קידום אתרים (משמע, שוכר את שירותיו של מקדם אתרים)[...]

אני גם מסביר באותה הזדמנות, למי שמסוגל להבין, שבקידום אתרים אפשר וצריך לעלות מכיתה לכיתה, מליגה לליגה ומרמת עיסוק תחתונה במקצוע לרמות העליונות. יש גם הסתעפויות - רכישת מומחיות ממשית באחד התחומים של קידום אתרים, למשל ב"טכנאות אתרים" או ב"קידום אתרים נגד מתחרים"

גם אני הייתי פעם כמוך בכיתה א', אלא שחונכתי לעלות מכיתה לכיתה, למרות שבזמנו אף פעם לא מצאתי כיתה מעלי ולכן נאלצתי להמציא לה ולעצמי בתוכה את חומר הלימוד, שחלקים ממנו אני מגיש פה למי שלא מתעקש להישאר בכיתה א'. כך שמבחינה לוגית טהורה, עצם היותי פעם מקדם אתרים בכיתות הנמוכות מעניק לי את הזכות להחשב למקדם אתרים לכל החיים, ובמיוחד בהשוואה למי שנשאר כיתה שוב ושוב. יתר על כן, כאשר עסקתי בפועל ברכישת עבודת הקידום של אחרים, היה לי את היתרון העצום המוקנה מהיכולת לשפוט את רמת המקצועיות שלהם ואת איכות עבודתם, בזכות העובדה שלא פרשתי מעיסוק יום-יומי בקידום בכיתה א' אלא בכיתה בעליונה. אבל, כפי שכולכם יודעים, בשנים האחרונות אני עוסק בעיקר בחקירת "מה (הנהלת) גוגל רוצה?", ולא מתוך היומרה הטפשית להבין כל דבר רק מתוך האקסיומה שהנהלת גוגל רוצה להרוויח יותר כסף.
gil_y כתב:[...]הוא אינו מבין כי אותם "מקדמי אתרים" שעושים את הפעולות שהוא מתאר נטשו את עולם הקידום מלפני מספר שנים או לחילופין נטשו את מה שידעו לטובת קידום אתרים נכון יותר. המעטים שעוד עושים שימוש בשיטות אלו עושים זאת רק בגלל שזה עוד מצליח בישראל[...]

למה מעטים? הרי רוב מקדמי האתרים בישראל מקדמים אתרים בעברית בגוגל ישראל. זה מה שמשתקף חד-משמעית מהשאלות והתשובות בפורום אקטיביטק ובכל שאר הפורומים והבלוגים בישראל. רק חלק קטן, היותר מתקדם, מבין מי שמקדמים אתרים בגוגל העולמי באנגלית, בין אם מקום מושבם בישראל או בשאר העולם, שואלים עכשיו "טוב. אז איזה מין קישורים צריך לעשות מעכשיו?" ותשובתי להם היא שהנהלת גוגל החליטה קרוב לודאי שהם לא רוצים יותר קישורים ש"אינם טבעיים", גם אם הם יוצאים מפוסט אורח, שזה מבחינתם (ולא מבחינת הנהלת גוגל) המצאה גאונית בהשוואה לקישורים שיוצאים מ"מאמר" באתר "מאמרים".
gil_y כתב:[...]עמנואל- אינך מקדם אתרים, אינך משתמש בשירותיו של כותב תוכן ככה שאינך יכול למתוח ביקורת עלינו!
ראית פעם מאמר שכתבתי? ראית מאמר שיאיר כתב? ראית מאמר של כותב תוכן שפירסם את עצמו פה בפורום?
באיזה זכות אתה בא ללגלג לעבודתנו ולכישרון שלנו בכתיבה?
תזכיר לי מהו האתר האחרון שקידמת לאורך זמן?
הרי גם פיתיון הקישורים שאתה כה מתגאה בו היה לפני עשור לערך ובעליו הפסיק את שירותיך.

תראה לי איפה, בשרשור הזה או במקום אחר בפורום, התייחסתי ספציפית לאיכות כתיבת ה"מאמרים" שלך, של יאיר, או של מישהו מסויים אחר בפורום. הרי תנאי לכל שיפוט מקצועי של איכות תוכן נתון היא לקרוא אותו קודם, ולא קראתי.

"פתיון הקישורים" שעליו סיפרתי פה הוא באתר ששייך לנו מזה כ-14 שנים. הלקוח שאתה מזכיר הפסיק לפני שנה וחצי את ההתקשרות לאחר שהאתר שלו נענש עוד לפני כ-4 שנים, בעונש שמשום מה מקדמי האתרים מייחסים עכשיו ל"פינגווין" (בשל טקסט עוגן אחיד). גם משרד הקידום הנוכחי שלו נכשל במאמץ לשפר את ביצועי האתר שאבדו אז.
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9645
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: הלקוח המסוכן ביותר הוא הלקוח השקט (כוח הביקורת).....

הודעהעל ידי gil_y7 » יום ש' 11 מאי 2013 14:32

היי עמנואל,

איני מקטלג את עצמי באיזה כיתה אני ובאיזה לא.
לא אוכל להגיד על עצמי שאני ב"כיתה" א' או יב'.

לא כתבת עליי ועל יאיר שום דבר ספציפית אלא דאגת להכליל את כל כותבי המאמרים.

מה הקשר בין ההקבלה של כותבי מאמרים לאותו אדם בשער שכם לבין המשך ההודעה שכתבת שבה דיברת בכלל על מנכ"ל.

הגדרת המנכ"ל הינה "מנהל כללי", בכך כל מי שמנהל עסק יכול לקרוא לעצמו מנכ"ל. על כן מגיעה תוספת נכבדת לתואר והיא "מנכ"ל מייקרוסופ", מנכ"ל בזק" "מנכ"ל שיפודי הצומת" וכו'

ועל סמך מה אתה קובע שאני בכיתה א'? ואילו אתה זה שעלה כיתות כל השנים?
על מה בדיוק אתה מתגאה? שאתה "מקדם האתרים הראשון"? , ה"אבא של מקדמי האתרים"?
gil_y7
חבר מתקדם
חבר מתקדם
 
הודעות: 347
הצטרף: יום א' 04 ספטמבר 2011 11:43
פוסטים מומלצים: 0
מוניטין: 2

Re: הלקוח המסוכן ביותר הוא הלקוח השקט (כוח הביקורת).....

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ש' 11 מאי 2013 15:10

gil_y7 כתב:היי עמנואל,
איני מקטלג את עצמי באיזה כיתה אני ובאיזה לא.
לא אוכל להגיד על עצמי שאני ב"כיתה" א' או י"ב'[...]

חבל. יש לי יותר סימפטיה למי שיש לו מוטיבציה לעלות כיתה.
gil_y7 כתב:[...]לא כתבת עליי ועל יאיר שום דבר ספציפית אלא דאגת להכליל את כל כותבי המאמרים.
מה הקשר בין ההקבלה של כותבי מאמרים לאותו אדם בשער שכם לבין המשך ההודעה שכתבת שבה דיברת בכלל על מנכ"ל[...]

תיארתי את גורלו של מי שנגזר עליו להיות החוליה האחרונה בשרשרת הייצור. מי שמשלמים לו היטב כדי לכתוב תוכן שהוא עוד יותר מעולה משל התוכן המעולה של המתחרים, למרות שהתוכן יוצב באתרי "מאמרים" שאיש לא קורא, שפר עליו גורלו והוא לא כלול בתיאור שהצגתי.
gil_y7 כתב:[...]הגדרת המנכ"ל הינה "מנהל כללי", בכך כל מי שמנהל עסק יכול לקרוא לעצמו מנכ"ל. על כן מגיעה תוספת נכבדת לתואר והיא "מנכ"ל מייקרוסופט", מנכ"ל בזק", "מנכ"ל שיפודי הצומת" וכו'[...]

כולל כמובן מנכ"ל חברת הסנדלרות השכונתית. זה בדיוק מה שהראתי.
gil_y7 כתב:[...]ועל סמך מה אתה קובע שאני בכיתה א'? ואילו אתה זה שעלה כיתות כל השנים?
על מה בדיוק אתה מתגאה? שאתה "מקדם האתרים הראשון"? , ה"אבא של מקדמי האתרים"?

כי אתה שופט את איכות הנימוקים שמוצגים פה על פי הקריטריונים הלא רלוונטיים של תלמיד כיתה א' - האם מי שמציג את הנימוקים הוא מקדם אתרים פעיל?
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9645
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

הבא

  • נושאים דומים
    תגובות
    צפיות
    מחבר

חזור אל פורום קידום אתרים בגוגל

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 23 אורחים