בדיקת יעילות פרסום באתר חיצוני

  
כלי עבודה מומלצים, תוכנות חדשות

Re: בדיקת יעילות פרסום באתר חיצוני

הודעהעל ידי זקן השבט 3 » יום ב' 06 מאי 2013 15:17

אפשר שבהעדר זיהוי המבקר כאשר הוא נכנס לאותו דף (goal) בפעם הראשונה (ומקור הביקור הוא בגוגל או במודעת הפרסום) הוא לא מזוהה כמבקר חוזר.

מדוע לא בנית דף נחיתה ספציפי למודעת הפרסום?
דרוש יזם פנוי לשימוש בטכנולוגיה חדשנית לניהול השיווק דיגיטלי.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010565737431
סמל אישי של המשתמש
זקן השבט 3
חבר ותיק מאוד
חבר ותיק מאוד
 
הודעות: 9319
הצטרף: יום ה' 15 אפריל 2010 14:24
מיקום: ירושלים
פוסטים מומלצים: 1
מוניטין: 114

Re: בדיקת יעילות פרסום באתר חיצוני

הודעהעל ידי KadarYair » יום ו' 24 מאי 2013 06:35

mayaorion כתב:שלום, אני מקווה שהגעתי למקום הנכון ושיהיה פה מישהו שנתקל בתופעה / מכיר את הנושא.

ביצעתי פרסום באתר חיצוני כלשהו עם קישור לאתר שלי, ולשם כך הקמתי עמוד ייעודי באתר שלי. כדי למדוד את יעילות הפרסום הגדרתי את העמוד בגוגל אנליטיקס כ-goal.

התוצאה מוזרה ולא הגיונית- בעוד שהאנליטיקס מציין מס' כניסות נמוך יחסית מהאתר בו פרסמתי אל העמוד הייעודי (referrals), היא מציינת הרבה יותר כניסות "ישירות" (direct) לעמוד זה. זה לא ממש הגיוני, מכיוון שזה לא עמוד שמישהו יקליד את הכתובת שלו או יקבל אליו השלמה אוטומטית, וגם האופציה שגולשים הגיעו לעמוד באמצעות ספריית מועדפים לא כ"כ הגיונית כי כ-90% מאותן כניסות ישירות הן כניסות חדשות.

האם ייתכן והאנליטיקס "לא קלט טוב" ושבעצם חלק או כל הכניסות ה"ישירות" הן בכל זאת הפניה מאותו האתר??

תודה מראש.

בהחלט הגיוני.
למעשה, אני יכול להגיד לך את זה מניסיון -
בעבר פרסמתי ברשימת התפוצה שלי מודעה שיווקית מסוימת וראיתי שפשוט אין כניסות שמוצגות על ידי אנליטיקס ישירות מהמייל,
המדד ממש הציג 0, אך בפועל התוצאה הייתה שונה: קבלתי 3 לידים שונים כתוצאה מהפרסום הזה. (שבדומה למה שאמרת, לא הייתה שום דרך אחרת שהגולשים יגיעו אל הדף הזה וכולם היו כניסות חדשות)
סמל אישי של המשתמש
KadarYair
מנהל פורום כל שאר הנושאים
 
הודעות: 808
הצטרף: יום ג' 07 יוני 2011 17:34
מיקום: בית-אל
פוסטים מומלצים: 12
מוניטין: 8


חזור אל כלים ותוכנות עזר לקידום אתרים חדש!

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 15 אורחים